ولوو هفت VNR الکتریکی را به رایدر تحویل می دهد


اخبار و خلاصه حمل و نقل برای پنجشنبه، 8 دسامبر 2022:

رایدر هفت کامیون برقی ولوو را تحویل می گیرد

Volvo Trucks آمریکای شمالی هفت کامیون Volvo VNR Electric را به Ryder System, Inc.CCJ 250 برتر، شماره 14) برای پشتیب، از مسیرهای زنجیره تامین محلی که به عملیات مونتاژ کامیون گروه Volvo در پنسیلو،ا خدمات رس، می کنند.

کامیون های الکتریکی رایدر ولوو VNRرایدر کامیون‌های دیزلی را جایگزین کرد که قبلاً این مسیر را سرویس می‌،د و کامیون‌های برقی باطری ک، 8 بدون آلایندگی لوله اگزوز را برای حمایت از هدف پایداری گروه ولوو برای کاهش CO2 از فعالیت‌های جه، خود به کار خواهند گرفت.پیتر وورهوو، رئیس شرکت ولوو ترا، آمریکای شمالی، گفت: «ولوو ترا، متعهد به ساختن آینده‌ای کربن‌زدایی شده و همکاری با شرکای تامین‌کننده و حامل مانند رایدر است که متعهد به پایداری هستند. یکی از ارزش‌های اصلی شرکت ما نظارت بر محیط‌زیست است و با تولید و استفاده از کامیون‌های خودمان با آلایندگی صفر، به قول خود عمل می‌کنیم که صنعت حمل‌ونقل تجاری را به سمت راه‌حل‌های پایدارتر با پیشبرد حمل و نقل الکتریکی هدایت می‌کنیم.»

خدمات مالی ولوو (VFS) با رایدر همکاری کرد تا تمام هفت کامیون VNR Electric را در قراردادهای اجاره ای پنج ساله با ارزش بازار منصفانه (FMV) خودرو به ،وان سرویس قرار دهد. مدل اجاره FMV، که به ناوگان اجازه می‌دهد یک وسیله نقلیه را برای یک دوره زم، مشخص اجاره کند، این گزینه را برای رایدر فراهم می‌کند تا کامیون‌های Volvo VNR Electric را با قیمت فعلی بازار در پایان مدت اجاره ،یداری کند. ولوو گفت که برنامه اجاره با VFS به کاهش سرمایه گذاری اولیه و ریسک کمک می کند، در حالی که ناوگان به توسعه تجربه و پیشنهادات خود با کامیون های برقی باتری ادامه می دهند.

در این ماه، رایدر کارکرد کامیون‌های Volvo VNR Electric را در دو شیفت کاری آغاز کرد که روزانه تا هشت سفر رفت و برگشت انجام می‌شد، با هر هفت کامیون که کیت‌های مونتاژ قطعات را برای کامیون‌های سنگین در مرکز کیت‌های مجاور به عملیات دره لیهی ماک ترا، (LVO) حمل می‌،د. گیاه در Macungie، پنسیلو،ا. برای شارژ خودروها، رایدر از پنج شارژر سیار 50 کیلوواتی موجود در کارخانه استفاده خواهد کرد که با شش شارژر دائمی – پنج شارژر 100 کیلوواتی و یک شارژر 150 کیلوواتی – که در حال نصب هستند جایگزین خواهند شد.

دیترویت میلیونمین موتور را در تاسیسات ردفورد، میشیگان تولید می کند

دیترویت DD15موتور دیترویت DD15دیترویت روز چهارشنبه یک نقطه عطف مهم در تولید موتورهای سنگین خود (HDEP) را با یک میلیونمین موتور خود که در کارخانه تولیدی واقع در ردفورد، میشیگان تولید می‌کند، اعلام کرد.

خانواده محصولات HDEP در دیترویت شامل موتورهای DD13، DD15 و DD16 است که همگی در داخل تولید می شوند.

Matt Pfaffenbach، رئیس عملیات دیترویت گفت: «دیترویت بیش از 84 سال است که موتورهای ک، جه، و پیشرفته با فناوری پیشرو در صنعت می‌سازد. پردیس خانه 2900 کارمند است. کار ما بر پایه غرور، سخت کوشی و نوآوری بنا شده است. ما به این دستاورد و پیشرفت هایی که برای صنعت به ارمغان می آوریم بسیار مفت،یم.”

دیترویت تنها سازنده ای است که موتور 16 لیتری را در صنعت ارائه می دهد و موتورهایی را برای مشتریان تجاری در بزرگراه و حرفه ای ارائه می دهد. دیترویت استانداردی را برای بهبود مصرف سوخت موتور به میزان 5 درصد در هر دو تا سه سال حفظ می کند.

مجری قانون SoCal نسبت به افزایش سرقت کنتر،های رایج پیشرانه هشدار می دهد

اداره پلیس بیکرزفیلد (کالیفرنیا) و اداره کلانتر شهرستان سن برناردینو (کالیفرنیا) نسبت به افزایش محلی و ملی سرقت های کنترل کننده پیشرانه رایج (CPC) از کامیون ها هشدار می دهند.

کامیون‌ها در هر جایی که پارک می‌شوند و خالی می‌مانند مورد هدف قرار می‌گیرند. دزدی‌های زیادی در تعمیرگاه‌ها، محوطه‌های کامیون یا حتی زمین‌های خاکی که برای نگهداری کامیون‌های پارک شده استفاده می‌شود، رخ داده است.» در یک پست فیس بوک گفت.

اداره پلیس بیکرزفیلد نکات زیر را برای رانندگان و مالکان کامیون ارائه کرده است تا خطر سرقت CPC را کاهش دهند:

  • در یک منطقه روشن پارک کنید و کامیون خود را در دید دوربین های نظارتی قرار دهید
  • پارک در پارکینگ ها با پرسنل امنیتی. اگر سفر می کنید، از قبل برنامه ریزی کنید تا مکان های امن برای پارک را پیدا کنید.
  • یک سیستم دزدگیر روی وسیله نقلیه خود نصب کنید
  • هنگام ،وج از وسیله نقلیه خود، تمام شیشه ها را جمع کنید، درها را قفل کنید و مطمئن شوید که کلیدهایتان در اختیار شماست.
  • حفاظت از رمز عبور را برای CPC فعال کنید. برای اطلاعات بیشتر با سازنده خودرو تماس بگیرید.
  • هوشیار باشید و افراد مشکوک را به مجریان قانون گزارش دهید

اوایل سال جاری در ماه می، دایم، کامیون آمریکای شمالی راه اندازی یک ابتکار شرکت گسترده برای مبارزه با سرقت ماژول های CPC از وسایل نقلیه خود را اعلام کرد.

DTNA گفت: “سرقت های گزارش شده ماژول های CPC4 از کامیون های پارک شده در حال افزایش است و سارقان به دنبال برنامه ریزی مجدد و نصب مجدد در کامیون های دیگر هستند.” “در یک سرقت در ماه آوریل، گزارش شد که ماژول‌هایی از 24 کامیون در حال فروش در یک حراجی در پنسیلو،ا به سرقت رفته است. تعداد زیادی سرقت دیگر در نمایندگی ها و پایانه های مشتریان رخ داده است. وسایل نقلیه نمی توانند بدون CPC کار کنند که عملکردهای مختلف موتور و پیشرانه را کنترل می کند.

در پاسخ، DTNA اقدامات ضد سرقت متعددی را انجام داد، از جمله:

  • توصیه به همه نمایندگی‌ها، مشتریان و امکانات تعمیر، VINهای ارجاع متقابل از CPCهایی که برای نصب در پایگاه داده شرکت آورده شده‌اند تا اطمینان حاصل شود که CPC دزدیده نشده یا به طور غیرقانونی فروخته نشده است.
  • ارائه قابلیت ردیابی از طریق سیستم‌های خدمات DTNA برای شناسایی هرگونه CPC سرقت شده که قصد نصب روی VIN دیگری را داشته باشد.
  • درخواست از هر نمایندگی یا مرکز تعمیراتی که دارای CPC است، سرقت را تایید کرد تا آن را به آژانس پلیس محلی و DTNA گزارش دهد.
  • به همه ناوگان و مشتریان توصیه می شود از CPC خود با رمز عبور محافظت کنند.

سیسکو دهمین مرکز آموزش راننده را راه اندازی کرد

شرکت Sysco راه‌اندازی اخیر دهمین مرکز آموزشی حرفه‌ای راننده کامیون را از مارس 2022 اعلام کرد. شرکت جه، توزیع خدمات غذا اکنون امکانات آموزشی CDL را در سایت‌های Sysco در سراسر ایالات متحده اجرا می‌کند.

ماری رابینسون، مدیر ارشد زنجیره تامین Sysco گفت: “ما مفت،یم که اولین توزیع کننده خدمات غذایی هستیم که آموزش های داخلی را به کارمندان فعلی ارائه می دهد تا به آنها کمک کند تا با تبدیل شدن به رانندگان گواهی CDL، حرفه خود را در Sysco پیش ببرند.” این برنامه پیشرو در صنعت به افزایش تعداد رانندگان واجد شرایط در Sysco و افزایش پتانسیل درآمد شغلی افراد آموزش دیده کمک خواهد کرد. ما از تأثیر این برنامه و مزایایی که برای شرکت، همکاران و مشتریانمان ارائه می‌کند، هیجان‌زده هستیم.»

این برنامه توسط مربیان حرفه ای به کار گرفته شده توسط Sysco تدریس می شود و این شرکت تمام هزینه های آموزش، صدور مجوز و صدور گواهینامه را پوشش می دهد.

رسیدگی به کمبود راننده در خط مقدم برنامه آموزشی CDL Sysco است. رابینسون گفت: “این برنامه تعهد ما را برای آموزش نسل بعدی رانندگان ایمن و حرفه ای در Sysco تقویت می کند.”

این شرکت گفت، در طول برنامه آموزشی سه هفته ای، هر داوطلب راننده تمام اصول لازم برای امتحان CDL ،تی را یاد می گیرد، تمرین می کند و تسلط پیدا می کند، و همچنین در مورد “Sysco Way” عملکرد ایمن و ارائه مشتری عالی آموزش می دهد. سرویس. پس از فارغ التحصیلی و دریافت CDL، به هر راننده واجد شرایط موقعیتی به ،وان شریک تحویل در سیسکو ارائه می شود.

از زمان راه‌اندازی آکادمی عملیات داخلی خود در مارس 2022، Sysco همچنین نزدیک به 5000 همکار خود را در برنامه‌های جدید و استاندارد برای انتخاب‌کنندگان انبار و رانندگان دارای مجوز و سرپرستان موجود آموزش داده است.


منبع: https://www.ccjdi،al.com/alternative-power/article/15304078/volvo-delivers-seven-electric-vnrs-to-ryder