5 دلیل برای آنکه یک پژو 206 مدل پایین را نخرید! چرخان

چراغ‌های کشیده جلو، جلوپنجره باریک، ورودی هوای بزرگ و مه‌شکن‌های دایره‌ای شکل نمای جلوی خودرو را می‌سازند. نمای کناری کاملا ساده بوده و زه مشکی رنگی روی درها قرار گرفته است. طراحی نمای عقب هم مثل سایر بخش‌های خودرو طرحی گرد دارد و دو چراغ تخم مرغی شکل در دو طرف در عقب دیده می‌شود. «اظهار نظر معاون وزیر صنعت دربارهٔ توقف تولید ۲۰۶/ رانای ۱۵ میلیونی وارد بازار می‌شود». نصب چراغ داخل جعبه داشبورد و چراغ مطالعه روی سقف، تنها به تهیه و نصب کلید و چراغ بدون نیاز به معرفی، قابل راه اندازی است.

توجه داشته باشید که لاستیکی که انتخاب می‌کنید مناسب تمام فصول یا به‌اصطلاح لاستیک چهارفصل باشد. بعضی از لاستیک‌ها برای استفاده در فصول خاص مثل زمستان یا تابستان ساخته و تولید شده‌اند. فراموش نکنید که در خرید لاستیک برای خودروی خودتان همیشه به این نکته توجه کنید که لاستیک مناسب تمام فصول را خریداری کنید تا نگران عملکرد آن در فصل‌های مختلف نباشید.

میخواستم یکم در مورد قطعه های خودروهای ایرانی براتون بگم که خودتون تصمیم بگیرید . مطمین باش نصف ماشین رنگه یا ملق زدست.کم کم باید ۲۸ تومن قیمت بده…. سلام مصرف تیپ دو تو جاده چقدره؟ممنون اگه بهم بگید…

  • قیمت پژو 206 باتوجه به معاملات واقعی روزانه انجام شده در بازار مشخص می‌شود.
  • تمامی هزینه های مصرفی خودرو در زمان اجاره خودروهای بدون راننده بر عهده ی شرکت کافه رنت است.
  • یه نمونه کوچیک دیگه بگم و بیشتر از این وقتتونو نگیرم !
  • بیشتر باشید اذیت میشید (اینم بگم که واسه مسافرت هر ماشین دیگه ای تو این ابعاد خسته کننده خواهد بود مختص ۲۰۶ نیست).در کل خوبیهاش خیلی بیشتر از بدیهاشه.
  • قیمت خودرو صفر همواره برای خریداران و فروشندگان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

برای مثال استاندارد 185/65R ۱۴ را در نظر بگیرید، در این لاستیک ۱۸۵ اندازه‌ی عرض لاستیک با مقیاس میلیمتر، ۶۵ نسبت ارتفاع لاستیک به عرض آن (یعنی فاق لاستیک ۶۵ درصد پهنای آن است) و ۱۴ سایز رینگ مناسب این لاستیک است. حرف R در استاندارد هم نشانه‌ی ساختار رادیال تایر است. لاستیک‌ها از لحاظ پهنا، فاق و اندازه‌ی رینگ، مقاومت در برابر سایش، فشار و تاریخ مصرف با یکدیگر سنجیده می‌شوند. انتخاب سایز لاستیک مناسب برای پژو ۲۰۶ علاوه بر اینکه باعث می‌شود خودرو عملکرد و کنترل بهتری داشته باشد، روی میزان مصرف سوخت آن هم بسیار تأثیرگذار است. سایز لاستیک مناسب ۲۰۶ باعث می‌شود خودرو سوخت کمتری مصرف کرده و آلودگی‌های زیست‌محیطی کمتری ایجاد کند. شتاب پژو ۲۰۶ تیپ ۲ توسط Car.ir مورد بررسی قرار گرفته است و شما میتوانید ویدیو آن را در کارلانچ تماشا کنید.

رنو ساندرو استپ‌ وی اتوماتیک

تولید این خودرو در اکتبر ۲۰۰۸ در آمریکای جنوبی و با نام “Passion 207” آغاز گردید. همچنین در بازارهای چین و مالزی این خودرو با نام ۲۰۷ به فروش رسید. سلام دوستان، قطعا کسانی که 206 تیپ 2و5 مدل 90 به پایین که فرانسوی هستن رو استفاده کردن، مدلهای ساخت 91 به بعد رو نمیپسندن و متوجه تفاوت‌ها میشن. چون با تغییرات در موتور و گیربکس و قطعات برقی که محصول ایران و چین هست و خیلی ضعیف کار شده، دیگه لذتی از شتاب و قدرت نمی‌بینیم. بارزترین ایراد عدم همخوانی ضریب دنده ها در گیربکس و موتور هست که گیربکس جوابگوی موتور با دور موتور بالا نیست. من شخصا با این مشکل کنار نیومدم و 206 مدل 98 رو فروختم.

قیمت روز پژو 206 در بازار ایران

البته قیمت لاستیک‌های داخلی احتمالاً خیلی با هم تفاوت نخواهند داشت و همه در یک محدوده‌ی قیمتی، کالای خود را عرضه می‌کنند. در بین لاستیک‌های خارجی هم خرید لاستیک‌های چینی مقرون‌به‌صرفه‌تر از تایرهای تولید کشورهای دیگر است. برای مشاهده‌ی آخرین قیمت‌های لاستیک‌های ایرانی و خارجی ۲۰۶ و همچنین مقایسه‌ی قیمت با دیگر فروشندگان می‌توانید به صفحه‌ی محصول سایت فروشگاه اینترنتی رینگو مراجعه کرده و روی محصول موردنظر کلیک کرده و همه اطلاعات آن را مشاهده کنید.

در واقع، عمر پژو ۲۰۶ اتوماتیک در ابتدای دهه ۹۰ به پایان رسید. پژو ۲۰۶ بار دیگر به خط تولید بازگشت،البته داخلی سازی ابتدا تنها برای تیپ ۵ اتفاق افتاد و سرانجام در سال ۱۳۹۳ ایران خودرو اعلام کرد که موفق به داخلی سازی کامل پیشرانه tu3 شده و از سال ۹۴ ،تیپ۲ هم دوباره به بازار آمد. پژو 206 چه تیپ ۲ باشه و چه تیپ 5، ماشین بسیار خوبیه. تیپ ۲ کم خرج تر و بازاری‌تره ولی تیپ 5 چالاکتر و طبیعتاً هزینه نگهداری اون بیشتره (موتورهای Tu5هایی که الان داره استفاده میشه، دیگه قدرت و کشش مدلای قبل را نداره). روی هم رفته هنوز 206 زیبایی و پرستیژ خودشو حفظ کرده و میشه گفت بین رقبایش انتخاب برتر و معقول‌تریه.

از دیگر مزایای پژو 206 طراحی زیبای داخلی و بدنه آن است که در مقایسه با خودروهای هم‌رده داخلی خود از نظر طراحی و کیفیت متریال وضعیت قابل قبولی دارد. هرچند ناگفته نماند که در نمونه فرانسوی پیشرانه tu5 ،قدرت موتور ۳ اسب بخار بیشتر و ۱۰۸ اسب بخار بود.اختلاف اندک که چندان بر روی توانایی‌های حرکتی تیپ ۵ های ایرانیزه تاثیر نمیگذارد. تعداد پژو 206 تیپ۴ های وارد شده ه ایران تنها ۲۰۰ دستگاه است.تیپ۴ برای کسانی مناسب است که یک ۲۰۶ خاص نسبت به ۲۰۶ های دیگر بخواهند. تیپ۴ در ابتدا با هدف عرضه به جانبازان و معلولان وارد کشور شد.تیپ۴ اولین نمونه از پژو ۲۰۶ بود که از جعبه دنده اتوماتیک بهره میبرد .همچنین پیشرانه آن نیز از نوع tu5 بود و از امکانات رفاهی مشابه با تیپ ۵ پژو 206 بهره میبرد. این مدل را می‌توان تلفیقی از تیپ۲ و تیپ۵ دانست.تیپ۳ از ویژگی های فنی مشابه با تیپ۲ بهره می‌برد،اما امکانات رفاهی تیپ ۵ را دارد.پیشرانه tu3 و جعبه دنده ۵ سرعته تیپ۳ برای کسانی مناسب است که موتور قوی نمیخواهند اما به دنبال آپشن های بیشتری هستند.