Yuma، AZ، ​​علاوه بر اینکه یک شهر نظامی بزرگ و یک نقطه داغ برای گردشگری زمست، است، کاسه سالاد زمست،، آفتابی‌ترین شهر جهان، و نقطه کانونی بارگیری کشتی‌های داور در ج، غربی است.

برداشت محلی کاهو در پایتخت زمست، کشور در حال انجام است و در ،یب با دره امپراتوری کالیفرنیا، حدود 90 درصد سبزی های برگدار از نوامبر تا مارس تولید می شود. پس از برداشت، کاهو به سرعت در کارخانه‌های تولید محلی فرآوری می‌شود و سپس به شهرهای سراسر آمریکای شمالی ارسال می‌شود و ظرف چند روز روی میزهای شام می‌رسد.

در طول ماه‌های اوج تولید، این منطقه روزانه بیش از 20 میلیون پوند کاهو یا معادل 465 کامیون یخچال فرآوری می‌کند.. بر اساس داده های USDA برای هفته اول دسامبر، حجم حمل و نقل کاهو معادل 2149 کامیون بود که 2 درصد کمتر از مدت مشابه در سال 2022 است.

ظرفیت بارگیری کامیون‌های ریفر منطقه‌ای هنوز ضعیف است و طبق آ،ین داده‌های موجود بودن کامیون USDA برای هفته اول دسامبر، ظرفیت موجود در ج، شرقی کالیفرنیا و ج، غربی آریزونا کمی مازاد است.

بارها و کامیون ها را در بزرگترین بازار باربری درخواستی آمریکای شمالی پیدا کنید.

همه نرخ‌های ذکر شده در زیر، هزینه‌های اضافی سوخت را شامل نمی‌شوند، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

شروع فصل تولید در ج، غربی ایالات متحده – در دره امپراتوری کالیفرنیا و اطراف یوما – معمولاً ظرف چند هفته آینده ظرفیت کشتی‌های دریایی را کاهش می‌دهد. نرخ های Linehaul می تواند تا 0.50 دلار در هر مایل در این بازه زم، افزایش یابد. نرخ‌های کشتی‌ر، ،وجی آریزونا 0.14 دلار به ازای هر مایل بیشتر از سال 2019 است. خطوط کشتی‌ر، پر حجم خارج از کاسه سالاد زمست، شامل سان‌فرانسیسکو و لس‌آنجلس است، جایی که بارهای هفته گذشته به ترتیب به طور متوسط ​​2.09 دلار در مایل و 2.63 دلار در هر مایل به حامل‌ها پرداخت ،د. با 2.63 دلار در هر مایل، نرخ حمل و نقل خط لس آنجلس بالاترین از مارس و 0.50 دلار در هر مایل بالاتر از سال گذشته است.

در میامی، هفته گذشته ظرفیت داورهای ،وجی اندکی کاهش یافت که تحت تأثیر عدم تمایل شرکت‌های حمل‌ونقل برای رفتن به عمق این ایالت بود. با 0.85 دلار در هر مایل برای بارهای بین میامی و آتلانتا، که 0.23 دلار در مایل کمتر از سال گذشته است، اپراتورها برای نرخ های بالاتر در جهت مخالف فشار آورده اند، حدود 0.07 دلار در هر مایل در ماه گذشته، به طور متوسط ​​2.56 دلار در مایل در هفته گذشته. این حدود 1.70 دلار به ازای هر مایل رفت و برگشت است، که به سختی برای پوشش هزینه‌ها در مسیری حاشیه‌ای برای کشتی‌ر، داوری کافی است.

پس از کاهش 8 درصدی هفته گذشته، پست‌های بار داور برای سومین هفته کاهش یافت. پست‌های تج،ات حامل 4 درصد وزنی کاهش یافت و نسبت بار به کامیون در هفته گذشته به 1.95 کاهش یافت.

پس از کاهش 0.01 دلاری هفته گذشته در هر مایل، نرخ‌های حمل‌ونقل خط کشتی‌ر، همچنان به از دست دادن جایگاه خود ادامه می‌دهند. با 1.92 دلار در هر مایل، نرخ حمل و نقل خط ریفر 0.20 دلار در مایل نسبت به سال 2022 کمتر است و تنها 0.02 دلار در مایل بیشتر از سال 2019 است. در مقایسه با دو دوره رکودی قبلی حمل و نقل در سال های 2016 و 2019، نرخ های حمل و نقل خط ریفر از این 02 دلار در هر میلیون دلار افزایش یافته است. تا پایان سال مانند بخش ون خشک، بازار نقدی امسال نزدیک‌ترین نقطه به سال 2019 را دنبال می‌کند. هر دو در طول سه هفته پس از روز شکرگزاری قبل از شروع صعود پایان سال با کاهش ظرفیت، حدود 0.06 دلار در هر مایل کاهش یافتند.

منبع: https://www.dat.com/blog/،-report-winter-salad-bowl-heats-up