گریت دین مدیر عامل جدید، رئیس جمهور را منصوب کرد


دین ،یج، رئیس گریت دین، جانشین بیل کراون به‌،وان مدیر اجرایی این شرکت از اول ژانویه 2023 خواهد شد و کراون اعلام کرد که قصد دارد از این نقش کناره‌گیری کند.

کرون گفت: «خدمت به گریت دین به‌،وان مدیر عامل در 25 سال گذشته یک افتخار بوده است، جایی که هم تیم داخلی و هم مشتریان ما احساس خانواده می‌کنند». دین و من از نزدیک با هم کار کرده‌ایم و دین رهبر و رئیس‌جمهور فوق‌العاده‌ای برای گریت دین بوده است. من با اطمینان از اینکه گریت دین در دستان خوب و توانمندی است کنار می روم.”

،اژ گفت: “من مفت،م که نقش جدیدم را به ،وان مدیرعامل گریت دین بپذیرم.”

،یج در سال 2011 به ،وان معاون اجرایی فروش و برنامه ریزی استراتژیک به گریت دین پیوست و بعداً در سال 2013 به ،وان رئیس منصوب شد. او فارغ التحصیل دانشگاه A&M تگزاس است و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مالی است.

ریک مولینی، به ،وان رئیس و مدیر عامل گریت دین جانشین ،یج خواهد شد که از 1 ژانویه 2023 نیز اجرایی می شود. مولینی، به مدت 40 سال در گریت دین بوده و در نقش های مهندسی و تولیدی مختلف خدمت کرده است. وی اخیراً به ،وان معاون اجرایی مهندسی فعالیت می کرد.

مولینی، گفت: “گریت دین یک شرکت استثنایی است و من این موقعیت جدید را با هیجان و فروتنی به عهده می‌گیرم.” او فارغ التحصیل لیسانس مهندسی مک،ک از موسسه فناوری جورجیا است. او همچنین مدرک کارشناسی ارشد مهندسی مک،ک را از دانشگاه کارولینای ج،ی دریافت کرد.




منبع: https://www.trucknews.com/human-resources/great-dane-appoints-new-ceo-president/1003171382/