Dry Van Report: فصل طوفان رسماً به عنوان سومین گرانترین تاریخ به پایان می رسد – DAT Freight & Analytics


ناوهای ریفر هنوز پس ،زه های طوفان یان سپتامبر را احساس می کنند، مرگبارترین طوف، که از سال 1935 فلوریدا را درنوردیده است. بارندگی شدید، سیل، و آسیب باد زیرساختی شروع فصل تولید فلوریدا را به تاخیر انداخته است. بر اساس گزارش USDA، حجم بار هفتگی میوه و سبزیجات در حال حاضر 35 درصد کمتر از ابتدای دسامبر سال گذشته است، زم، که حجم تولید شروع به افزایش کرد. در سطح ملی، فصل رسمی طوفان‌ها که از اول ژوئن تا 30 نوامبر ادامه دارد، به طور متوسط ​​با 14 طوفان نام‌گذاری شده، هشت طوفان (میانگین 7) و دو طوفان بزرگ (میانگین 3) به پایان رسید.

هرچند از نظر آسیب چیزی جز متوسط ​​بود. فصل طوفان 2022 با خسارت 110 میلیارد دلاری، طبق گزارش بیمه اتکایی، سومین فصل گران قیمت تا به امروز بود. مونیخ ری. انتظار می رود که طوفان ایان به تنهایی 100 میلیارد دلار خسارت وارد کند. ارنست راخ، دانشمند ارشد آب و هوا در مونیخ ری، گفت: «2022 روند افزایش تلفات ناشی از طوفان های ایالات متحده در سال های اخیر ادامه دارد. تنها یک طوفان مانند طوفان ایان برای ایجاد خسارات عظیم کافی است. البته این جدید نیست، اما مهم است. زیرا دقیقاً طوفان هایی مانند ایان – طوفان های قدرتمند با بارش شدید – هستند که در آینده به دلیل تغییرات آب و هوایی بیشتر رخ خواهند داد.

فصل 2022 نیز منجر به اولین بارها شد. اولین آگوست بود که ایالات متحده هیچ طوفان نامی از 3 ژوئیه تا 31 اوت نداشت، اولین بار از سال 1941. سپس در سپتامبر، به نظر می رسید که طوفان پس از فرود ایان به خشکی خاموش شود، اما سپس طوفان نیکولو به دنبال آن فیونا در افق ظاهر شد. نیکول اولین طوف، بود که در ماه نوامبر در ایالات متحده در نزدیک به 40 سال گذشته بود.

ناظر بازار

همه نرخ‌های ذکر شده در زیر، هزینه‌های اضافی سوخت را شامل نمی‌شوند، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

از آنجایی که تولیدکنندگان وارد می‌کنند تا زنجیره‌های تامین خود را از چین دور کنند و به خانه نزدیک‌تر نگاه کنند، نزدیک شدن به کشورهایی مانند مکزیک منجر به افزایش حجم کامیون‌ها در سال‌های اخیر شده است. با نگاهی به بارهای جابجا شده توسط کامیون‌ها به خارج از بازارچه‌های مرزی ج،ی، حجم از سال 2016 به‌طور متوالی سالانه 25 تا 30 درصد افزایش یافته است. اگرچه در نیمه دوم سال جاری کاهش یافته است. نرخ حمل و نقل خطی وانت خشک در امتداد مرز ج،ی با 0.03 دلار در هر مایل افزایش یافت و به میانگین نرخ ،وجی 1.79 دلار در هر مایل رسید که باعث شد آن چهارده هفته سود داشته باشد. میانگین هفته گذشته تقریباً با سطوح 2018 ی،ان است.

در ساحل غربی در لس‌آنجلس و انتاریو، نرخ‌های حمل‌ونقل خطی 0.04 دلار به ازای هر مایل وزنی افزایش یافت و به میانگین 1.84 دلار در هر مایل رسید و ضرر دو هفته قبل را مع، کرد. بارهای منتقل شده از لس آنجلس به شیکاگو 14 درصد دیگر افزایش یافتند و نرخ های لحظه ای به 1.58 دلار در مایل افزایش یافتند که در مقایسه با میانگین نوامبر 0.20 دلار در هر مایل افزایش یافت. بارهای وارد شده به فینی، به کمترین میزان خود در 12 ماه گذشته در 2.74 دلار در هر مایل کاهش یافت. ظرفیت در شمال غربی اقیانوس آرام برای چهارمین هفته متوالی کاهش یافت – نرخ ها با 0.07 دلار در مایل در هفته گذشته افزایش یافت و به 1.57 دلار در هر مایل برای ردیابی بارهای ،وجی بسیار نزدیک با سطوح 2017 و 2018 رسید. بارگیری به لس آنجلس در Pendleton، OR در هفته گذشته تا 1.26 دلار در مایل بود که حدود 0.80 دلار در هر مایل کمتر از سال گذشته است.

هفته گذشته در ویرجینیای غربی، ظرفیت بار کامیون پس از افزایش 0.23 دلاری در مایل وزنی به میانگین ایالتی 2.51 دلار در هر مایل، کم بود. در هانتینگتون، WV، نرخ‌های حمل‌ونقل خطی با 0.14 دلار در هر مایل افزایش یافت و به 2.14 دلار در مایل رسید، و در مسیر 330 مایلی به شیکاگو، نرخ‌های 2.81 دلار در هر مایل 0.22 دلار در مایل بالاتر از میانگین نوامبر و بیش از 1.00 دلار در مایل کمتر از نرخ قبلی است. سال

نسبت بار به کامیون (LTR)

پس از افزایش روز شکرگزاری که به دلیل تهدید اعتصاب راه آهن در هفته قبل ایجاد شد، پست های بارگیری اندکی کمتر از یک میلیون پست بارگیری هفتگی کاهش یافت. حجم ها 29 درصد وزنی کاهش یافت و در مقایسه با سال های گذشته، 42 درصد کمتر از سال 2021 اما 18 درصد بیشتر از سال 2019 است. پست های تج،ات حامل در بالاترین سطح در شش سال گذشته و حدود 21 درصد بیشتر از سال 2019 باقی مانده است. در نتیجه، نسبت بار به کامیون وانت خشک هفته گذشته (LTR) از 4.49 به 2.78 کاهش یافت که در حدود 5 درصد از LTR های 2019 است.

نرخ های نقطه ای Linehaul

میانگین نرخ ملی ون خشک پس از کاهش 35 درصدی از ابتدای سال، هفته گذشته ثابت بود و 1.80 دلار در هر مایل بود. در مقایسه با سال‌های گذشته، میانگین ملی هفته گذشته 0.76 دلار در هر مایل کمتر از سال 2021 است اما همچنان 0.03 دلار در مایل بالاتر از سطوح 2017/2018 است. میانگین نرخ حمل‌ونقل خطی 1.80 دلار در مایل، 0.30 دلار در مایل است، که همچنان کمتر از 50 خط ون خشک برتر بر اساس حجم بار جابجا شده است، که در هفته گذشته به طور متوسط ​​2.10 دلار در هر مایل بود، مشابه هفته قبل.


منبع: https://www.dat.com/blog/dry-van-report-hurricane-season-officially-ends-as-the-third-most-expensive-in-history

کتاب شیمی مواد غذایی.