حمل و نقل کانادا به دنبال ایجاد مجموعه ای از مجازات ها تحت قو،ن ساعت خدمات فدرال است – با شدیدترین تخلفات که جریمه هایی تا 2000 دلار برای حاملان موتور و 1000 دلار برای رانندگان ایجاد می کند.
تعدادی از این مجازاتها شامل قو،نی در مورد دستگاههای ثبت الکترونیکی (ELD) میشود که همه شرکتهای مخابراتی تحت نظارت فدرال از اول ژانویه اجرا خواهند شد.
حمل و نقل کانادا در سندی در مورد مشاوره های مربوطه با اشاره به صنعت حمل و نقل مستقل می افزاید: “اگر فردی هم راننده و هم حمل کننده موتور باشد، می تواند به ،وان راننده و جریمه قابل اعمال به ،وان حامل موتور مشمول پرداخت جریمه قابل اجرا باشد.” پیمانکاران.

نظرات آنلاین در مورد پیشنهاد هستند تا 1 دسامبر جمع آوری می شود.
رانندگان برای مسائل جزئی اداری و ثبت سوابق تا 300 دلار جریمه خواهند شد، در حالی که حامل ها تا 600 دلار جریمه خواهند شد. برای شرکت های حمل و نقل، چنین تخلفاتی شامل عدم اطمینان از پیکربندی ELD برای ثبت حرکات محوطه یا مجهز بودن کامیون ها به دفترچه راهنمای کاربر ELD است. تخلفات جزئی برای رانندگان شامل مواردی مانند عدم پذیرش یا رد تغییر یک حامل به سابقه وضعیت وظیفه است.
تخلفات متوسط و عمده
هزینههای تخلفات «متوسط» شناساییشده در پیشنهاد به 500 دلار برای رانندگان و 1000 دلار برای حاملهای موتور میرسد. اینها شامل محدودیتهای حین کار و رانندگی، ا،امات خارج از وظیفه، مشکلات جدیتر ثبت سوابق است که خطر را افزایش میدهد و مسائلی که نظارت بر رعایت را مختل میکند. نمونههایی از چنین تخلفاتی شامل حاملهایی میشود که از داشتن یک ELD که با استانداردهای فنی مطابقت دارد اطمینان حاصل نمیکنند، یا رانندهای که نمیتواند تمام اطلاعات مرتبط با سابقه وضعیت وظیفه خود را ثبت کند.
بالاتر از این مقیاس جریمهای تا 1000 دلار برای رانندگان و 2000 دلار برای حاملان موتور خواهد داشت – که در مورد تخلفات «شدید» مانند دستکاری، جعل یا ایجاد مانع اعمال میشود. جدیترین نقضهای ثبت اسناد که از اجرای مؤثر جلوگیری میکند. و جدیترین مواردی که افراد با محدودیتهای حین انجام وظیفه و رانندگی و همچنین شرایط استراحت مخالفت کردهاند.
از نظر ELD، این جریمهها برای حاملهایی اعمال میشود که به رانندگان کامیون اجازه میدهند از بیش از یک دستگاه به طور همزمان و برای یک دوره استفاده کنند.
به دنبال بازخورد
حمل و نقل کانادا در مورد پیشنهادات و جریمه ها، اینکه آیا این تغییرات به ارتقای ایمنی وسایل نقلیه تجاری کمک می کند و اینکه چگونه این پیشنهاد بر کانادایی ها، رانندگان تجاری و حامل های موتور تأثیر می گذارد، بازخورد می خواهد.
حمل و نقل کانادا با توصیف بلیط ها به ،وان یک “ابزار کارآمد” برای افسران مجری خاطرنشان می کند: “اجازه دادن به مأموران مجری برای صدور بلیط برای متخلفان به اجرای مقررات ساعات خدمات رانندگان وسایل نقلیه تجاری کمک می کند.” «اگر مجرمی بلیط دریافت کند، میتواند اعتراف کند و جریمه را بدون نیاز به حضور در دادگاه بپردازد. این به کاهش فشار روی دادگاههای ما کمک میکند و سیستمهای ما را کارآمدتر و مقرون به صرفهتر میکند.»
مایک میلیان، رئیس شورای کامیونهای موتور شخصی کانادا (PMTC) گفت: «هر چیزی که به مردم اجازه میدهد قو،ن را اجرا کنند، چیز خوبی است، بنابراین این به رفع برخی از شکافها کمک میکند». “کاری که این کار انجام می دهد این است که به سازمان های اجرای است، اجازه می دهد تا جریمه هایی را برای حامل های تحت نظارت فدرال اعمال کنند.”
به ،وان مثال، BC و کبک هنوز تغییرات مربوط به ELD را در قو،ن ساعت خدمات در حوزه قضایی مربوطه خود اعمال نکرده اند.
در حالی که PMTC هنوز در حال جمعآوری ارسال رسمی خود است، میلیان گفت که او معتقد است شرکتهایی که ساعتهای خدمات راننده را نظارت نمیکنند، به جای جریمههای جزئی پیشنهادی، باید با جریمههای شدید روبرو شوند. او گفت: «هنگامی که یک ELD در محل نصب کردید، یک اپراتور این توانایی را دارد که ساعتهای خدمات راننده را در زمان واقعی نظارت کند.
ل،ینگتون اسلیتر، یکی از تنها دو نفری که در انجمن آنلاین نظر داده است، به شکافی در قو،ن اشاره کرد.
اسلیتر گفت: «محکومیت نقض فدرال HOS که در خارج از استان انتاریو برای یک راننده وسیله نقلیه تجاری انتاریو نوشته شده است، در چکیده آن راننده نشان داده نمی شود. «این یک مشکل ملی است. شکافهای کوچکی مانند این باید برطرف شود تا این مقررات تأثیر مادی داشته باشد.»
منبع: https://www.trucknews.com/transportation/federal-regulators-propose-fines-for-،urs-of-service-elds/1003170852/