RWIT به میزگرد استخدام و حفظ با منشی پیت دعوت شد


در 8 جولای، دزیره وود، رئیس RWIT برای شرکت در میزگردی دعوت شد بحثی که توسط و، حمل و نقل ایالات متحده در مورد حفظ و نگهداری راننده کامیون و زنجیره تامین برگزار شد.

موضوعات مهمی در میان گروه های مختلف با دیدگاه های مختلف در مورد چگونگی بهبود زندگی کاری رانندگان کامیون و تأثیر این کار بر ایمنی مورد بحث قرار گرفت. زنجیره تامین و ثبات نیروی کار در این رویداد مجازی، وزیر کار ایالات متحده، والش، وزیر حمل و نقل، بوتیگیگ، و توسط مدیر FMCSA، میرا جوشی، حضور داشتند.

مهمانان حاضر شامل مدیر سابق FMCSA Anne Ferro بودند و بسیاری از موضوعات ارائه شده شامل مسائلی بود که از دوران تصدی وی حل نشده باقی مانده است، برخی از آنها که در سال 2013 به او پرداختیم، مانند آموزش راننده سطح ابتدایی.

سندی تالبوت به مدیر FMCSA آن فرو در آموزش راننده سطح ورودی خطاب می کند.

خلاصه مباحث مطرح شده به شرح زیر بود:

  • تج، CMV ها به فناوری ایمنی پیشرفته، به ویژه ترمزهای اضطراری خودکار
  • اطمینان از سالم بودن وسایل نقلیه راننده
  • تامین پارکینگ و استراحت کافی کامیون در مکان های کلیدی
  • بهبود محتوای آموزشی
  • ایجاد صلاحیت های ثابت برای مربیان
  • ایجاد پروتکل های ضد آزار و اذیت برای برنامه های آموزشی
  • استفاده از استراتژی های جبران خسارتی که باعث افزایش سرعت یا ساعات طول، نمی شود
  • بسته های جبر، با مزایایی که رانندگان را در نظر می گیرد، هفته های کاری بسیار طول، دارند
  • شفافیت در شیوه های استخدام برای اطمینان از آگاهی کاندیداها از خواسته های شغل
  • غرامت مدت بازداشت
  • هماهنگی بین DOL/DOT و صنعت
  • انتخاب مسیر، آموزش دیسپچر برای اطمینان از اینکه مسیرها زمان های غیرضروری پایین و در جاده را به حداقل می رساند
  • قابل پیش بینی بودن درآمد
  • توسعه چند زبانه

برنت پارتون، مشاور ارشد نیروی کار در و، کار ایالات متحده، در برنامه کارآموزی ثبت شده DOL ارائه شد. این رویداد شامل یک بحث سازنده و صریح در مورد استراتژی های مطرح شده بود.

استیو ویسلی، جامعه شناس اقتصادی، نویسنده کتاب، دکل بزرگ: حمل و نقل و زوال رویای آمریکایی مقدمه ای در مورد چگونگی بهبود حفظ راننده ارائه شده است. او در مورد نحوه کارش به ،وان راننده کامیون به مدت 6 ماه با هیئت صحبت کرد. تجربه مستقیم و مشاهده دیگر، که با امیدهای زیادی وارد این صنعت شده‌اند، فداکاری‌های عظیمی انجام داد، اما سیستم آموزشی آنها را ش،ت داد، چگونه سیاست‌هایی که به رانندگان کم تجربه و کم‌تجربه ارزان قیمت برای جابه‌جایی بار به جای سرمایه‌گذاری بر روی کارگران ایمن با تجربه ارزش می‌دهند.

بی،ه سازمان ما که توسط رئیس RWIT Desiree Wood ارائه شد به شرح زیر بود.

نام من Desiree Wood است، من بیش از 1 میلیون مایل امن به ،وان یک راننده مسافت طول، دارم. من هم وکیل م،ع هستم مشاور، و متخصص در شیوه های ناوگان آموزش راننده سطح ورودی. بنیانگذار و رئیس سازمان REAL Women in Trucking که توسط ،ن شاغل رانندگان کامیون تشکیل شده است.

من تجربه دست اولی در سیستم آموزش رانندگی سطح ابتدایی امروزی دارم به علاوه بیش از 10 سال دریافت تماس های مضطرب از سوی ،ن و مردان در آموزش راننده کامیون که در ناوگان آموزشی بد در حال سقوط هستند و مورد تجاوز خشونت آمیز و تجاوز قرار گرفته اند. در طول آموزش راننده کامیون

ماموریت ،ن واقعی در حمل و نقل:

برای بهبود ایمنی بزرگراه از طریق رهبری، راهنمایی، آموزش و حمایت.

ما هستیم بخشی از یک ائتلاف متشکل از رانندگان کامیون با بیش از 33000 نفر که عمدتا ،ن رنگین پوست و رانندگان LGBTQ هستند. بسیاری از ما که محصول سیستم آموزش رانندگی سطح ابتدایی امروزی هستیم و تنها با خوش شانسی از آن جان سالم به در برده ایم.

مسائل: استخدام بیش از حد، بدون راه روشن برای موفقیت، بدون برنامه آماده سازی منسجم برای رانندگان جدید

شکار سر انگیزه‌ای که به نگهداری مرتبط نیست منجر به آموزش ناامن و موقعیت‌های زندگی مش، ناایمن شخصی می‌شود.

ما غرق افرادی هستیم که به دنبال کمک در سیستمی هستیم که برای ش،ت راه اندازی شده است.

کارآموزان هفته ها منتظر می مانند تا مربیان در شرایط زندگی نامرغوب در دسترس باشند. استخدام Bait and Switch بیداد می کند. پول استخدام را بردارید! هیچ انگیزه ای برای حفظ تجربه زم، که به شما یارانه می دهند وجود ندارد و سپس می تو،د از بی تجربگی بهره برداری کنید. 200 درصد گردش مالی در آموزش وجود دارد. مربیان واجد شرایط کافی وجود ندارد – خشونت در محل کار، تجاوز ،، رفتار سادیستی و غیرحرفه ای نتیجه آن است. هیچ مانعی برای ،ن برای ورود به آموزش راننده کامیون یا هر جمعیت دیگر وجود ندارد. آموزش خاص ،ت جواب نمی دهد.

تراشیدن حقوق، سرقت دستمزد، طبقه بندی نادرست، طرح های اجاره، و قراردادها شفاف نیستند. (قراردادهای استخدام، شهریه یا اجاره) بازداشت: دانش آموزان رانندگان کامیون به زمین می خورند تقریباً 90 تا 100 ساعت در هفته کار می کند، حداقل 20 ساعت بدون حقوق از وظایف مختلف غیر مرتبط با ساعات خدمات فدرال. این سطح از حمل‌ونقل با طراحی یک چرخ گوشت است، زیرا صنعت نمی‌خواهد دستمزدها را مدرن کند و زنجیره تامین را به دلیل ناکارآمدی‌هایش به دلیل سیستم «در زمان‌موقع» خود که بار را بر دوش رانندگ، که مجبور به جابجایی کالای ارزان هستند، مسئول نمی‌داند.

ما مشتاقانه منتظر همکاری با ،ت جدید برای یافتن راه حل هایی برای مشکلات طول، مدتی هستیم که رانندگان را تحت تأثیر قرار می دهد. ما همچنین از اینکه به جلسه 2 روزه کمیته مشاوره ایمنی حامل موتور (MCSAC) دعوت شده ایم سپاسگزاریم و مشتاقانه منتظر مشارکت در دو صندلی تعیین شده خود هستیم، برای Desiree Wood رئیس RWIT و Debbie Desiderato عضو RWIT (تحمل و نقل پیاده روی) به راننده MCSAC کمیته فرعی به نمایندگی از همه رانندگان.

#ما داریم کامیون می‌کشیم #تفاوت را بد،م

پست دعوت RWIT به میزگرد استخدام و نگهداری با وزیر پیت اولین بار در ،ن واقعی در حمل و نقل باری ظاهر شد.


منبع: https://www.realwomenintrucking.org/rwit-invited-to-recruiting-and-retention-roundtable-with-secretary-pete/