خودرو پراید https: خرید و فروش خودروی داخلی-دیزل کاران

با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید. پراید نام یکی از محصولات شرکت کیا موتورز کره جنوبی است که ریشه‌های آن به شرکت مزدا ژاپن باز می‌گردد. این خودرو که برای اولین بار در سال 1987 میلادی به سفارش شرکت فورد و توسط کمپانی مزدا به تولید رسید، با نام‌هایی همچون «مزدا 121» و «فورد فستیوا» در بازارهای مختلف عرضه گردید. پراید 131 -را میتوان نسخه فیس لیفت و جایگزین پراید صبا دانست.

پراید اولین بار در سال 1372 وارد بازار بسته و بدون تنوع ایران و با استقبال بسیاری مواجه شد. ملاک 2 سال یا 40،000 کیلومتر در صورت نو بودن باتری و تاریخ تولید جدید معتبر می باشد. از آنجاییکه باتری با تاریخ تولید قدیمی ارزان تر بوده، تعدادی افراد سودجو اقدام به فروش باتری با سال تولید قدیمی می نمایند. مهم نیست شما 6 ماه پیش باتری را خریداری نموده اید، مهم این است باتری خریداری شده چه زمانی تولید شده است. برای جلوگیری از سوء استفاده ضروری است حتما فاکتور یا کارت گارانتی مهردار به همراه درج تاریخ تولید از فروشنده دریافت نمایید.

به عنوان مثال اگر شما قصد شرکت در طرحفروش اقساطی تیبا ۲را داشته باشید، باید مدت‌ها منتظر بمانید تا اسم شما برنده قرعه کشی شود. این روند ممکن است ماه‌ها به طول بیانجامد و در نهایت زمانی که اسم شما در قرعه کشی اعلام شود، میزان پس انداز شما کفاف پیش پرداخت اعلام شده را ندهد. بنابراین امکانات پراید در حد فرمان هیدرولیک، صندلی‌های ارگونومیک جدید و بالابر برقی شیشه‌های جلو باقی مانده است.

همانطور که گفته شد، تاریخچه تولید و عرضه پراید در ایران سیر تکاملی بسیار طویلی را پیموده و در بازده زمانی ۱۳۷۲ تا ۱۳۹۹ عرضه مدل های مختلفی از آن را شاهد بوده ایم که پروسه تکاملی آن در مدت زمان طولانی اتفاق افتاده است. در بخش طراحی کابین مجله خبری خودرو پراید شاهد سیستم صوتی کاملا ساده ای هستیم که تنها قابلیت پخش کاست و رادیو را دارد که البته در مدل های جدیدتر تغییر یافت. ساعت دیجیتالی کوچکی که در بالای داشبورد جا گرفته در کنار این سیستم صوتی به صورت اغراق آمیزی ساده به نظر می‌آید.

  • صندلی های عقبی خودرو نیز برای دو فرد بزرگسال و یک فرد خردسال کاملا مناسب می‌باشد.
  • این طراحی داخلی برای اولین بار در پراید ۱۴۱ انجام شد و بعدها به دیگر اعضای خانواده X100 رسید.
  • تولید این خودرو از سال ۱۳۷۲ در ایران توسط شرکت سایپا در دو مدل سدان و هاچ‌ بک تحت عنوان صبا و نسیم آغاز شد.

البته با توجه به اجباری شدن ترمز ضد قفل ABS و کیسه هوا برای همه خودرو‌ها، قاعدتاً پراید نیز نباید از این قاعده مستثنا باشد. سیستم قفل مرکزی و ضد سرقت از دیگر امکاناتی است که پراید ۱۱۱ داراست. برای دانلود قانونی کتاب راهنمای کامل خودرو پرایدو دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید. محصولات پراید علاوه بر استفاده از یک پلتفرم مشترک، از پیشرانه‌های مشترک نیز استفاده می‌کنند.

باکس نظم دهنده صندوق عقب خودرو

و بـه موتور چهار سیلندر، هشت سوپاپ و ۷۵ اسبی جنرال موتورز مجهز بود کـه درکنار یک جعبه دنده دستی، سواری عادی و بی دردسری را عاید سرنشینان می کرد. ریسر در دهه ۷۰ خودرویی پایینتر از میتسوبیشی گالانت و هوندا سیویک بـه حساب می‌آمد. نمونه قدیمی‌تر دووسی یلو کـه اصالتا یک پونتیاک آمریکایی محقر بودو بـه شکل وارداتی در دو سری لیفت یک و سدان وارد بازار ایران شد. این خودرو کـه امکان اندکی در مقایسه با مدل‌هاي وارداتی هم رده داشت، از شاسی و پلتفرم سری T.

هنگام امتحان عملی سعی کنید زمان برای خود بخرید و با این روش دنده های ماشین سرهنگ را چندین بار جا بزنید تا قلق ماشین او را بگیرید. ℹ️ وقتی سرعتتان به ۲۰ کیلومتر در ساعت رسید، لطفا کلاچ را بگیرید و دنده ۲ را جا بزنید. نترسید خودرو هنگام تعویض دنده خاموش نمی شود اگر درست عمل کنید و دستپاچه نشوید. برا ی جلوگیری از این مورد کافی است تا کمی فقط کمی پا را روی گاز قرار دهید و خیلی آرام به رها کردن کلاچ بپردازید.

جدید ترین مطالب سایت

ℹ️ پس از اینکه در سمت راست خیابان قرار گرفتید و موقعیت را برای دور زدن مناسب دیدید، راهنمای چپ بزنید و تا خط وسط جلو فرمان بگیرید به مسیر دقت کنید اگر خودروی در حال عبور از لاین مخالف است اجازه دهید تا رد شود. اگر خیابان شلوغ است شما باید با احترام و در یک موقعیت خاص راه را بگیرید . از طرفی خودروساز نمی‌خواهد با افزودن امکانات رفاهی به این ماشین، باعث بالارفتن قیمت آن شود و دسترسی اقشار کم درآمد به طرح‌های فروش اقساطی پراید ۱۱۱ را کاهش دهد. SEEXSLSXTLELSLترمز ABS√√√√√√×فرمان هیدرولیک√√×√×××ایربگ راننده√√××√√×ایربگ سرنشین√×××√××تا کنون با مشخصات پراید se، sx و … اشنا شده و تفاوت های این مدل هارا با یکدیگر متوجه شدید. تیپ های نام برده شده در طول پروسه تولید پراید به دلایل امنیتی مختلف از رده خارج می‌شدند اما برخی از آنها همچنان در خط تولید حضور دارند.

سپر جلو و عقب «همرنگ بدنه»، چراغ ها، درب کاپوت و صندوق، زه همرنگ روی درها درکنار طراحی جدید داشبورد و رو درها در داخل کابین بود. در 132 قابلیت تنظیم ارتفاع چراغ هاي جلو وجود داشت و مه شکن عقب نیز بر روی این مدل نصب شد. آره بابا ممنونم من کلا ۱۵سالمه و رانندگی میکنم اونم تو جاده ی هزارجریب. خاکی و داغون ولی با این متون زیبای آموزش رانندگی مخصوصا کلیپ های خوبش توانستم در این سن رانندهی یک ماشین شاسی بلند شوم. فکر نکنید با ۱۴، ۱۵ روز آموزش راننده می شوید شما باید تمرین بسیار داشته باشید تا بتوانید خودرو را مانند اعضای بدن خود کنترل کنید.

ما را قیمت گذاری و ماشین کارکرده شما را خریداری میکنند و در کمتر از یک ساعت مراحل انتقال سند و تحویل آنی وجه خودرو انجام میشود. به گزارش‌ تجارت‌نیوز، فورد فستیوا از موتور 1.3 لیتری بهره می‌برد و تنها 63 اسب بخار قدرت داشت. نسل اول این خوردو هاچ‌بک‌های سه‌دری بودند که گزینه‌های چندانی نداشتند و تنها برای رفت‌وآمد در مسیرهای کوتاه طراحی شده بودند. خدمات شرکت کیان باتری در سطح شهرستان ها شامل فروش عمده و کلی فروشی می باشد. خدمات تک فروشی شرکت کیان باتری محدود به مناطق 22 گانه شهر تهران و به صورت حمل و نصب شبانه روزی باتری در محل است.