به روز رسانی AB 5: فایل های OIODA برای دستور مقدماتی


اخبار و خلاصه حمل و نقل برای چهارشنبه، 14 دسامبر 2022:

OOIDA خواستار صدور حکم مقدماتی AB 5 است

انجمن رانندگان مستقل مالک و اپراتور هفته گذشته درخواستی را در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در ناحیه ج،ی کالیفرنیا برای صدور حکم اولیه برای توقف اجرای قانون AB 5 کالیفرنیا ارائه کرد.

قانون طبقه بندی مستقل پیمانکاران توسط انجمن حمل و نقل کالیفرنیا، OIDA، انجمن های حمل و نقل آمریکا و سایر گروه های حمل و نقل به چالش کشیده شد، اما دادگاه عالی ایالات متحده در پایان ماه ژوئن از رسیدگی به این پرونده خودداری کرد و اجازه اجرای قانون را داد. با این حال، همانطور که در ماه اکتبر گزارش شد، اجرای آن تا کنون سبک بوده است. CTA در ابتدا شکایت خود را علیه این قانون در اوا، سال 2019 تنظیم کرد و استدلال کرد که قانون مجوز اداره هوانوردی فدرال (FAAAA) در سال 1994 از هر گونه قو،ن سطح ایالتی که “در قیمت ها، مسیرها و خدمات” حامل های موتوری “تداخل داشته باشد” جلوگیری می کند.

پس از رد دادگاه عالی، پرونده برای رسیدگی مجدد به دادگاه منطقه رفت.

OIDA که دادگاه در ماه سپتامبر به مداخله گر در این پرونده اجازه داد، گفت که درخواست آن برای دستور مقدماتی اولین فرصت برای این گروه است که «از دادگاه تقاضای معافیت موقت از AB 5 برای پیمانکار مستقل مالک-اپراتور خود کند. راننده کامیون و اعضای موتوربر».

این طرح ادعا می کند که AB 5 نقض بند بازرگ، در قانون اساسی است، و اضافه می کند که AB 5 “آسیب جبران ناپذیری به حاملان موتور و رانندگان وارد می کند که بیشتر از منافع ،ت در اعمال AB 5 است.”

این حکم برای حامل‌های موتوری که در تجارت بین‌ایالتی فعالیت می‌کنند، یا به‌،وان جایگزین، حامل‌هایی که رانندگان آنها در کالیفرنیا مستقر نیستند و کمتر از 50 درصد از زمان کار خود را در ایالت می‌گذرانند، درخواست می‌شود.

OIDA در یادداشتی که به درخواست دستور ضمیمه شده است، گفت: «بدون حکم، AB 5 بر عملیات حمل و نقل بین ایالتی در سراسر کشور تأثیر خواهد گذاشت و باعث می شود که شرکت های حمل و نقل در سراسر ایالات متحده توانایی خود را برای ارائه خدمات به مهم ترین بازار کشتیر، کشور ارزیابی کنند. هزاران شرکت حمل و نقل مجبور خواهند شد بین تغییر مدل ،ب و کار خود یا توقف کامل کار در کالیفرنیا تصمیم بگیرند. آسیب ناشی از این تصمیمات برای بسیاری غیرقابل جبران خواهد بود و تاثیر منفی بر زنجیره تامین خواهد داشت.

کالیفرنیا باید تا ماه مارس پاسخی به درخواست OIDA ارسال کند و جلسه استماع این درخواست برای ماه می تعیین شده است.

Air Products، شرکت انرژی AES با سرمایه گذاری 4 میلیارد دلاری در کارخانه تولید هیدروژن تگزاس

شرکت گاز صنعتی و شیمیایی Air Products و AES Corporation اخیراً برنامه‌های خود را برای سرمایه‌گذاری حدود 4 میلیارد دلار برای ساخت، مالکیت و راه‌اندازی یک مرکز تولید هیدروژن سبز در Wilbarger County، تگزاس اعلام ،د.

پروژه انرژی تجدیدپذیر به هیدروژن در مقیاس بزرگ شامل تقریباً 1.4 گی،ات (GW) تولید برق بادی و خورشیدی، همراه با ظرفیت الکترولیز که قادر به تولید بیش از 200 تن متریک در روز (MT/D) هیدروژن سبز است، آن را به بزرگترین تولید می‌کند. تاسیسات هیدروژن سبز در ایالات متحده این تاسیسات که قرار است در سال 2027 عملیات تجاری خود را آغاز کند، تقاضای رو به رشد برای سوخت های با شدت کربن صفر برای بازار تحرک و همچنین سایر بازارهای صنعتی را تامین خواهد کرد.

این یک منبع انرژی پاک در مقیاس عظیم تولید می کند، و اگر تمام هیدروژن سبز در بازار کامیون های سنگین استفاده شود، سالانه بیش از 1.6 میلیون تن گاز دی ا،ید کربن (CO2) را در مقایسه با آن حذف می کند. این شرکت ها گفتند که استفاده از دیزل در کامیون های سنگین. در طول عمر پروژه، انتظار می‌رود که از بیش از 50 میلیون تن دی‌ا،ید کربن جلوگیری شود که معادل اجتناب از انتشار گازهای گلخانه‌ای از نزدیک به پنج میلیارد گالن سوخت دیزل است.

Air Products و AES به طور مش، و به طور مساوی مالک انرژی تجدیدپذیر و دارایی های الکترولیز خواهند بود، با Air Products به ،وان فروشنده انحصاری و بازاریاب هیدروژن سبز تحت یک قرارداد 30 ساله.

سیفی قاسمی، رئیس، رئیس و مدیر اجرایی شرکت Air Products گفت: «تاسیسات جدید در تگزاس تا کنون بزرگترین مرکز تولید هیدروژن پاک در مقیاس بزرگ در ایالات متحده برای استفاده از باد و خورشید به ،وان منابع انرژی خواهد بود. ما سال‌ها است که روی توسعه این پروژه با AES کار می‌کنیم و در مقیاس جه، رقابتی خواهد بود و در عین حال مزایای مالیاتی، شغلی و امنیت انرژی قابل توجهی را برای تگزاس به ارمغان می‌آورد.»

3PL Fox Logistics رئیس جدید خود را معرفی کرد

Fox Logistics، ارائه دهنده تدارکات شخص ثالث مبتنی بر دارایی، انتصاب Kyle Mlakar را به ،وان رئیس جدید این شرکت اعلام کرد. ارتقاء در طول رشد سریع، گسترش و فرصت برای شرکت انجام می شود.

Mlakar در نقش جدید خود به ،وان مجرای بین مدیر عامل و سازمان عمل خواهد کرد و تلاش می کند تا اطمینان حاصل کند که شرکت برای رسیدن به نقاط عطف و اه، رشد هماهنگ است. او بر حفظ تیم در مرکز شرکت تمرکز خواهد کرد و در عین حال در ارائه خدمات درجه یک، قابلیت اطمینان و ارزش به مشتریان و شرکای حامل کوشا است. او همچنین در کنار مدیرعامل کار خواهد کرد و به دنبال فرصت‌های جدید برای ساخت و ارتقای برند خواهد بود.

ملاکار گفت: “من از اعتماد و اطمین، که Fox Logistics به من برای پیشبرد ماموریت و چشم انداز جمعی خود برای خدمت به مشتریان خود در عین ارائه یک تجربه حمل و نقل روان و هزینه های بی نظیر به من داده است متواضع هستم.” “من مشتاقانه منتظر ادامه ساخت بهترین شرکت 3PL کاملاً از راه دور در صنعت هستم.”

Mlakar با اجرای برنامه Fox Core Values ​​Amb،ador،p بر روی افزایش رضایت کارکنان و فرهنگ شرکت تمرکز خواهد کرد، که اعضای تیم را که نمونه ارزش‌های اصلی شرکت هستند و به اعضای تیم قدرت می‌دهد تا به طور جمعی ارزش‌های Fox Logistics را برای قدرت بخشیدن به شرکت زندگی کنند، قدرد، می‌کند. علاوه بر این، Mlakar یک برنامه بررسی سالانه کارکنان جدید را برای ارتقای ارتباطات بین تیم ها، بهبود کیفیت کلی کار، افزایش بهره وری و ارتقای توسعه کارکنان اجرا خواهد کرد.


منبع: https://www.ccjdi،al.com/regulations/article/15304281/ab-5-update-ooida-files-for-preliminary-،ction