تگزاس بازرسی های تصادفی در مرز را از سر می گیرد


اخبار و خلاصه حمل و نقل برای جمعه، 16 دسامبر 2022:

تگزاس بازرسی ها را در مرز تشدید می کند

در روز سه‌شنبه، 13 دسامبر، اداره ایمنی عمومی تگزاس (DPS) هنگام عبور از بنادر بین‌المللی ورودی به تگزاس، بازرسی‌های ایمنی خودروهای تجاری را به‌طور تصادفی انجام داد.

این دومین دور از این بازرسی ها است. در ماه آوریل، فرماندار گرگ ابوت به پلیس ایالتی دستور داد تا بازرسی های مشابهی را انجام دهند. آنها فقط حدود دو هفته دوام آوردند و پشتیبان های طول، در مرزها ایجاد ،د.

استیون مک کراو، مدیر DPS، گفت: “ما متعهد به اجرای استانداردهای ایمنی هستیم و یکی از وظایف اصلی بخش ما این است که مطمئن شویم جاده های تگزاس برای همه تگزاسی ها و بازدیدکنندگان از ایالت بزرگ ما ایمن هستند.” کارتل‌ها به وضعیت وسایل نقلیه‌ای که به تگزاس می‌فرستند بیشتر از جان انسان‌هایی که در تری،های تراکتور می‌برند یا ،، که در اثر مصرف بیش از حد فنت،ل از دست می‌دهند اهمیت نمی‌دهند.»

مک کراو افزود که DPS به دلایل امنیتی درباره جزئیات عملیاتی صحبت نخواهد کرد، “اما امیدواریم که بازرسی های مکرر ایمنی خودروهای تجاری به جلوگیری از فعالیت قاچاق کارتل در امتداد مرز ج،ی ما کمک کند و در عین حال ایمنی جاده های ما را افزایش دهد.”

آماده سازی شرکت مادر کامیون ایالات متحده برای فروش

هیئت نظارت Deutsche Bahn AG (DB)، شرکت ملی راه آهن آلمان و شرکت مادر DB Schenker، یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات لجستیکی در جهان، روز پنجشنبه هیئت مدیره DB را موظف به بررسی و آماده سازی برای فروش احتمالی کرد. DB Schenker.

این شرکت تصدیق می کند که DB Schenker – که در ژوئن USA Truck را ،یداری کرد (CCJ تاپ 250، شماره 62) به قیمت 435 میلیون دلار – در طول سالیان متمادی سهم قابل توجهی در رشد اقتصادی گروه DB داشته است، اما در میان مدت، “DB Schenker به منابع مالی بزرگتر و استقلال بیشتری برای ،یدهای بین المللی نیاز خواهد داشت. برای حفظ و ارتقای موقعیت خود در بازار در بخش لجستیک و ارزش شرکتی آن در آینده. به همین دلیل، فروش می تواند فرصت های جدیدی را برای DB Schenker از نظر رشد و توسعه باز کند.”

فروش DB Schenker تمرکز گروه DB را بر استراتژی ریلی و تجارت اصلی DB بیشتر می کند. هدف از استراتژی گروه، که در سال 2019 راه اندازی شد، انتقال ترافیک به ریل دوستدار محیط زیست، هم در حمل و نقل مسافر و هم در حمل و نقل بار و گسترش زیرساخت های ریلی در آلمان است.

این شرکت گفت که تاریخ شروع یک فرآیند واگذاری خاص به وضعیت کلی بستگی دارد و هنوز تصمیم گیری نشده است.

افزایش نرخ Dominion قدیمی در سال 2023

خط باربری Old Dominion (CCJ Top 250، شماره 10) افزایش نرخ عمومی (GRI) را 4.9٪ اعلام کرد که برای نرخ های تعیین شده تحت تعرفه های ODFL 559، 670 و 550 موجود، از 3 ژانویه اعمال می شود.

Todd A. Polen، معاون اولد Dominion Freight Line – Pricing Services گفت: «افزایش نرخ عمومی بر اساس پیش‌بینی اقتصادی و انتظارات شرکت برای محیط عملیاتی است. ما باید به تقویت شبکه و سیستم های خدمات با کیفیت بالا ادامه دهیم تا انتظارات مشتریان خود را برآورده کنیم و از آنها فراتر برویم و به وعده های خود عمل کنیم.

پولن افزود که GRI «تعرفه‌های ک، ما را تحت تأثیر قرار خواهد داد و قصد دارد تا حدی هزینه‌های فزاینده املاک، تج،ات جدید، سرمایه‌گذاری‌های فناوری، و بسته‌های مزایا و دستمزد کارکنان را جبران کند».

والمارت 100000 تاج گل جانباز را تحویل می دهد

والمارت خدمات 16 تری، تراکتور را برای انتقال 100000 تاج گل جانبازان به مراسم شرکت کننده در سراسر کشور به ،وان بخشی از مشارکت این شرکت در روز ملی تاج گل در سراسر آمریکا اهدا می کند – امسال که در روز شنبه، 17 دسامبر 2022 برگزار شد.

بیش از 40 مرکز توزیع Walmart/Sam’s Club و 100 راننده Walmart در سراسر کشور در حمل تاج گل از کلمبیا فا،، مین، به مقصد نهایی خود مشارکت خواهند داشت.

کارن ور،تر، مدیر اجرایی Wreaths Across America، گفت: “Walmart در ده سال گذشته به طرق مختلف برای حمایت از ماموریت یادآوری، تکریم و آموزش، به هر نحوی که می تواند، پیش قدم شده است.” خواه اهدای تج،ات و تخصص برای کمک به حمل تاج گل در سراسر کشور، حمایت از تاج گل برای قرار دادن، یا حضور برای حمایت از داوطلبان جامعه محلی، ما به طور مداوم تحت تاثیر تعهد آنها به ماموریت و جوامعی هستیم که به آنها خدمت می کنند.”

از سال 2011، والمارت از Wreaths Across America با بیش از 3.3 میلیون دلار کمک نقدی و غیر نقدی حمایت کرده است که شامل بیش از 150000 دلار در این سال مالی می شود. این امر از قرار دادن هزاران تاج گل کهنه سربازان در هر سال در گورستان های شرکت کننده و مکان های یادبود 11 سپتامبر در سراسر ایالات متحده، از جمله گورستان ملی آرلینگتون پشتیب، می کند.

علاوه بر این، Walmart حمل و نقلی را برای تحویل 100000 تاج گل به بیش از 30 مکان در 12 ایالت ارائه می دهد: آریزونا، آرکانزاس، کالیفرنیا، ک،ادو، فلوریدا، کنتاکی، میشیگان، مینه سوتا، میسوری، پنسیلو،ا، تنسی، تگزاس و ویرجینیا.


منبع: https://www.ccjdi،al.com/regulations/article/15304552/texas-resuming-random-inspections-at-border