رمز و راز خرید ماشین 206؛ خرید مطمئن را امتحان کنید!

اما 206 تیپ 2 در اواخر سال 1388 مجهز به سیستم ترمز ضد قفل نیز شد و کیسه هوای راننده هم در لیست تجهیزات آن قرار گرفت. خرید پژو 206، مانند سایر خودروهای بازار چالش‌های خاص خودش را دارد و باید نکات متعددی را برای جلوگیری از ضرر و از بین‌رفتن سرمایه درنظر داشت. با توجه به اینکه این روزها انتخاب بسیاری از خریداران، خرید پژو 206 تیپ 2 و خرید پژو 206 تیپ 5 است، نیاز به کارشناسی فنی و بدنه دقیق روی این خودرو بیش از پیش حس می‌شود.

  • بین سمند LX EF7 ، 405SLX ، رانا و 206 تیپ 2 موندم.
  • مشاهده می‌کنید که در زمینه شتاب و سرعت، تیپ پنج و صندوق‌دار، بهتر از تیپ ۲ عمل می‌کنند.
  • با این حال از سال 1398 و به واسطه نیاز ایران خودرو به مقرون به صرفه کردن فرآیند تولید، برخی امکانات همچون سی دی پلیر و سنسور دنده عقب از پژو 206 تیپ 2 حذف شدند.
  • ولی در موردی هم که ضروری باشه آدم بناچار خارجی می خره ولی وطنشو نمی فروشه و جنس ایرانی رو تحقیر نمی کنه.
  • سایز فابریک لاستیک در پژو ۲۰۶ و برای تمام تیپ‌ها 185/65R 14 است.
  • بدین معنی که هر ماه باتری حدود 3 تا 4 درصد ضعیف می شود.

صفر هایی که تازه بیرون میان همه این موارد رو دارن. بقول برخی از دوستان سگش به ماشینهای جدید ایران خودرو شرف داره . من ۲۰۶ ۸۶دارم سگش به تمام ۹۰به بالا می ارزه.حتی کورس گذاشتم با یه ۹۵ حتی به گرد راه من هم نرسیده….چرا علکی عیب میزارید روماشین مدل پایی.مدل فرانسوی اون با ۴تا ایرانی نمیشه مقایسه کرد. ببین عزیز ما افتخار می کنیم که ایرانی هستیم و خیلی از اجناس .

خرید و بررسی بهترین خودرو تا300 میلیون تومان

206 تیپ 2 های تولیدی ایران خودرو تماما دارای سنسور دنده عقب هستند. تا سال 1390 پژو 206 تیپ 2 پرفروش ترین مدل بین همه ی تیپ های 206 بود. از ابتدا دهه ۹۰ شمسی تا اواخر آن این مقام به تیپ 1600 رسید اما از اواخر دهه ۹۰ با کاهش تولید آن، دوباره پژو ۲۰۶ ۱۴۰۰ بیشتر عرضه و فروخته شد. این امکانات با هزینه ای نه چندان زیاد و به صورت افتر مارکت بر روی پژو ۲۰۶های تولید شده تا قبل از سال ۹۱ قابل نصب هستند، زیرا وجود آن ها برای کامپیوتر مرکزی خودرو تعریف شده است. سیستم برق رسانی ۲۰۶های تولید شده تا سال ۹۱، دارای ۳ شبکه الکترونیکی مستقل برای موتور، داشبورد و ستون فرمان است، اما در ۲۰۶های ایرانیزه، این ۳ شبکه با ۱ شبکه سراسری جایگزین شده است. این موضوع سبب می شود امکان نصب بسیاری از آپشن های غیرفعال پژو بر روی ۲۰۶های ایرانیزه از بین برود.

۲۰۶ تیپ۲ موتور tu3 ۱.۳ لیتری دارد، ترمز چرخ عقب این مدل کاسه‌ای‌ است،شیشه بالابر عقب به صورت دستی است و تنظیم آیینه ها و باز و بست آنها به صورت دستی است. ۲۰۶ تیپ ۲ مناسب کسانی است که جمعیت زیادی ندارند و مصرف اصلی آن ها برای داخل شهر است بخاطر موتور ضعیف و فضای داخل کابین کوچک . تولید ۲۰۶ تیپ ۱ چون در ایران خودرو ادامه نداشت همه به سمت تیپ۲ رفتند. پژو 206 در ایران هنوز که هنوزه جزو بهترین خودروی تولید داخلی حساب شده و آن را به عنوان امن ترین خودروی ایران پس از دنا و سمند مینامند . ام وی ام 315 هاچ بک اسپرت-این روزها خودروهای هاچ بک ، کراس اوور و شاسی بلند طرفداران بیشتری نسبت به خودرو های سدان دارند خصوصا برای جوانان خودرو های اسپورت جذاب تر است. مدیران خودرو نیز بعد از فروش خوب ام وی ام 315 هاچ بک به سراغ مدل اسپورت این خودرو رفت که آن هم به دلیل ویژگی های اسپورتی اش با استقبال خوبی رو به رو شد.

پژو،206،تیپ 5 مدل 94

هر که هم پول داشته باشه موتورشو باز کنه یه تعمیر کنه نور الا نوره. گرچه شرایط مادی خوبی ام ندارم ولی چون دوست دارم این ماشینو خریدمش. ببینین دلتون چیو میپسنده همونو بخرین.وقتی درسته ازش استفاده کنین وقتی هم خراب شد بزنینش تو پارکینگ و وقتی درستش کردین ازش دباره استفاده کنین. مگر چقر ادم زنده هس هر چی دوس دارین بخرین و استفاده کنین. نویسنده محترم این چرت و پرتا چیه که نوشتید من خودم دوتا ۲۰۶ یکی مدل ۸۴ ویکی ۸۸ هستند. استهلاک بسیار پایین و هیچ مشکلی تا بحال که مختص ۲۰۶ باشه نداشتم بجز تعویض بعضی قطعات که مصرفی هستند و در تمام ماشینها طبیعیه.

پژو ۲۰۶

در ایران ۲۰۶ در ۶ تیپ متفاوت که تفاوت‌های اندکی با هم دارند، تولید می‌شود. به عنوان یک استارت آپ تخصصی در زمینه فروش باتری ماشین و یو پی اس و ارائه انواع باتری خودرویی و صنعتی به فعالیت می پردازد. کیان باتری به صورت شبانه روزی و در تمام ایام سال، حتی تعطیلات رسمی باز بوده و به ارائه خدمات میپردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برق خودرو پژو 206 کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری، شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. بیشتر باشید اذیت میشید (اینم بگم که واسه مسافرت هر ماشین دیگه ای تو این ابعاد خسته کننده خواهد بود مختص ۲۰۶ نیست).در کل خوبیهاش خیلی بیشتر از بدیهاشه.

با خرید پژو ۲۰۶ از معدود خودروهای ایرانی با طراحی آئرودینامیک بهره‌مند خواهید بود. عاملی که خود، بر شتاب این خودرو نیز اثرگذار است. یکی از محبوب‌ترین خودروهای کشور ما، پژو ۲۰۶ است. خودرویی هاچ بک که در تیپ‌های مختلف به بازار عرضه شده و در کنار آن مدل‌های صندوق‌دارش نیز از چند سال پیش، راهی بازار شد و با استقبال خوبی نیز همراه گشت. قیمت لاستیک پژو ۲۰۶ در بازه‌های متفاوتی وجود دارد. اگر به سراغ تایرهای ایرانی بروید احتمالاً قیمت‌های مناسب‌تر و اقتصادی‌تری نسبت به لاستیک‌های خارجی پیدا می‌کنید.