معرفی و دانلود رایگان PDF کتاب راهنمای کامل خودرو پراید سایپا کتابراه-دیزل کاران

خرید اقساطی خودرو یک راه‌حل منطقی برای ماشین‌دار شدن در شرایط فعلی کشور ماست و خرید پراید ۱۱۱ با توجه به محدوده قیمتی و مزایایی که دارد برای اقشار کم‌درآمد، یک انتخاب هوشمندانه است. بنابراین طبیعی است که مشتری ایرانی برای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی آریو، کوییک آر، تیبا ۲، پراید‌های ۱۱۱، ۱۳۱، مجله خبری خودرو ۱۳۲ و دیگر محصولات تولیدی سایپا به دنبال میان‌‌برهایی بگردد که با تحویل فوری همراه باشد. پراید از آن خودروهای کم خرج است که یکی از مهم‌ترین دلایل استقبال از طرح‌های فروش اقساطی پراید ۱۱۱، همین عامل است. آخرین عضو خانواده پراید که در سال های اخیر عرضه شد “پراید وانت” یا “پراید ۱۵۱” نام داشت.

  • پراید 131، 132، 111، 141 و 151 با شعار بهبود عملکرد فنی و ایمنی وارد بازار شدند(ترمز ABS، ایربگ، تقویت ورق های فلزی بکار رفته در اتومبیل و… از ویژگی های سری ایکس 100 بشمار می‌روند).
  • کیا هم بعدتر با کمک مزدا آنرا در کره روی خط تولید برد و ازآن خیر ندید.
  • در میان طرح‌هایفروش اقساطی سایپا، انواع مدل‌های پراید مانند پراید ۱۳۱، ۱۳۲ و ۱۱۱ همواره متقاضیان زیادی دارند.
  • علاوه بر اینکه بدنه ی این خودرو تقویت شده تغییراتی در چراغ های جلو و عقب و تغییر فرم شیشه عقب نیز مشاهده میکنید.

بخش جلویی خودرو شامل چراغ هایی است که در نزدیکی جلو پنجره به صورت هلالی درآمده اند و در بخش بیرونی که فاصله کمی با سپر دارد دارای کشیدگی ملایمی هستند. جلو پنجره خودرو ابعاد متوسطی دارد و لوگو قرمز رنگ سایپا در وسط آن به چشم می‌خورد. سپر جلویی خودرو نیز به صورت ممتد از سمت راست به چپ کشیده شده است. جالب است بدانید که پراید از رده تولید در آمریکا حذف گردید و شرکت کیا کره جنوبی نیز در سال ۲۰۱۴ از نیوفیس این خودرو در نمایشگاه سئول رونمایی کرد. در این مقاله قصد داریم تا کلیاتی درباره خودرو پراید و تمامی مدل های تولید شده آن را در اختیار شما قرار دهیم.

فیلم دوم (بهترین فیلم آموزش رانندگی):

مساله را شخصی نکنید، رد شدن در آزمون رانندگی نشان دهنده این نیست که شما نمی توانید راننده خوبی باشد. ماهرترین رانندگان نیز در هنگام رانندگی دچار اشتباه می شوند. اشتباه کردن در رانندگی و در زمان امتحان به مراتب بهتر از آن است که در آینده با اشتباه خود مرتکب اتفاقات ناخوشایند شوید.

پراید،111،SE مدل 94

قیمت پراید 131 در بازار ایران برای سال‌های 1390 تا 1399 در این صفحه قابل مشاهده است. آکورد‌هاي وارداتی دهۀ 70 بـه یک موتور چهار سیلندر بنزینی مجهز بودند اگرچه انواع 1996 این خودرو با موتور شش سیلند هم وارد کشور شد. آکورد‌هاي وارداتی البته یکسری سفارشی هم داشت کـه با عنوان سری 96 از امکانات بیشتر و طراحی بهتری برخوردار بود. بـه نوعی حریف مستقیم میتسوبیشی لنسر 93 بـه حساب می‌آمد، اما لوکس‌تر و گران‌تر و کمیاب‌تر بود. آکورد ۹۴ کـه ماشین طبقات متوسط رو بـه بالا بود، معادل تویوتا کریسیدا خودرو پلیس در همین دهه بودو بـه واسطه قیمت بسیار بالا کمتر خریداری بـه سراغش می‌رفت. حاصل نه چندان دل چسب اولین قرارداد بزرگ ایران با شرکت فرانسوی رنو همین سدان سری ۲۱ اسـت کـه علی رغم ویژگی‌هاي بسیار خوبی کـه داشت هرگز نتوانست در برابر پژو ۴۰۵ مقاومت کند و خیلی زود قافیه رابه هموطنانش باخت.

میزان مصرف سوخت ترکیبی پراید از بسیاری از خودروهای مدرن و چند صد میلیون تومانی بازار کمتر است. با توجه به تورم موجود در بازار خودرو، واقعا نمی‌توان از خودرویی مانند پراید با توجه به قیمت آن انتظار تجهیزات رفاهی فراوان داشت. پراید ۱۱۱ دارای کیسه هوای راننده و سرنشین جلو است و ترمز ABS هم در زمره تجهیزات ایمنی آن محسوب می‌شود. ضمنا پراید ۱۱۱ در ۱۴.۵ ثانیه به شتاب صفر تا صد دست پیدا می‌‌کند.