قیمت سمند LX ساده صفر سال 1400 ایران خودرو بازار خودرو-دیزل کاران

بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید. قیمت کارشناسی شده طبق گزارش کامل وضعیت سلامت فنی، بدنه و آپشن‌های خودرو تعیین می‌شود و منجر به خرید خودرو با قیمت منصفانه خواهد شد. قیمت سمند LX در بازار ایران برای سال‌های 1382 تا 1401 در این صفحه قابل مشاهده است. سمند EL که موتور پژو 405 GLX بر روی آن نصب شده یکی از خودروهای مناسب برای ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه تاکسیرانی تولید شده است و با توجه به کیفیت این خودرو برای استفاده شخصی نیز در نظر گرفته شد. خانه | تعرفه تبلیغات | همکاری با ما | تماس با ما فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

  • با این وجود این مشکل در سری سورن به میزان زیادی کاهش یافته است و آپشن ها و قطعات خیلی بهتر در کابین جای دارند.
  • در قسمت‌های بعدی شرایط فروش سمند اقساطی تحویل فوری را پس از بررسی مشخصات ظاهری، فنی و امکانات رفاهی به صورت کامل به شماتوضیح خواهیم داد.
  • به هر حال خودروهای سمند بنابر دو دهه تولید در کشور، دارای فراوانی در لوازم یدکی هستند و به همین دلیل اگر برای خودرو سمند شما مشکلی ایجاد شد، خیلی سریع می توانید اقدام به تهیه لوازم یدکی مورد نیاز کنید.
  • همراه مکانیک تلاش کرده تا با ارائه قیمت روز سمند LX، به شفافیت بازار کمک کند، پس همیشه می‌توانید برای مشاهده قیمت سمند LX به سایت همراه مکانیک مراجعه کنید.

برای کرایه سمند بایستی از طریق تماس تلفنی و یا واتسپ شرکت با کارشناسان ما تماس برقرار کرده و پس از دراختیار گذاشتن مشخصات خود و تعداد روزهای اجاره اقدام به رزرو کنید. شرکت خودروسازی ایران خودرو بعد از گذشت مدتی نسبتاً طولانی از تولید خودرو پیکان و ناتوانی در تغییر ظاهری و یا فنی خودرو و با توجه به نیاز بازار دست به طراحی خودرویی جدید زد. پس از تحقیقات و بررسی‌ها، مهندسین و طراحان خودروی سمند را برگزیدند و مراحل اولیه برای ساخت این خودرو را طی کردند. امروزه با گذشت چندین سال از ساخت و طراحی سمند، شاهد فروش اقساطی سمند دوگانه به مشتریان هستیم. ظاهر سمند نسبت به نسخه اولیه آن که در اوایل دهه هشتاد ارائه شد تغییر آنچنانی نداشته است اما مدل‌های جدیدتر آن مثل سمند ال ایکس EF7 نسبت به مدل‌های قبلی ظاهر جذاب‌تری دارد. این تفاوت در طراحی قسمت پشتی و چراغ‌های عقب این خودرو به چشم می‌خورد.

سمند،LX مدل 91

خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید. تیم حرفه ای ما شبانه روز در تلاش است تا فراتر از انتظارات شما عمل نماید. ولی اللحساب شما حداقل اختلاف قیمتش رو با مالتی مدیا یه چیزی حدود اختلاف قیمت کارخونه ای بگیر حداقل. باتری های مختلف به لحاظ ظرفیت (آمپراژ) با یکدیگر متفاوت می باشند و برای خرید هر نوع باتری مصرف کننده می بایست باتری فرسوده ای با همان آمپر تحویل فروشنده بدهد. سلام اقا این اختلاف اپر باتری ها برای چی هستش ؟ فرق 66 با 74 چیه باید چه چیزی در نظر بگیریم برای انتخاب امپر باتری و یه سوال دیگه که الان بهترین مارک باتری تو بازار چیه اگر کهراهنمایی کنید منون میشم. مهم ترین نکته ای که می بایست به آن توجه نمود، مرغوبیت کالا می باشد که باید در هنگام خرید مورد توجه قرار گیرد که البته این مرغوبیت بیشتر، هزینه بیشتر را در بر خواهد داشت که با توجه به خطرات احتمالی این هزینه به صرفه خواهد بود.

سمند بنزینی، مدل ۱۳۸۴

نمونه‌های اولیه خودرو ملی که بر پایه شورولت رویال ساخته شده بودند، تحت عنوان پیکان جدید در نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران طی سال‌های ۷۲ تا ۷۵ رونمایی و معرفی شدند اما هیچ وقت به تولید انبوه نرسیدند. باتری فابریک سمند 66 آمپر میباشد و برای تمام ادوات برقی خودرو کفایت میکند. تمام خودروهای تولیدی نیز با باتری 66 آمپر تولید شده اند، فقط در صورتی که لوازم برقی اضافه ای در خودروی خود دارید نیاز به نصب باتری 74 آمپر دارید. اگر از لحاظ امکانات بخواهیم به خودروهای ایرانی نگاهی بیاندازیم باید بگوییم که خودروهای داخلی دارای کمترین امکانات داخلی نسبت به دیگر خودروها هستند , اما در کل می‌توان از نمره 20 به خودروی سمند , نمره ی 12 داد . شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است معتبرترین و موفق ترین شرکت در حوزه فروش خودرو در ایران می باشد.

سمند سورن پلاس با مانیتور و رینگ مدل ۱۴۰۱

قیمت سمند lx در تهران و دیگر شهرستان ها با توجه کیفیت و تقاضای بالای مشتریان بسیار مقرون به صرفه بوده و به راحتی قابل کرایه می باشد. اجاره این خودرو به صورت بدون راننده بوده و به شکل های مجله خبری خودرو متعددی نظیر اجاره روزانه سمند، اجاره هفتگی و اجاره ماهانه صورت می پذیرد. برای اجاره سمند lx بدون راننده به دلیل پرکاربرد بودن این خودرو باید چندروز زودتر اقدام به رزرو خودرو کرده.