اسپرت زیبای ماشین پژو فیلو-دیزل کاران

در سال ۱۹۷۴ پژو ۳۰٪ درصد از سهام سیتروئن را خریداری کرد و در ۱۹۷۵ این شرکت را تصاحب نمود. میان سال‌های ۱۹۱۴ تا ۱۹۱۸ با شعله‌ور شدن جنگ جهانی اول در اروپا، پژو به تولید خودروهای نظامی گوناگون، که از دوچرخه تا تانک‌های بزرگ را شامل می‌شد، پرداخت. در سال‌های پس از جنگ جهانی اول، خودرو به وسیله لازمی برای همه مبدل شد و دیگر یک وسیله تشریفاتی ویژه قشر مرفه نبود. پس از اینکه در مسابقات پاریس، مقام نوزدهم را بدست آورد، تصمیم گرفت از مسابقات کناره‌گیری نماید.

سلام دوست عزیز، هر دو خیلی قدیمی هستند و دیگر پشتیبانی نمی شوند. + بزرگترین نقطه ضعف فنی پژو 405 چیست؟ پژو 206 دارای مشکلاتی مانند پایین بودن سرعت و شتاب، عدم استفاده از بست استاندارد در قسمت سوخت‌رسانی و سوزاندن واشر مجله خبری خودرو سرسیلندر است. در نمای عقب نیز تغییراتی در طراح در صندوق، چراغ‌ها و سپر انجام شده که ظاهری حجیم‌تر و خوشایندتر به پژو پرشیا داده است. امروزه شرکت پژو از زیرمجموعه‌های گروه پی‌اس‌ای (پژو سیتروئن) محسوب می‌شود.

  • اما پژو 405 که در حال حاضر تحت عنوان GLX به فروش می‌رسد، یک پیشرانه 4 سیلندر 1761 سی سی دارد که قادر است 100 اسب بخار قدرت در 6000 دور در دقیقه و 153 نیوتن متر در 3000 دور دقیقه تولید نماید.
  • قیمت پژو 405 SLX باتوجه به معاملات واقعی روزانه انجام شده در بازار مشخص می‌شود.
  • اما این محصول با استقبال چندانی در بازار مواجه نشد و حدود یکسال بعد نیز GLI از خط تولید کنار رفت.
  • خودروهایی که توقف تولید شده یا به صورت صفر در بازار موجود نیستند قابل ارائه نخواهند بود.
  • مدل جدید سال ۱۹۲۹، پژو ۲۰۱ ارزان‌ترین خودرو در بازار فرانسه و مدلی بود که علامت تجاری پژو را دارا بود.

سند خودرو به نام خریدار است ولی برای واگذاری به غیر ابتدا باید از رهن شرکت خارج شود در نتیجه در صورت تسویه تسهیلات دریافتی با سپندخودرو امکان فروش آن را خواهید داشت. سطح آپشن‌های پژو پرشیا در سال‌های اخیر بهتر شده و مدل‌های جدید آن به کروز کنترل، دوربین عقب و نمایشگر لمسی مجهز شده‌اند. همه این سرمایه‌گذاری‌ها باعث شد شرکت پول بسیاری را خرج نماید و دچار مشکلات مالی شود. در سال ۱۹۸۳ مدل موفق پژو ۲۰۵ ارائه شد و بسیاری از هزینه‌های شرکت را پوشش داد.

لوگان ، ال 90 و تندر 90 نام هایی است که به این خودروی پر طرفدار گفته میشود. این ماشین در سال‌های ابتدایی دهه هفتاد وارد ایران شد و تولید آن تا سال 99 ادامه یافت. در ابتدا در دو تیپ GL و GLX عرضه می‌شد و دارای موتور کاربراتوری 1.6 لیتری و 2 لیتری بود.

نمودار قیمتی پژو پارس LX TU5

در ۱۹۰۷ نخستین موتور شش سیلندر ساخته شده توسط پژو به نمایش گذاشته شد و همکاری تونی هوبر به عنوان سازنده موتور آغاز شد. از آنجا که شمار بسیاری خودرو با انواع متفاوت در خط تولید بود، پژو تصمیم گرفت که خط تولید دیگری را راه‌اندازی نماید. قیمت های درج شده صرفا قیمت پیشنهادی فروشندگان می باشد و ممکن است خرید وفروش با قیمت های متفاوتی انجام شود. قيمت هاي بازار در تاريخ بروز رساني با همکاري 14 نمايشگاه اتومبيل در شهر تهران در سايت ثبت مي شود.

مشخصات فنی پژو 405؛ تقریبا ضعیف نسبت به رقبا

در ۱۹۹۰ با مدیریت جین مارتین فولز در پژوسیتروئن برای نخستین بار مشارکت این دو شرکت موفق عمل نمود. در سال ۱۹۷۸ شرکت پژو سیتروئن واحد اروپایی کرایسلر را به دلیل بحران‌های ایجادشده در این شرکت، از آن خود کرد. شرکت کرایسلر اروپا، بسیار فرسوده و دارای مدل‌های قدیمی بود و در واقع این سرمایه‌گذاری، مشکلات مالی بسیاری برای پژو سیتروئن ایجاد کرد. در اوایل دهه ۱۹۸۰ میلادی، پژو برند تالبوت را احیا کرد، تا بتواند سودی از کرایسلر به دست آورد و بخش اروپایی آن را از ورشکستگی نجات داد.

مزایده 5 دستگاه خودرو مازندارن ….

تحویل خودرو به صورت فوری انجام شده و تمام فرآیند عقد قرارداد و تحویل در یک روز انجام می‌شود. با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد.

درها مانند تکه‌های بزرگ فلزی هستند که وظیفه محافظت از این خودرو را دارند. برای نمای جلو و عقب نیز ساده‌ترین چراغ‌ها طراحی شده و اصلا گرافیک جذابی را شکل نمی‌دهند. + ایرادات ظاهری پژو 405 چیست؟ زشت بودن جلو پنجره و نداشتن تناسب رنگ با بدنه، وجود ضعف در طراحی چراغ‌ها، تعویض داشبورد معمولی با سوناتایی از جمله مشکلات ظاهری این ماشین است.