پژو 206 تیپ 2 ماشین پژو 206 تیپ 2 : مشخصات پژو 206 تیپ 2

نمونه سقف شیشه ای (پانوراما) این خودرو هم در سال ۱۳۹۷ معرفی اولیه شد و نخستین سری آن قرار است در سال ۱۳۹۹ عرضه شود. و یکسری چیزای عجیب و غریب که 206 رو ایرانیزه کردن.خودم مدل 93 رو 27 فروختم به بنگاه که البته رو دست 28 به بالا هم میشه فروخت.در مجموع به نظر خودم 206 باز از سمند و 405 و اینا بهتره.سواری لذت بخش تری داره. پژو ۲۰۶ هم‌زمان با جام جهانی فوتبال ۱۹۹۸ فرانسه رونمایی و معرفی شد.

ایران خودرو هم به سرعت دست به کار شد و با همکاری شرکت های چینی نمونه جدید موسوم به پژو ۲۰۶ ایرانی را به تولید رساند. پژو 206 -شامل 6 تیپ است که فقط تیپ های دو ، پنج و شش توسط ایران خودرو تولید می شوند و اگر به دنبال تیپ های دیگر آن هستید باید دنبال نمونه ی دست دوم آن باشید. این خودرو به جهت جذابیت ظاهری ، مصرف سوخت پایین و قابلیت های دینامیکی بالا محبوبیت ویژه ای در ایران به خصوص در میان جوان ها دارد.

  • محل تولد پژو 206 در پاریس فرانسه بوده است و 3 سال پیاپی جایزه طراحی مدرن را در اختیار داشته است .
  • تا سال 1390 پژو 206 تیپ 2 پرفروش ترین مدل بین همه ی تیپ های 206 بود.
  • این خودرو در ابعادی بسیار کوچک اما چالاک ساخته شده و به همین دلیل همیشه در شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو، جایگاهی ثابت داشته است.

مشتریان سپندخودرو این امکان را دارند که در زمان بازپرداخت اقساط خودروی خود را تعویض کرده و مدل جدیدتری دریافت کنند. فیات یکی از شرکت های خودروسازی در دنیاست که در سال 1889 فعالیت خود را در کشور ایتالیا آغاز نموده است. این غول خودروسازی تا به الان توانسته است عناوین… با مشکل هیدرولیک مخالفم چون بعد از ١٣ سال من فقط روغن هیدرولیک عوض کردم.

بهترین خودروهای آفرود، تجربه‌ای متفاوت از هیجان

به نظرم این ماشین فقط واسه دونفر ساخته شده و ظرفیت خانواده نداره. یکی از دوستام که مسئول کیفیت مهرکام پارس(زیرمجموعه ایرانخودرو)بودش همیشه از کیفیت فریمهای فلزی داشبورد ما شکایت داشت و میگفت بعضی از قطعات جوش شده به شاسی داشبورد کمه(منظورش این بود که در حمل ونقل از شاسی فریم کنده میشه)! پژو ۲۰۶ تیپ ۲ خودرویی است که دو دهه روی خط تولید ایران خودرو قرار دارد و از همان تجهیزات و امکانات اوایل دهه هشتاد استفاده می‌کند. نوع و سبک طراحی بدنه ماشینپژو ۲۰۶ باعث شد این خودرو جزو پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین خودروهای بازار ایران باشد. بدنه گرد و تخم مرغی شکل این هاچبک کوچک کار دست جرارد والتر است و بر اساس زبان طراحی پژو در اواخر دهه ۹۰ و اوایل دهه ۲۰۰۰ طراحی شده است.

سوالات متداول قیمت خودرو پژو 206

۲۰۷ سقف شیشه ای در دی ۱۳۹۷ در نمایشگاه تهران رونمایی شد. پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای نهایتاً در سال ۱۳۹۹ عرضه شد. سقف این خودرو از نوع سانروف یا پانوراما نیست اما به غلط و به اصطلاح بازاری، پژو ۲۰۷ پانوراما نامیده می‌شود. سقف این خودرو در واقع از نوع مونروف است و باز نمی‌شود. پژو ۲۰۷ از بدو تولد در ایران با رینگ آلومینیمی سایز ۱۴ به نام «تورنادو» عرضه می‌شد که این رینگ ساخت فرانسه است اما در سال ۱۳۹۷ از لیست تجهیزات استاندارد این خودرو حذف گردید و رینگ فولادی (قالپاق) و رینگ پنج پر شمشیری جایگزین آن شدند. پژو ۲۰۷ در تابستان سال ۱۳۹۹ مجهز به فرمان برقی شد.

پژو 207 صندوقدار

ببخشید زیاد نوشتم.حالا خودتون انتخاب کنید.هرچند منم خودم یه ماشین ایرانی بازم سوار میشم . مدل قبل 89 تا 89 بعضی قطعات فرانسویه بعد از اون فرانسوی نیست. سلام به نظر من 206 ماشین خیلی خوبیه فقط خیلی کوچیکه، sd هم که خیلی زشته.

صداهای عجیبی از توی کابینش میاد مثل اینکه کلن کمکا کارنمیکنن مخصوصن توخاکی.صدای موتور کلن تو اتاقه.دنده ها وقتی جا میره خیلی صدا میکنه.یکیم باید همیشه کنارت باشه که آینه سمت شاگردتو عقب جلو کنه. راننده و سرنشین جلو فضای مناسبی را در اختیار دارند اما ابعاد و اندازه کوچک ۲۰۶ باعث زحمت سرنشینان عقب برای نشستن می‌شود و در صورتی که مسیر طولانی باشد، پای این افراد، به خصوص بزرگسالان اذیت خواهد شد. شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است معتبرترین و موفق ترین شرکت در حوزه فروش خودرو در ایران می باشد. کیا سورنتو یکی از خودروهای پرطرفدار در بین علاقمندان به خودروهای خارجی است. این خودرو که با قیمت مناسب عرضه می شود، با توجه به کیفیت خوبش، باعث جلب نظ… شرکت کافه رنت دارای مجوز خودرو از وزارت راه است و سه نوع بیمه پایه، طلایی و الماس با سقف تعهدات متفاوت جهت اجاره خودرو ارائه می نماید.