معرفی محصول جدید پژو 206 تیپ 3 با سقف پانوراما-دیزل کاران

با وجود تیپ ۲ همچنان توسط ایران خودرو تولید می‌شود اما فاقد سنسور عقب، آینه بغل برقی و بالابر برقی شیشه‌های عقب است قیمت های ایران خودرو با توجه به آپشن های این محصول متفاوت است. شاید وقتی پژو، مدل ۲۰۶ را روانه بازار اروپا می‌کرد، در بهترین حالت انتظار داشت بتواند به عنوان رقیبی قابل احترام در کلاس جهانی هاچ‌بک‌ها ظاهر شود. اما بدون شک انتظار نداشت که این خودرو هاچ‌بک به یکی از برترین محصولات تاریخ این شرکت بدل شده و رکورد‌های متعدد در زمینه تیراژ تولید و محبوبیت در سطح جهانی را بشکند.

  • در صورتی که با لرزش ابتدای حرکت یا بکسوات (BUKSOVAT یعنی لیز خوردن و درجا زدن چرخخودرو)در هنگام تعویض دنده اتومبیل مواجه شدید، احتمالاً این موضوع به تعمیرات دیسک و صفحه کلاچ منجر می‌شود.
  • کیفیت قطعات ارائه شده توسط ایران خودرو درمقایسه با قطعات اصلی دارای کیفیت پایینتری است.
  • کلیه اطلاعات ذکر شده بالا ممکن است بدون اطلاع قبلی توسط سازنده خودرو تغییر یابد.
  • ایران خودرو در زمان خروج پژو از ایران، داخلی سازی تیپ ۵ را نسبت به تیپ‌های دیگر، در اولویت خود قرار داد.

این خودروی محبوب ایرانی ها، در سال 1396 با تولید 178 هزار دستگاه خودرو، بعد از پراید و تیبا جزو پرتیراژترین خودروهای کشور لقب گرفت. یک‌سال بعد، یعنی سال 99، پژو مدل 206 GTi با موتور 2 لیتری و سرعت 210 کیلومتر در ساعت را رونمایی کرد و در سال 2003 نیز 206 RC بود که به عنوان جدیدترین مدل در خط تولید پژو قرار گرفت. شتاب این اتومبیل 7.4 مجله خبری خودرو ثانیه بود و سرعت آن تا 220 کیلومتر بر ساعت می‌رسید و دارای 180 اسب بخار قدرت بود. اما در دوران برجام و بازگشت پژو هم، ایران خودرویی‌ها دیگر علاقه‌ای به تولید دوباره تیپ ۶ از خود نشان ندادند و این بار جعبه دنده AL4 را تنها برای قرار دادن بر روی ۲۰۷ i اتوماتیک وارد کردند. در واقع، عمر پژو ۲۰۶ اتوماتیک در ابتدای دهه ۹۰ به پایان رسید.

پاتریوت یوآز دنده ای

استهلاک پژو 206 یکی از معایب مهم این خودرو محسوب می‌شود. به همین دلیل یکی از موارد مهمی که قبل از خرید پژو 206 دست دوم، باید به آن توجه داشت کارکرد خودرو است که باید با استفاده از دیاگ به خوبی چک شود. بررسی درون موتور هم یکی دیگر از موارد حائز اهمیت است. توجه کنید که اگر روغن سوخته و کربن در موتور وجود داشته باشد، خودرو به احتمال زیاد در معرض یاتاقان زدن یا همان خراب شدن یاتاقان قرار دارد.

معرفی برنامه

قیمت به روز خودرو می تواند در تعیین قیمت خرید و فروش بسیار مهم باشد. در واقع قیمت صفر خودرو در بازار نقش رهبری را بازی می کند و بر اساس آن ماشین های کارکرده تعیین قیمت می شوند. به خصوص در زمینه قیمت خودرو خارجی این امر از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زیرا قیمت خودروهای داخلی امروز علاوه بر قیمت خودرو بازار به لیست قیمت روز خودرو کارخانه هم بستگی دارد.

همکاران ما اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهند. قطعات دارای انحصار تولید از سمت پژو از روی این خودرو حذف گردید؛ به شکلی که این خودرو تنها در ظاهر با ۲۰۷آی‌های اصلی مشترک بود. همچنین در قسمت چراغ‌ها، فرمان و کیسه‌هوا و مالتی مدیا که شرکت قادر به کپی کردن قطعات با کیفیت و ظاهر اصلی نبود، با قطعاتی با طرح متفاوت از ۲۰۷آی اصلی جایگزین گشت.