ناوگان بهداشتی نیویورک ممکن است مهلت برق رسانی – تجهیزات را رعایت نکند



جسیکا تیش، کمیسر بهداشت DSNY مطمئن نیست که کل ناوگان این و،خانه تا سال 2040 برقی شود. - ع،: Canva/DSNY/Government Fleet

جسیکا تیش، کمیسر بهداشت DSNY مطمئن نیست که کل ناوگان این و،خانه تا سال 2040 برقی شود.

ع،: Canva/DSNY/Government Fleet


شهر نیویورک ناوگان کامیون‌های ، که برای جمع‌آوری ، و شخم برف استفاده می‌شوند ممکن است به هدف جاه‌طلبانه شهر در سال 2040 برسند. این پیام کمیسر بهداشت شهر، جسیکا تیش، در جلسه اخیر شورای شهر برای کمیته بهداشت و مدیریت پسماند است.

در فوریه 2020، بیل دی بلازیو، شهردار وقت نیویورک، فرمان اجرایی را امضا کرد که هدف آن انتقال ناوگان شهر نیویورک به ناوگان تمام الکتریکی و کربن خنثی تا سال 2040 بود. قبل از این دستور، سازمان بهداشت شهر نیویورک و، (DSNY) قبلاً به سمت هدف پیشرفت کرده بود و بسیاری از وسایل نقلیه الکتریکی باتری سبک (BEVs) را راه اندازی کرده بود. در پاییز 2020، DSNY اولین کامیون ، BEV خود را آورد: یک کامیون جمع آوری ، مدل LR Electric Mack BEV. برای یک برنامه آزمایشی استفاده شد. سپس در ژوئن 2021، شهر اعلام کرد ،ید هفت کامیون ، الکتریکی دیگر ماک.

تیش گفت DSNY تمیزترین ناوگان دیزلی سنگین را در کشور اداره می کند. DSNY در حال تلاش برای افزایش تعداد کامیون های ، الکتریکی خود است. اخیراً هفت جارو مک،کی الکتریکی دیگر و همچنین هفت کامیون جمع آوری EV لودر عقب – یکی برای هر منطقه DSNY سفارش داده است. در حالی که این وسایل نقلیه برای جمع‌آوری ، به خوبی کار می‌کنند، در حال حاضر محدوده لازم برای برآورده ، نیازهای برف‌روبی با یک بار شارژ را ندارند. تیش به کمیته گفت. ،آهن های برقی فقط برای چهار ساعت کار می کنند، اما برای حدود 12 ساعت مورد نیاز هستند. طبق گزارش Spect، News NY 1. این تنها مشکلی نیست که DSNY در تلاش های برق رس، با آن مواجه است.

تیش گفت: «استفاده در مقیاس بزرگ از ناوگان الکتریکی مست،م تغییر اساسی در تأسیسات ما است: خدمات شهری جدید یا ارتقا یافته و فضای اضافی برای شارژ کامیون‌ها و تج،ات».

Spect، News NY 1 گزارش داد که در حال حاضر، این دپارتمان دارای 289 وسیله نقلیه هیب، یا تمام الکتریکی از ناوگ، متشکل از 6000 دستگاه است.

تیش گفت که در حال حاضر، راهی برای برق رس، کامل ناوگان لودر عقب شهر تا سال 2040 نمی بیند.

تلاش‌های برق‌رس، ناوگان سراسر شهر

ناوگان شهر نیویورک اخیراً از 4000 خودروی برقی فراتر رفته است، هدفی که برای چندین سال انتظار نداشت که به آن برسد. در حال حاضر، بیش از نیمی از این وسایل نقلیه، خودروهای برقی با باتری تمام الکتریکی (BEV) و 48 درصد خودروهای الکتریکی هیب، پلاگین (PHEV) هستند که خودروهای الکتریکی با موتورهای گازی یا دیزلی پشتیبان هستند.

دپارتمان خدمات اداری شهر نیویورک (DCAS) و و، حمل و نقل ایالات متحده مرکز سیستم های حمل و نقل ملی Volpe (USDOT Volpe) تلاش های برقی سازی را رهبری می کنند. در اوایل این ماه، این دو بخش اولین طرح انتقال ناوگان پاک (CFTP) شهر را منتشر ،د. این فرصت‌های برق‌رس، را برای هر یک از ۱۹۱ نوع تج،ات داخل و خارج از جاده ناوگان نیویورک و همچنین ا،امات عملیاتی و زیرساختی برای برق‌رس، بررسی می‌کند.

به ،وان بخشی از این بررسی، Volpe با 15 آژانس شهری مصاحبه کرد و دریافت که 84 درصد از وسایل نقلیه جاده‌ای را می‌توان بر اساس گزینه‌های خودرویی که اکنون در بازار موجود است یا در پنج سال آینده پیش‌بینی می‌شود، الکتریکی کرد. در حال حاضر 41 درصد از ناوگان را می توان برقی کرد و 43 درصد دیگر را تا پنج سال آینده می توان برق رس، کرد. کامیون‌های ، DSNY که برای شخم زدن استفاده می‌شوند، در تحلیل Volpe به ،وان کامیون‌های “Tier 3” تعیین شدند، به این م،ی که در حال حاضر ا،امات عملکرد عملکردی را برآورده نمی‌کنند. همانطور که در بالا ذکر شد، کامیون های ، برقی توانایی انجام عملیات شخم مورد نیاز را با یک بار شارژ ندارند. با توجه به بررسی، DCAS پیش‌بینی می‌کند که هفت کامیون برقی ، را برای عملکرد شخم آزمایش کند تا داده‌هایی در مورد امکان‌سنجی برق‌رس، کامیون‌ها با پیشنهادات فعلی بازار جمع‌آوری کند.

یافته‌های کلیدی Volpe برای DSNY نشان داد که کمبود ایستگاه شارژ و همچنین نیاز به زمان‌های شارژ سریع‌تر وجود دارد.

در ابتدا ارسال شده است ناوگان ،تی




منبع: https://www.truckinginfo.com/10187457/nyc-sanitation-fleet-may-not-meet-electrification-deadline