قیمت خودرو امروز 24 آذر 1401 پژو پارس 60 میلیون گران شد-دیزل کاران

اگر قصد دارید با ۴۰۵ glx با موتور xu7 معاوضه کنید من پیشنهاد می کنم که حتی با مدل خشک و صفر ش هم معاوضه نکنید … اما اگر که خودرو مد نظر تون ۴۰۵ slx با موتور tu5 هست جایگزین خوبی هست از نظر استهلاک و مصرف سوخت . وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم. تیبا هاچ‌بک‌ پلاس که از خودروهای پرطرفدار این روزهاست، صبح امروز پنج میلیون تومان افزایش قیمت داشت و در محدوده 256 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

  • فضای کابین پژو 405 از نکات مثبت آن است و فضای کافی را در اختیار سرنشینان جلو و عقب می‌گذارد.
  • از جدیدترین تغییرات قوانین و اخبار صنعت بیمه اطلاع یابید و با آگاهی کامل، بیمه مورد نیازتان را خریداری نمایید.
  • قیمت پژو 405 SLX در بازار ایران برای سال‌های 1388 تا 1400 در این صفحه قابل مشاهده است.
  • این ماشین دارای دو کیسه هوای راننده و سرنشین جلو است و فرمان هیدرولیک دارد.
  • متاسفانه مواد سازنده ادوات داخل کابین از کیفیت چندان مطلوبی برخوردار نیست که این امر در اکثر خودروها تولید داخل مشاهده می‌شود.

گرچه فعالان بازار خبر از ریزشی شدن قیمت‌ها از صبح روز گذشته می‌دهند، اما قیمت خودرو در سایت‌های آگهی و خرید و فروش خودرو همچنان افزایشی است. قیمت خودرو هم‌گام با افزایش نرخ دلار و سقف‌شکنی‌های پی در پی با افزایش همراه شد. با این وجود پژو 405 همچنان میان خودروهای شرکت ایران خودرو متقاضی دارد. یکی از مهم‌ترین دلایل این امر، وجود بازار یدکی بسیار خوب این ماشین قدیمی است. بدنه مستحکم و سفت و سخت آن نیز دلیل دیگری است تا متقاضیان خرید اقساطی محصولات ایران خودرو همچنان به پژو 405 به‌عنوان یکی از گزینه‌های خریدشان فکر کنند. از قیمت حداقل تا حداکثر براساس افزایش قیمت یا کاهش قیمت خودرو و در مدل های مختلف صفر و کارکرده قیمت گذاری می شود 26 آذر 401 .

تارا: ستاره‌ای در آسمان ایران خودرو، مشخصات فنی و امکانات K132

پژو به تولید موتورهای خودروهای فرمول یک برای دیگر تیم‌ها نیز می‌پرداخت. با تصمیم گروه پی‌اس‌ای، از سال ۲۰۰۵ خودروهای سیتروئن جایگزین پژو در مسابقات WRC شد و توانست ۸ قهرمانی دیگر نیز به نام مجموعهٔ پژو-سیتروئن در مسابقات رالی قهرمانی جهان به ثبت برساند. در ۱۹۵۸ فروش محصولات شرکت در ایتالیا آغاز شد و همکاری با شرکت‌های دیگر مانند رنو و ولوو افزایش یافت.

مزایده داغ 8 دستگاه خودروی سوار….

موتور بخار استفاده شده در این خودرو، سنگین بود و حجم بسیاری را نیز اشغال می‌کرد، همچنین مدت زمان بسیاری برای گرم‌شدن، لازم داشت. عدد صفر وسطی نیز نشان دهنده سوراخ هندل خودروهای اولیه پژو است که بر روی یک صفحه، در جلوی خودروهای آن زمان قرار مجله خبری خودرو گرفته بود. پژو در نام‌گذاری خودروهای خود از اعداد 3 رقمی استفاده می‌کند، اندازهٔ عدد سمت راست نشانهٔ نسل خودرو است و اندازهٔ عدد سمت چپ دلالت بر سایز خودرو دارد. برای نمونه در مدل ۲۰۶،عدد 6 نسل خودرو و عدد ۲ اندازهٔ خودرو را نشان می‌دهد.

فروش پژواردی رنگ یشمی 83

سلام بله دوست عزیز، هنوز بعضی از مدل های 405 اما با تعداد محدودتر تولید می شوند. البته پژو 405 در آخرین زمان عرضه مشکلات زیادی را به همراه داشت. آتش گرفتن خودرو، کم کردن روغن، مشکلات سرسیلندر و ایراداتی در سیستم ترمز و ایمنی باعث شد تا این خودرو از گردونه ساخت خارج شود. بیشتر به محصولات قدیمی پژو در دهه ۱۹۸۰ شباهت دارد و ماشینی قدیمی و از مد افتاده به حساب می آید. در آوریل ۲۰۰۶ شرکت، پایان کار کارخانه رایتون خود در کاونتری، بریتانیا را اعلام نمود و این باعث از دست رفتن ۲٫۳۰۰ شغل در کارخانه و ۵٫۰۰۰ شغل خرده‌فروشی شد.

ایران خودرو در سال 1388 تیپ SLX را هم به بازار خودرو عرضه کرد و در آن چراغ کریستالی، مه‌شکن و اسپویلر در صندوق قرار داد و در طراحی داشبورد و کیلومترشمار و سردنده هم تفاوت‌هایی ایجاد کرد. خودرو که در ابتدا با عنوان پژو پرشیا به دست مشتریان ایرانی می‌رسید، در اصل نسخه فیس‌لیفت پژو ۴۰۵ محسوب می‌شود که با نیم‌نگاهی به طراحی ظاهری پژو ۴۰۶ و مخصوص بازار ایران ساخته شده است. پارس در مقایسه با ۴۰۵ از ظاهر جذاب‌تر و امکانات بیشتری برخوردار بوده و یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین سدان‌های ایران خودرو تاکنون به شمار می‌آید.