CH Robinson گفت که وظیفه ای را که صنعت حمل و نقل یک میلیارد بار در سال انجام می دهد را خودکار کرده است.  - گرافیک HDT/CH رابینسون

CH Robinson گفت که وظیفه ای را که صنعت حمل و نقل یک میلیارد بار در سال انجام می دهد را خودکار کرده است.

گرافیک HDT/CH رابینسون


شرکت تدارکات جه، CH Robinson فناوری جدید برنامه ریزی قرار ملاقات را توسعه داده است که آن را پیشرفتی برای کارایی زنجیره تامین نامیده است.

با قرارهای بدون لمس، فناوری جدید CH Robinson کار برنامه‌ریزی یک قرار در مک، را که باید بار تحویل داده شود و برنامه‌ریزی قرار ملاقات دیگری که باید در آن بار تحویل داده شود، حذف می‌کند.

در سراسر صنعت حمل و نقل ایالات متحده، سالانه بیش از 1 میلیارد از این قرار ملاقات ها معمولاً از طریق تماس های تلفنی و ایمیل انجام می شود. با قرار ملاقات های بدون لمس، کل فرآیند خودکار است و می تواند 24/7 بدون مداخله دستی انجام شود.

این فناوری همچنین از هوش مصنوعی برای تعیین میزان استفاده می کند بهینه قرار ملاقات – بر اساس داده های زمان حمل و نقل از میلیون ها محموله CH Robinson در 300000 خط حمل و نقل، داده های تسهیلات مانند زمان اوج اقامت و راحت ترین پنجره های زم، برای شرکت های حمل و نقل.

CH Robinson که بیش از هر ،ی در آمریکای شمالی بار کامیون را جابه‌جا می‌کند، قرار ملاقات بدون لمس را برای 2545 مشتری تا کنون در بیش از 25000 مرکز انجام می‌دهد. ،ده فروشان و شرکت های مواد غذایی از بزرگترین ذینفعان هستند.

اتوماسیون در زنجیره تامین

تحقیقات CH Robinson نشان داد که 74 درصد از فرستنده‌ها خواهان اتوماسیون بیشتر در زنجیره تامین خود هستند. در نظرسنجی مشتریان CH Robinson در سال 2024، فرستنده‌ها نشان می‌دهند که زمان‌بندی قرار ملاقات کارآمدتر دومین اولویت بزرگ فناوری آنها برای زنجیره‌های تامین در سال جاری است.

مایکل کاستگنتو، رئیس حمل و نقل سطحی آمریکای شمالی CH Robinson گفت: «دستیابی به قرارهای بدون لمس یک گام بزرگ رو به جلو برای خودکارسازی زنجیره‌های تأمین است. «برای فناوری بسیار کارآمدتر است که محل قرار ملاقاتی را پیدا کند که باز باشد، که هم برای بارانداز و هم برای شرکت حمل‌کننده کار کند، و بار را به موقع به جایی می‌رساند که باید باشد.

قرار ملاقات‌های بدون لمس، فرستنده‌ها و گیرندگان آن‌ها را از این کار آزاد می‌کند، و از آنجایی که ما بزرگترین مجموعه داده در صنعت را داریم، سیستم ما قرار ملاقات هوشمندانه‌تری را نسبت به رقبایمان انتخاب می‌کند.»

به گفته سی‌چ رابینسون، فناوری جدید:

  • صرفه جویی در زمان: به‌جای اینکه تمام روز را صرف درخواست‌های قرار ملاقات دریافتی کنند، فرستنده‌ها از قرار ملاقات‌های بدون لمسی که در کمتر از ۲ دقیقه با زمان صفر صرف می‌شوند، لذت می‌برند.
  • بار را سریعتر در جاده دریافت می کند: قرار ملاقات های بدون لمس به CH Robinson اجازه می دهد تا بار مشتری را سریعتر به شبکه حامل خود ارائه دهد و به حامل ها دسترسی بهتری به حمل و نقل و در عین حال تضمین نرخ های بهتر برای فرستنده ارائه دهد. برای مشتریان با حمل و نقل قابل مقایسه، میانگین افزایش سرعت در بازار 7.4 ساعت است.
  • باعث صرفه جویی در هزینه حمل و نقل: هرچه بار سریع‌تر ارائه و رزرو شود، احتمال بیشتری وجود دارد که فرستنده بتواند از پرداخت حق بیمه برای ،وج یک حامل از مسیر خود اجتناب کند. قرار ملاقات‌های مبتنی بر داده‌ها همچنین به حذف بازپرداخت و جریمه‌هایی که فرستنده‌ها به دلیل زودتر رسیدن بار، دیر رسیدن بار یا تغییر زمان قرار ملاقات‌ها در آ،ین لحظه با آن مواجه می‌شوند، از مشتریان خود کمک می‌کند – که می‌تواند بیشتر از هزینه حمل و نقل باشد.

آرون راجان، مدیر عملیاتی، گفت: «صنعت حمل و نقل بارها تشنه دیجیتالی ، همه چیز از تطبیق بار گرفته تا رزرو و دید در زمان واقعی در حین حمل و نقل بوده است. «ارائه ابزارهای دیجیتالی بهتر به مردم برای استفاده، پیشرفت بزرگی است. در واقع خودکار ، فرآیندهای پیچیده لجستیک یک مرز دیگر است. به همین دلیل است که اتوماسیون تا حد زیادی هنوز به زمان‌بندی قرار نرسیده است. این یک تمرکز بزرگ برای ما است – از نظر راندمان رانندگی در عملیات مشتریان و عملکرد ما.



منبع: https://www.truckinginfo.com/10215194/c-h-robinson-automates-touchless-appointments