کنفرانس راه آهن Teamsters Ca،a (TCRC) اعلام کرد که نزدیک به 10000 کارگر در CN و CPKC به مجوز اعتصاب در هر دو شرکت رای داده اند. تا زم، که طرفین نتوانند به توافق برسند، تعطیلی کار ممکن است در اوایل 22 می رخ دهد.

در CN، هادی ها، مهندسان لوکوموتیو و کارگران حیاط با 97.6 درصد رای به مجوز اعتصاب، با مشارکت 93.3 درصدی، بر اساس انتشار خبری TCRC، رای داده اند.

در CPKC، هادی ها، مهندسان لوکوموتیو و کارگران محوطه با 91.7 درصد مشارکت 99 درصد به مجوز اعتصاب رأی داده اند.

تصویر کلمه اعتصاب
(ع،: TCRC)

و در نهایت، کنترل‌کننده‌های ترافیک ریلی – یا RTCs – در CPKC با 96.6 درصد مشارکت، 95.3 درصد به مجوز اعتصاب رأی داده‌اند.

پس از شش ماه مذاکره با هر دو شرکت، ما به توافقی نزدیکتر از زم، که شروع کردیم، نیستیم. هر دو شرکت در تلاش هستند تا قراردادهای جمعی ما را از مفاد استراحت حیاتی برای ایمنی حذف کنند. پل بوچر، رئیس TCRC، گفت: ما در بن بست قرار داریم، زیرا شرکت ها نمی دانند که Teamsters هرگز در مورد ایمنی مصالحه نمی کنند یا با جان کانادایی ها معامله نمی کنند.

توقف کار همزمان در CN و CPKC باعث اختلال در زنجیره تامین در مقیاسی می شود که کانادا احتمالا هرگز تجربه نکرده است. من می خواهم کاملاً واضح بگویم که برانگیختن بحر، در این مقیاس هدف ما نبوده و نخواهد بود. واقعیت این است که ما خیلی دوست داریم از توقف کار جلوگیری کنیم. با این نتایج، ما قصد داریم به میز مذاکره بازگردیم، با میانجی های فدرال کار کنیم و هر کاری که در توان داریم برای رسیدن به یک توافق عادلانه برای اعضای خود انجام دهیم. معامله ای که امنیت را به خطر نمی اندازد – یا سود را بر مردم نمی گذارد.”



منبع: https://www.trucknews.com/supply-chain/teamsters-vote-to-aut،rize-strikes-at-cn-cpkc/1003184961/