قیمت محصولات چری امروز شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱-دیزل کاران

مشخصات برخی از خودروهای کمپانی چری در خصوص مقایسه ماشین های این کمپانی شرح داده شد. دارای سیستم تهویه مطبوع، دارای پریز برق برای لوازم جانبی، دارای بازکن صندوق عقب از راه دور، دارای جلو پنجره برقی، دارای صندلی عقب تاشو و صندلی ها قابل تنظیم است. دارای دکمه استارت، دارای فرمان برقی همراه با دکمه های چند منظوره، دارای سیستم کنترل آب و هوای خودکار، دارای چراغ های جلو اتوماتیک و ورودی بدون کلید است.

مشخصات فنی جک J5 نام خودرو جک J5 کشور سازنده چین سال (طراحی) 2011 مشخصات… دارای سیستم کنترل آب و هوای خودکار، ورودی بدون کلید، دارای سیستم کروز کنترل، دارای سیستم هشداردهنده ضد سرقت، دارای قفل برقی درب و قفل مرکزی است. تیگو ۷ پرو به یک موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربوشارژ TCI مجهز شده است و دارای گیربکس ۹ سرعته CVT می باشد. این طراحی ها بیشتر تحت تأثیر درک عمیق چری از ترجیحات مصرف کننده، پیشینه فرهنگی و روندهای بازار است. چهار کیسه هوا، نمایشگر 7 اینچی، غربیلک فرمان با روکش چرمی، سیستم استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه خودکار دوگانه، کروز کنترل، سانروف، آینه وسط الکتروکرومیک، سنسور پارک، دوربین عقب، روکش چرمی صندلی‌ها، دیلایت، ABS، EBD، EBA، DTC، HHC، ESP، ASR.

  • این قرارداد در سال ۲۰۰۸ و در پی توافق فیات کرایسلر با نیسان لغو شد.
  • مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید.
  • آریزو ۶ به تیپ‌ ترونیک ۹ دنده مجهز شده درحالی که آریزو ۵ دارای تیپ‌ترونیک ۷ دنده است.

کمپانی چری به واسطه همکاری با شرکت مدیران خودرو حضور فعالی در کشور ما داشته و طی دهه ۸۰ و ۹۰ شمسی بسیاری از تولیدات مختلف برند چری وارد بازار ایران شده است. در دهه ۸۰ شاهد عرضه ماشین چری قدیمی همچون چری ویانا بوده‌ایم اما فروش محصولات چری در دهه ۹۰ به ویژه با ارائه محصولات جدید نظیر ماشین چری تیگو ۵ و برخی دیگر مدل‌های شاسی بلند چری با رونقی بیش از پیش روبرو شد. بسیاری از مردم ایران معتقدد هستند که خرید ماشین اگر تنوع انتخاب برای آنها وجود داشته باشد، لذت بخش است. تیگو ۷ به عنوان یک شاسی ‌بلند نسبتا لوکس و مدرن از سال ۲۰۱۷ در سبد محصولات کمپانی چری قرار گرفت و به واسطه ظاهر مدرن و نیز بهره‌مندی از امکانات رفاهی مناسب مورد استقبال مشتریان واقع شد.

خودروی چری Tiggo X33 دنده ای سال 2012

همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید. این نشان تجاری بنا است تا جایگزین برند چری در ایران شود و محصولات لوکس این خودروساز چینی، با نشان فونیکس در بازار عرضه شوند.البته برند ام وی ام همچنان ادامه کار می دهد و محصولات میان رده چری،کماکان با این برند روانه بازار می شوند.

تیگو ۵ شاسی بلند جدید چری از نوع شهری با ابعاد نسبتا جمع و جور است که از سال ۲۰۱۴ میلادی در سبد محصولات شرکت چری جای گرفت. این محصول از سال ۱۳۹۵ به بازار کشورمان راه یافت و پس از مدتی با ارایه نسخه فیس لیفت به حضور خود در ایران تداوم بخشید. چری تیگو ۵ از یک پیشرانه ۴ سیلندر تنفس طبیعی ۲ لیتری با قدرت ۱۳۹ اسب‌ بخار و گشتاور ۱۸۲ نیوتن‌متر نیرو می‌گیرد. توان حاصل از این پیشرانه توسط یک جعبه دنده ۷ سرعته CVT اتوماتیک راهی چرخ‌های جلو می‌شود. قیمت این خودروها در کشور چین رقمی مابین ۸٫۰۰۰ دلار در مدل آریزو ۳ تا ۱۶٫۰۰۰ دلار در مدل آریزو ۷ بوده و به این ترتیب قشر گسترده‌ای از جمعیت چین توانایی خرید آن‌ها را دارند. قیمت چری آریزو ۶ نیز که در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد بسته به تیپ انتخابی رقمی مابین ۱۱٫۰۰۰ تا ۱۷٫۰۰۰ بوده و گران‌ترین سدان این شرکت به حساب می‌آید.

این شرکت به طور اختصاصی روی تولید محصولات سواری، مینی ون و کراس اوور فعالیت می‌کند و در سال ۲۰۱۲ با تولید ۵۹۰ هزار دستگاه انواع خودرو، موفق شد جایگاه دهمین خودروساز بزرگ کشور چین را به خود اختصاص دهد. ارزان‌ترین محصول این بخش مجله خبری خودرو شرکت چری مدل QQ نسل دوم (یا ام وی ام ۱۱۰ کنونی ایران) بوده که با قیمتی در حدود ۶٫۰۰۰ تا ۷٫۰۰۰ دلار به فروش می‌رسد. مدل Fulwin 2 FL هاچ‌بک (ام‌وی‌ام ۳۱۵ کنونی ایران) نیز در قیمتی مابین ۷ تا ۱۰ هزار دلار قیمت‌گذاری شده‌است.

ماشین مزدا 323

چری آریزو ۵ در ابتدا به یک پیشرانه تنفس طبیعی ۱.۵ لیتری با توان ۱۱۶ اسب‌بخار و گشتاور ۱۴۱ نیوتن‌متر مجهز شده بود. این نیرو توسط یک گیربکس ۵ سرعته دستی و یا CVT اتوماتیک به سوی چرخ‌های جلو ارسال می‌شد. اما مدتی بعد شرکت مدیران خودرو اقدام به عرضه چری آریزو ۵ با موتور توربوشارژ کرد و این مدل جدید را «آریزو ۵ توربو» نامید.

اجزای ماشین چری

اگر ماشین پس از مدتی خوابیدن دیگر استارت نزند احتمالا باطری خراب شده است ابتدا برق دزدی ماشبن را چک کنید سپس باطری را در صورت نیاز تعویض نمائید. © “کیان باتری” یک علامت تجاری ثبت شده است و تمام حقوق آن محفوظ میباشد. با توجه با راهنمای روی باتری، نشانگر سلامت باتری تغییر رنگ داده است. صدای استارت چری تغییر پیدا کرده است و خودرو اصطلاحا به زور روشن میشود. دارای جای بطری، دکمه استارت و فرمان برقی با دکمه های چند منظوره است. از ویژگی‌های کابین نیز جادار بودن و ظرافت است، زیرا کنسول میانی برای لوکس‌تر شدن استفاده شده است و در ساخت خودرو نیز از مواد باکیفیت و صندلی‌های چرمی مجلل استفاده شده است.

این خودرو از نظر پیشرانه با Chery Tiggo 7 برابری می‌کند و ایده‌ای از کیا اپتیما است. آریزو ۶ به تیپ‌ ترونیک ۹ دنده مجهز شده درحالی که آریزو ۵ دارای تیپ‌ترونیک ۷ دنده است. این سدان چینی ۱۴۷ اسب بخار قدرت دارد و ویژگی‌هایی مانند سنسور نقطه کور، تریم داخلی کرمی و سنسورهای همرنگ بدنه در نسخه‌ مونتاژ حذف شده است. چری شرکت خودروسازی چینی است، که به عنوان یکی از کارخانه‌های اصلی تولید خودرو و موتور خودرو، در جمهوری خلق چین به‌شمار می‌آید.