TuSimple، Navistar End Truck Autonomous Partnership – Equipment



هر دو مقام Navistar و TuSimple گفتند که به توسعه کامیون‌های خودران متعهد هستند.  - ع،: TuSimple

هر دو مقام Navistar و TuSimple گفتند که به توسعه کامیون‌های خودران متعهد هستند.

ع،: TuSimple


در یک اعلامیه مش،، TuSimple و Navistar پایان همکاری نزدیک به دو و نیم ساله خود را اعلام ،د که قصد داشتند تا سال 2024 کامیون‌های نیمه خودمختار سطح 4 SAE را توسعه دهند.

این شرکت ها در بی،ه اعلام ،د که تصمیم برای پایان دادن به توافق توسعه مانع از همکاری این شرکت ها در آینده نمی شود.

هر دو مقام Navistar و TuSimple گفتند که به توسعه کامیون‌های خودران متعهد هستند.

معاون رئیس ناویستار، سرینیواس گودا، گفت: «ناویستار معتقد است فناوری‌های رانندگی خودکار جزء کلیدی سیستم حمل‌ونقل و لجستیک آینده خواهد بود و متعهد به توسعه راه‌حل رانندگی خودکار ایمن و کارآمد است».

به شراکت توسعه کامیون خودران TuSimple و Navistar نگاهی بیاندازید

2020: شروع

در شروع قرارداد مشارکت در جولای 2020، TuSimple اولین شرکت فناوری بود که با یک OEM برای تولید کامیون تحت یک ج، زم، مشخص شریک شد.

بعداً در همان سال، گروه تراتون از این روش پیروی کرد. Traton و TuSimple یک برنامه توسعه را برای راه اندازی یک مسیر خودمختار هاب به هاب در سوئد راه اندازی ،د و گفتند که سیستم های خودمختار در کامیون های برند Traton (MAN، Scania و Volkswagen Caminhões e Ônibus) استفاده خواهند شد.

2021: رزروها وارد می شوند

از جمله اولین مشتری، که برای کامیون خودران TuSimple رزرو ،د عبارتند از: Penske Truck Leasing، Schneider و US Xpress.

تا 10 می، TuSimple 6775 رزرو برای خط جدید کامیون‌های خودران SAE Level 4 International Series LT دریافت کرده بود. این کامیون‌ها قرار بود به سیستم رانندگی خودکار پیشرفته TuSimple مجهز شوند و در سال 2024 توسط Navistar ساخته شوند.

2022: در گفتگو

همین اوا، در ماه می سال جاری، در نمایشگاه ACT، مدیر عامل ناویستار، ماتیاس کارلبام، در مورد مشارکت TuSimple صحبت می کرد.

وقتی صحبت از فناوری خودمختار به میان می آید، ایالات متحده به وضوح رهبر جه، در توسعه این فناوری است. اسک،ا در حال کار با TuSimple در اروپا. و Navistar اینجا در ایالات متحده با آنها کار خواهد کرد، بنابراین ما یک رویکرد مش، و منابع مش، بر اساس آنچه در اروپا اتفاق می افتد خواهیم داشت.” – Carlbaum، می 2022

هنگام صحبت با Deborah Lockridge از HDT در ماه اکتبر، مقامات TuSimple گفتند که تولید از سال 2024 به اوا، سال 2025 یا حتی 2026 کشیده شده است.

در 30 اکتبر، Xiaodi Hou، مدیرعامل وقت، رئیس و مدیر ارشد فناوری TuSimple، ا،اج شد. را مجله ی وال استریت گزارش داد که این شرکت با تحقیقات فدرال در مورد اینکه آیا به طور نامن،ی تامین مالی و فناوری را به یک استارتاپ چینی منتقل کرده است یا خیر، مواجه است. در ماه نوامبر، TuSimple چنگ لو را به ،وان مدیر عامل بازگرداند.

لو در بی،ه مش، 5 دسامبر گفت: “من تصمیم گرفتم به ،وان مدیر عامل TuSimple بازگردم تا به چالش های پیش رو رسیدگی کنم و ما را در مسیر ثبات بلندمدت قرار دهم.” من به این شرکت و توانایی آن در بهبود ایمنی و کارایی صنعت حمل و نقل از طریق فناوری رانندگی خودران در ک، جه، اعتقاد راسخ دارم.”

همچنین در ماه اکتبر، Göran Nyberg، معاون اجرایی عملیات تجاری، در مصاحبه با HDT در کنفرانس و نمایشگاه مدیریت انجمن های حمل و نقل آمریکا، اشاره کرد که ممکن است تغییری در مورد پروژه TuSimple رخ دهد.

“ما داشته اند یک مشارکت خوب با TuSimple، اما انحصاری نیست و ما هستیم کار بر روی راه حل های مستقل در گروه. من می گویم در مجموع ما در سفر به سمت وسایل نقلیه خودران کاملاً آماده هستیم. ما در حال انجام آزمایشات گسترده در اروپا و همچنین در آمریکا هستیم. این مزیت مقیاس است.» – نیبرگ، نوامبر 2022.

ع،‌های کامیون‌های خودران که در MC&E ATA به نمایش گذاشته شده‌اند را ببینید.




منبع: https://www.truckinginfo.com/10188223/tusimple-navistar-end-autonomous-truck-partner،p