حامل های موتور کالیفرنیا اکنون با چالش دیگری علاوه بر ا،امات برای رعایت استانداردهای آلایندگی صفر در دهه آینده و تغییرات اخیر در قانون کار که وضعیت پیمانکار مستقل را تعریف می کند، روبرو هستند. اگر این کافی نبود، از 1 ژانویه 2024، حامل های موتور و رانندگان درون ،تی در کالیفرنیا باید از دستگاه ثبت الکترونیکی (ELD) برای ثبت رکورد وضعیت وظیفه راننده (RODS) استفاده کند. پیش از این، RODS می توانست بر پایه کاغذ باشد و برای حامل ها بسیار کم هزینه تر باشد. کالیفرنیا به بسیاری دیگر که قبلاً دستورات ELD درون ایالتی خود را پذیرفته اند می پیوندد.

با داده‌های DAT iQ واضح‌ترین و دقیق‌ترین نمای بازار بار کامیون را دریافت کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=videoseries

با DAT iQ Live هماهنگ کنید، زنده در یوتیوب یا لینکدین، ساعت 10 صبح به وقت شرقی هر سه شنبه.

رانندگ، که هر یک از شرایط زیر را دارند نیازی به استفاده از ELD ندارند:

  • راننده با وسیله نقلیه موتوری تجاری (CMV) کمتر از هشت روز در ماه کار می کند.
  • راننده یدک کشی را راه اندازی می کند که وسایل نقلیه خالی را برای فروش، اجاره یا تعمیر حمل می کند.
  • این خودرو قبل از مدل سال 2000 تولید شده است.
  • رانندگ، که از معافیت شعاع راننده 100 Air-Mile (محلی) کالیفرنیا استفاده می کنند.

برای ،ب اطلاعات بیشتر، به شرکت های حمل و نقل و رانندگان توصیه می شود به وب سایت رسمی CCR به نش، مراجعه کنند https://govt.westlaw.com/calregs. اطلاعات بیشتر در صفحه وب اقدامات نظارتی CHP در دسترس است www.chp.ca.gov/News-Alerts/Regulatory-Actions. سوالات مربوط به مقررات ELD ممکن است به CHP، بخش خودروهای تجاری، به شماره (916) 843-3400 ارسال شود.

ناظر بازار

همه نرخ‌های ذکر شده در زیر، هزینه‌های اضافی سوخت را شامل نمی‌شوند، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

طوفان زمست، Indigo قبل از حرکت در سراسر کشور هفته گذشته، دمای سرد، بارش برف سنگین و تجمع یخ قابل توجهی را در شمال غربی اقیانوس آرام (PNW) به همراه داشت. گزارش ها حاکی از انباشته شدن یخ تا نیم اینچ در نزدیکی یوجین، اورگان، با پورتلند، اورگان، و ونکوور، واشنگتن، تجمع یخ از یک چهارم اینچ تا سه چهارم اینچ است. همانطور که در بیشتر بازارهایی که تحت تاثیر دمای هوای سرد هفته گذشته بودند، حجم کاهش یافت و نرخ ها افزایش یافت. در واشنگتن، نرخ حمل و نقل خط ،وجی 3 درصد افزایش یافت، در حالی که بارها در هفته گذشته 13 درصد کاهش یافت.

حجم بار جابجا شده در بازار حمل و نقل میدوست میزوری هفته گذشته 14 درصد کاهش یافت، در حالی که نرخ های نقدی با 2 درصد افزایش به 0.03 دلار در هر مایل به همه مقاصد، به طور متوسط ​​2.03 دلار در هر مایل رسید. بارها از کانزاس سیتی، KS، به شیکاگو 1.45 دلار در هر مایل، افزایش 0.10 دلار در هر مایل در هفته گذشته و بالاترین میزان از ژوئیه گذشته است. نرخ‌های Linehaul در سراسر منطقه غرب میانه هفته گذشته 0.10 دلار در هر مایل افزایش یافت، به طور متوسط ​​2.31 دلار در هر مایل، تقریباً مشابه میانگین منطقه‌ای سال گذشته. نرخ حمل و نقل خط ،وجی شیکاگو با 0.07 دلار در هر مایل افزایش یافت و به 2.12 دلار در مایل در هفته گذشته با کاهش 17 درصدی حجم بارهای جابجا شد.

نسبت بار به کامیون (LTR)

سرمای شدید هفته گذشته در سراسر ایالات متحده منجر به افزایش 15 درصدی حجم پست بار بازار (LP) در هفته گذشته شد که در حدود 11 درصد از حجم سال گذشته بود. پست‌های تج،ات حامل (EP) با سخت‌تر شدن مایل‌ها 8 درصد کاهش یافت، تکمیل سفرها بسیار طول،‌تر شد و ظرفیت موجود کاهش یافت و در نتیجه نسبت بار به کامیون ون خشک (LTR) هفته گذشته با 25 درصد افزایش به 2.91 رسید.

نرخ های لحظه ای Linehaul

نرخ‌های حمل‌ونقل خطی ون خشک هفته گذشته با کاهش ظرفیت موجود افزایش یافت و شرکت‌های حمل‌ونقل به دنبال نرخ‌های بالاتری برای جبران طول،‌تر شدن مدت سفر بودند، زیرا جاده‌ها به طور فزاینده‌ای در بسیاری از ایالت‌ها غیرقابل عبور می‌شوند. نرخ های Linehaul هفته گذشته 0.03 دلار در هر مایل افزایش یافت و به میانگین ملی 1.74 دلار در مایل رسید که 0.10 دلار در هر مایل کمتر از سال گذشته بود. بر اساس حجم بارهای جابجا شده، 50 لاین برتر DAT هفته گذشته به طور متوسط ​​2.04 دلار در هر مایل، 0.30 دلار در مایل بالاتر از میانگین ملی بود.

گزارش های هفتگی

منبع: https://www.dat.com/blog/dry-van-report-california-truckers-face-more-challenges-in-2024