شاخص تناژ کامیون برای اجاره، تعدیل شده فصلی پیشرفته انجمن های حمل و نقل آمریکا پس از افزایش 0.8 درصدی در ماه سپتامبر، 2.3 درصد در اکتبر کاهش یافت. در ماه اکتبر، این شاخص برابر با 116.3 در مقابل 119.1 در ماه سپتامبر بود.
باب کاستلو، اقتصاددان ارشد ATA، گفت: «تناژ کامیون های اجاره ای بیشترین کاهش ماهانه را در ماه اکتبر از زمان شروع همه گیری مشاهده کرد. «این کاهش با گزارشهای حکایتی مربوط به فصل خاموشی بار در پاییز مطابقت دارد. همچنین همزمان با کندی اقتصاد است. مسکن علاوه بر کاهش مصرف شخصی کالا، نقطه ضعفی در حمل و نقل است. در حالی که حمل و نقل مربوط به کارخانه بهتر از سایر مناطق است، سرعت آن نیز کاهش می یابد.
در مقایسه با اکتبر 2021، تناژ کامیون 2.8 درصد افزایش یافت که چهاردهمین افزایش متوالی سال به سال بود، اما کمترین افزایش از آوریل بود. در ماه سپتامبر، این شاخص نسبت به سال قبل 5.7 درصد افزایش داشت. از سال تا امروز تا اکتبر، در مقایسه با مدت مشابه در سال 2021، تناژ 3.9٪ افزایش یافته است.
شاخص تعدیل نشده فصلی، که نشان دهنده تغییر در تناژ حمل شده توسط ناوگان قبل از هر تعدیل فصلی است، در اکتبر برابر با 118.9 بود که 0.4 درصد کمتر از سطح سپتامبر (119.3) بود. در مح،ه شاخص، 100 نشاندهنده سال 2015 است. شاخص تناژ کامیون برای کرایه ATA در مقایسه با حمل و نقل بار در بازار، تحت سلطه حمل و نقل قراردادی است.
حمل و نقل باری به ،وان فشارسنج اقتصاد ایالات متحده عمل می کند و 72.2 درصد از تناژ حمل شده توسط همه روش های حمل و نقل بار داخلی، از جمله کالاهای تولیدی و ،ده فروشی را تشکیل می دهد. کامیونها 10.93 میلیارد تن بار را در سال 2021 حمل ،د. شرکتهای حملونقل موتوری 875.5 میلیارد دلار یا 80.8 درصد از کل درآمد حاصل از تمام روشهای حمل و نقل جمعآوری ،د.
ATA شاخص تناژ را بر اساس بررسی های اعضای خود مح،ه می کند و از دهه 1970 این کار را انجام می دهد.
منبع: https://www.truckinginfo.com/10187613/ata-truck-tonnage-slips-in-october