هوش تشخیصی برای حفظ حرکت ناوگان شما حیاتی است


همانطور که اپراتورهای حمل و نقل بیشتری ناوگان خود را به دستگاه های تلفن همراه مجهز می کنند تا از رانندگان و تج،ات خود در جاده ها پشتیب، کنند، اغلب، با افزایش تعداد دستگاه های تلفن همراه، تعداد مسائل مربوط به تحرک نیز بر عملکرد آنها تأثیر می گذارد.

عملکرد دستگاه، بهره وری راننده و رضایت مشتری همگی می توانند به دلیل از کار افتادن غیر ضروری دستگاه تأثیر منفی بگذارند. بدون توانایی تشخیص از راه دور و رفع هر گونه مشکلی که ممکن است ایجاد شود، بسیاری از افراد در صنعت قادر به درک واقعی مزایای سرمایه گذاری در زمینه تحرک خود نیستند.

در حال حاضر، 98 درصد از سازمان‌های حمل‌ونقل و لجستیک (T&L) با مسائل مربوط به ،ابی دستگاه‌ها سروکار دارند که ارسال را در یک هفته عادی به تأخیر می‌اندازد. بر اساس آ،ین گزارش جه، SOTI، بسیج نیروی کار تحویل: وضعیت تحرک در حمل و نقل و لجستیک، 32 درصد از کارگران صنعت T&L گفتند که ناتو، بخش فناوری اطلاعات آنها در رسیدگی به ،ابی دستگاه یکی از دلایل اصلی تاخیر در حمل و نقل است.

کلید حل این مسائل در یافتن یک نهفته است راه حل هوش تشخیصی یکپارچه که شما را گسترش می دهد مدیریت تحرک سازم، قابلیت‌های راه‌حل (EMM) برای به دست آوردن دید عمیق‌تر و کنترل دستگاه‌های تلفن همراهی که توسط ناوگان شما استفاده می‌شود.

از XSight خارج شوید، اولین پلتفرم پشتیب، و هوش تشخیصی یکپارچه در جهان، که به ،وان راه حل داخلی یا ابری در دسترس است، برای کاهش زمان ،ابی پرهزینه و بهبود بازده سرمایه گذاری عملیات تلفن همراه حیاتی برای تجارت طراحی شده است. SOTI XSight از طریق تعدادی از قابلیت‌ها به این مهم دست می‌یابد، از جمله:

اطلاعات عملیاتی: با استفاده از داده‌های در دسترس – مانند سلامت باتری، استفاده از برنامه و استفاده از داده – SOTI XSight می‌تواند کارایی، طول عمر و ROI دستگاه‌ها را در این زمینه به حدا،ر برساند.

تشخیص پیشرفته: با مشاهده بی‌درنگ داده‌های تشخیصی، اپراتورها می‌دانند که با هر یک از دستگاه‌های ناوگان آنها چه اتفاقی می‌افتد. SOTI XSight به آنها اجازه می دهد تا هر گونه مشکلی را به سرعت، راحت و از راه دور در زمان واقعی حل کنند.

م،تورینگ خودکار: SOTI XSight می‌تواند یک لیست نظارتی ایجاد کند و سلامت دستگاه‌های تلفن همراه را برای پارامترهایی مانند تخلیه باتری، مصرف داده، آسیب فیزیکی و موارد دیگر نظارت کند و در صورت نیاز به رفع مشکل فوراً به او اطلاع داده شود.

مدیریت حوادث: SOTI XSight جامع ترین قابلیت های کنترل از راه دور را در بازار ارائه می دهد. مدیران فناوری اطلاعات می‌توانند دستگاه‌ها را به گونه‌ای دستکاری کنند که گویی به صورت فیزیکی آنها را در دستان خود نگه داشته‌اند. با ویژگی‌های نوآورانه مانند طراحی از راه دور، وایت برد و حاشیه نویسی روی صفحه دستگاه، می‌تو،د مستقیماً به کاربران نهایی دستور دهید تا از رفع سریع مشکلات اطمینان حاصل کنند. همچنین می‌تو،د صدا و تصویر تماس را ضبط کنید و در صورت بروز مشکلات مشابه، بعداً به آن مراجعه کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد SOTI XSight، لطفا مراجعه کنید soti.net/،ucts/soti-xsight/




منبع: https://www.trucknews.com/mobile-and-it/diagnostic-intelligence-critical-to-keep-your-fleet-moving/1003171238/