مشخصات فنی پژو 206 تیپ 2 خودرو45

به طور متوسط باتری عمری حدود 2 سال یا 40،000 کیلومتر دارد. البته هر کدام از این موارد که زودتر فرا برسد باتری نیاز به تعویض خواهد داشت. اما از آنجاییکه عموم افراد در سال حدود 20،000 کیلومتر با خودرو رانندگی میکنند، بعد از 2 سال باتری پژو 206 نیاز به تعویض پیدا خواهد کرد. وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.

همکاران ما اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهند. خودرو 206 یکی از خودروهای محبوب در بین ایرانیان است و در میان نسل جوان طرفداران زیادی دارد. این خودرو برای اولین بار در سال 1997 توسط کمپانی پژوی فرانسوی تولید و به بازار عرضه گردید؛ بعدازآن به کشورهای مختلف ازجمله ایران صادر شد. وجود موتور قدرتمند و داشتن امکانات رفاهی بسیار خوب موجب شده تا این محصول انتخابی ایده آل برای سفر کردن باشد. پژو 206 در لیست خودروهای اجاره ای شرکت کافه رنت بوده و باقیمت کاملاً مناسب و کیفیتی عالی قابل ارائه است. در این مقاله قصد داریم به بررسی دقیق این خودرو و نحوه اجاره آن از کافه رنت بپردازیم.

در اکثر تصادفات دیده ایم که متاسفانه خودروی 206 بسیار آسیب پذیر است اما سرنشینان آن به نسبت بقیه خودروها به جز سمند آسیب کمتری می بینند . برلیانس H220 مدل هاچ بک برلیانس H230 ، محصول مشترک شرکت سایپا و برلیانس است.این مدل یکی از ارزان ترین محصولات برلیانس در بازار محسوب می شود. سلام.بنده یکساله 206دارم.رویهم رفته کارمو را انداخته.فقط دوستا ایراد داره که عرض میکنم. سلام من خوذم مهر 95 تیبا گرفتم بد نیست و لی یک امتیاز سر نبست به 206 تیب 2 داره ماشین نرم تره .

  • وجود موتور قدرتمند و داشتن امکانات رفاهی بسیار خوب موجب شده تا این محصول انتخابی ایده آل برای سفر کردن باشد.
  • ۲۰۶ ماشینیه که اگه همه مایعات و روغنها و قطعات مصرفی و جلوبندی رو به موقع و با قطعه با کیفیت تعویض کنی و دنبال جنس متفرقه ارزون نباشی خیلی خوب کار میکنه.
  • هم اکنون فروش اقساطی پژو 206 با دو نوع موتور 1360 و 1587 سی سی، ترمز های ABS به همراه EBD و در چهار سطح تجهیزات با تیپ های 2، 3، 5 و 6 در سپند خودرو فراهم شده است.
  • به تو چه در قرعه کشی ایران خودرو تقلب شده؟ چی تو این مملکت راست که این یکی باشه همش کلاه برداری ۳۲ دوره دارم…
  • نصب چراغ داخل جعبه داشبورد و چراغ مطالعه روی سقف، تنها به تهیه و نصب کلید و چراغ بدون نیاز به معرفی، قابل راه اندازی است.

اقا پیام خیلی هم ماشین خوبیه اگه تونستی تا مدل 90 بخر خیلی خوبه. اگه درست نگهداری کنی از ماشین هیچ خرجی بجز روغن و اینجور چیزا نداره. من پراید هم داشتم ولی 206 یه چیز دیگس اصلا طرف پراید و تیبا نرو که مزخرفه. قطعات اصل 206 کمی گرونه درست ولی خیلی باکیفیته و دیر به دیر خراب میشه. من واسه پراید هی قطعه عوض میکردم اخر هم درست نشد فروختم. طراحی پژو 206 سال ها قبل در فرانسه صورت گرفته است.

تولید ۲۰۶ و ۲۰۷آی ایرانیزه[ویرایش]

با خرید ماشین پژو ، صاحب خودرویی با طراحی زیبا و حساب‌شده خواهید شد. همه تیپ‌های این خودرو ازنظر طراحی تا حد زیادی مشابه هستند. دو تیپ دو و پنج، هاچبک بوده و ظاهری کاملا اسپرت و مدرن دارند. تیپ صندوق‌دار نیز علی‌رغم داشتن صندوق‌عقب، همچنان در دسته خودروهای اسپرت جای می‌گیرد.

یپ2 مدل 89 ترمز ای بی اس

۲۰۶ ماشینیه که اگه همه مایعات و روغنها و قطعات مصرفی و جلوبندی رو به موقع و با قطعه با کیفیت تعویض کنی و دنبال جنس متفرقه ارزون نباشی خیلی خوب کار میکنه. علت گرونتر بودن قطعاتش هم طبیعیه چون تکنولوژی بالاتری داره نسبت به خانواده ۴۰۵. ناگفته نماند که قیمت نمونه صفر این ماشین در تیپ‌های مختلف به 250 میلیون تومان هم می‌رسد که نشان از اوضاع خراب بازار ما دارد؛ اما با توجه به تب تغییر خودرو در کشور و البته کاهش قدرت خرید مردم، لازم است به چند نکته اساسی راجع به این ماشین در مدل‌های پایین توجه شود.

پژو 207 اتوماتیک پاناروما

سقف این خودرو از نوع تاشوی برقی و بر اساس سامانه جرج پائولین می‌باشد که برای نخستین بار در سال ۱۹۳۵ بر روی پژو ۴۰۲ نصب گردید. این مدل شامل موتورهای 1800cc TU5 و ۲۰۰۰cc EW10J4 می‌شود. این خودرو در سال ۲۰۰۷ با خودروی ۲۰۷CC جایگزین شد. این مدل، تنها به صورت هاچ بک سه در به تولید رسید و وزنی معادل ۱٬۱۰۰ کیلوگرم داشت.