قیمت سمند, خودرو صفر وکارکرده به روز در خرید و فروش کاراپ-دیزل کاران

این ماشین که روی پلتفرم پژو ۴۰۵ ساخته شده بود، از همان موتور ۱.۸ لیتری ۸ سوپاپ به نام XU7 استفاده می‌کرد. سمند X7 یا معمولی از لحاظ تجهیزات رفاهی و ایمنی نسبت به سمند EL در سطح بالاتری قرار داشته و دارای آپشن‌های کمتری نسبت به مدل LX بود. با تولید سمند ال ایکس EF7 امکانات و تجهیزاتی به آن اضافه شد که در مدل‌های قدیمی سمند ضعیف بوده یا به کار برده نشده بودند. یکی از مهم‌ترین آپشن‌هایی که محصولات ایران خودرو در هنگام خرید به همراه دارند کارت طلایی سه ستاره برای بهره‌مندی از خدمات پس از فروش است. خودرو سمند از ابتدای دهه 80 در کشور در حال تولید می باشد و لازم به ذکر است که تاکنون 8 مدل مختلف را اعم از سمند LX بنزینی و دوگانه، سمند EF7 بنزینی و دوگانه، سمند SE، سمند سورن ELX ساده، توربوشارژ و سورن پلاس به بازار کشور عرضه کرده است. طبیعتا این میزان مدل متنوع با تغییرات جزئی، مشتری را به چالش خواهد کشید و انتخاب آنرا به شدت سخت خواهد نمود.

  • سمند در سال 1381 توسط ایران خودرو و به عنوان اولین خودروی ملی تولید شد.
  • بله، باتری های عرضه شده برای خودرو سمند در کیان باتری از نوع بدون نیاز به نگهداری و به اصطلاح اتمی و خشک میباشند.
  • با توجه به تورم و نوسانات شدید بازار خودرو خرید نقدی اتومبیل برای بسیاری از افراد کاری سخت و پر ریسک محسوب می‌شود.
  • معمولا رنگ‌بندی المان‌های داخلی سمندهای تولید کارخانه به رنگ کرم و قهوه‌ای است که زیبایی قابل قبولی را برای آن ایجاد کرده است.
  • خودروی مورد نظرم را از کجا خریداری کنم؟ این سوالی است که معمولا برای کسانی که قصد خرید خودرو دارند ایجاد می‌شود.

در جدول زیر به تعدادی از معروف ترین کارخانه های تولید باتری به همراه برندهای معروف آنها اشاره شده است. باتری تولید داخل دارای مدت زمان گارانتی طولانی تر و خدمات پس از فروش بهتری نسبت به نمونه های خارجی میباشند. قیمت سمند LX باتوجه به معاملات واقعی روزانه انجام شده در بازار مشخص می‌شود. «خودروی ملی را به عنوان نمونه ساخته‌ایم و ۱۰۰ درصد قابل ساخت داخل است». خودرو (ویژه نامه نمایشگاه خودرو، قوای محرکه و قطعات خودرو)، ۲۷ تیر ۱۳۷۴. خانواده “سمند” در حال حاضر در 8 گروه مختلف رونمایی و عرضه شده است که در این گزارش از نمناک به بررسی مزایا و معایب این سری از خودروهای سدان خواهیم پرداخت.

خرید و فروش سمند

بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد. طبق نظرسنجی از خریداران، این خودرو توانسته بسیاری از انتظارات مشتریان را برآورده سازد چرا که گزینه های قابل قبولی دارد. اوایل دهه هفتاد شمسی و دورانی که صنعت خودروسازی مجله خبری خودرو ایران محصولات زیادی را در سبد خود نمی‌دید، سازمان‌های رسمی کشور با پیشنهاد تولید خودرو ملی مواجه شدند. در سال ۱۳۷۲ مرکز تحقیقات و خدمات خودکفایی ایران که زیرمجموعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بود، ماموریت یافت تا پروژه طراحی و تولید خودرو ملی را آغاز کند.

سمند LX EF7 گازسوز، مدل ۱۳۹۳

ناگفته نماند که خودرو سمند از نظر استحکام سرآمد خودروهای ایرانی است . وگرنه همه می‌دانند که هیچ خودروی ایرانی را نمی‌شود با بی ام دبلیو مقایسه کرد . خیر ، رسالت ما خرید و فروش خودرو صفر می‌باشد و در زمینه خودرو کار کرده خدماتی ارائه نمی‌دهیم. در قسمت‌های بعدی شرایط فروش سمند اقساطی تحویل فوری را پس از بررسی مشخصات ظاهری، فنی و امکانات رفاهی به صورت کامل به شماتوضیح خواهیم داد. با سلام بنده یک سمند مدل ۹۸ گرفتم می خواهم بدانم که آیا میشود موتور ماکسیما های ۳۰۰۰ را بندازم؟ اصلا جا می شود؟ ضریب دنده رو حالا گریبکس را یک کار می کنم ولی اصلا جا می شه ممنون. در پاییز ۱۳۹۹، فیس‌لیفت جدیدی از این خودرو با نام سورن پلاس به بازار آمد که در حقیقت همان سورن ELX با موتور یورو ۵ و کروز کنترل است.

سمند دوگانه ای اف سون کارخانه مدل 92

با شرایط ویژه فروش سپند خودرو شما می‌توانید با سرمایه‌ای اندک، خودروی محبوب مورد نظر خود را خریداری و به صورت بلند مدت، اقساط آن را پرداخت کنید. اولین تیپ از سمند سورن شامل موتور XU7JPL3 با حجم 1761 سی سی و با قدرت 100 اسب بخار است و بعد ها موتور EF7 با حجم 1650 سی سی و با قدرت 113 اسب بخار روی آن نصب شد، این نسخه با نام سورن ELX ادامه مطلب… این موتور دارای ۴ سیلندر خطی و هر سیلندر دارای ۲ سوپاپ دود و ۲ سوپاپ هوا می‌باشد که در مجموع این موتور دارای ۱۶ سوپاپ می‌باشد.