گزارش داور: حجم کامیون مرکبات پس از شروع آهسته به حالت عادی باز می گردد – DAT Freight & Analytics


بر اساس گزارش USDA، بارگیری هفتگی مرکبات در ابتدای دسامبر 19 درصد کاهش داشته است که نشان می دهد بازار محصولات کالیفرنیا چه سال سختی را تجربه کرده است. این فقط مرکبات نیست که تحت تاثیر همه گیری ساحل غربی، ازدحام بندر، تامین بار کامیون و آب و هوا قرار گرفته است. حجم کل تولیدات ،تی در همان بازه زم، 54 درصد سالانه کاهش یافته است. در مقایسه با اوایل دسامبر 2020، حجم 60٪ کاهش یافته است. کالیفرنیا حدود 54 درصد مرکبات را تشکیل می دهد تولید در سطح ملی و به طور سنتی بخش بزرگی از حجم کامیون برای کشتی‌ر، است.

با توجه به اینکه کالیفرنیایی ها در خشک ترین دوره ایالت زندگی می کنند، انتظار می رود تأثیر بر فصل تولید 2023 برای شرکت های حمل و نقل تقریباً مشابه امسال باشد. رکورد. اگرچه بارندگی‌های اخیر نویدبخش کاهش شرایط است، 38 درصد از ایالت هنوز در شرایط استثنایی خش،الی قرار دارند. چار، دوبی، که پرتقال را به بازار عرضه می کند شرکت سکویا نارنجیوی گفت: «برخی از تولیدکنندگان در صورت امکان چاه‌های عمیق‌تر یا اضافی حفر می‌کنند. برخی دیگر می خواهند آب را از یک منطقه به منطقه دیگر یا بین مزارع انتقال دهند. مسئله آب بسیاری از مردم را از مرکبات بیرون خواهد برد.»

به گفته کیسی ،ر، رئیس و مدیر عامل شرکت کالیفرنیا سیتروس موچوال، ،ر گفت: «دو سال پیش، این صنعت با محصول بسیار سنگین‌تری مواجه شد که بازاریابان برای انتقال آن، به ویژه به بازارهای صادراتی، به دلیل تاخیر در بندر و لجستیک حمل و نقل با مشکل مواجه شدند. با ورود بیشتر میوه به بازار داخلی، قیمت ها کاهش یافت. فصل تمدید شد، با پرورش دهندگان که میوه ها را طول، تر روی درختان نگه می داشتند، که منجر به “کاهش قابل توجهی” در محصول سال گذشته شد. ما امسال به نوعی در حال بهبودی از آن هستیم.»

ناظر بازار

همه نرخ‌های ذکر شده در زیر، هزینه‌های اضافی سوخت را شامل نمی‌شوند، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

ظرفیت ریفر در بازارهای ساحل خلیج ، هفته گذشته به دنبال افزایش 0.06 دلاری در هر مایل وزنی در وزن به متوسط ​​نرخ ،وجی 1.47 دلار در هر مایل کاهش یافت. نرخ های سطح ایالتی در لوئیزانا، با 2.79 دلار در مایل در هفته گذشته، بالاترین میزان در هفت سال گذشته بود، در حالی که در بازار نیواورلئان، نرخ ها 0.53 دلار در هر مایل افزایش یافت و به 2.51 دلار در هر مایل رسید. نرخ‌های نقطه‌ای برای بارهای منطقه‌ای از غرب به هیوستون هفته گذشته ثابت بود و در 2.33 دلار در مایل بود، در حالی که در هیوستون، بزرگترین بازار ص،ه‌داری ساحل خلیج ،، با 0.02 دلار در هر مایل به 1.94 دلار در مایل برای بارهای ،وجی افزایش یافت.

ظرفیت کامیون ،وجی Laredo به دنبال کاهش 0.10 دلاری در هر مایل در هفته گذشته به 2.14 دلار در هر مایل کاهش یافت، در حالی که ع، آن در مسیر 350 مایلی به هیوستون رخ داد. با 3.65 دلار در هر مایل، نرخ رفر لاین هال 0.06 دلار در هر مایل بیشتر از ماه نوامبر و حدود 0.40 دلار در مایل کمتر از سال قبل است. در نیو،ند، ظرفیت داور در هفته گذشته کاهش یافت – نرخ های نقطه ای 0.17 دلار در هر مایل به 2.09 دلار در هر مایل برای بارهای داور ،وجی افزایش یافت. در دومین بازار بزرگ منطقه در آگوستا، ME، نرخ ها با 0.11 دلار در هر مایل افزایش یافت و به 1.89 دلار در هر مایل رسید. بارگیری از آگوستا به الیزابت، نیوجرسی، با 2.61 دلار در مایل، 0.05 دلار در مایل بیشتر از ماه نوامبر است که تقریباً 0.70 دلار در مایل کمتر در سال است. بارها از مرکز سیب‌زمینی تازه و سرخ‌کرده منجمد در Presque Isle، ME، در مرز کانادا، در هفته گذشته برای بارها به نیوجرسی، 3.02 دلار در هر مایل ثابت بود.

نسبت بار به کامیون (LTR)

پست‌های بار داوری به دنبال کاهش 34 درصدی وزنی در هفته گذشته، از نزدیک سطوح دسامبر 2018 و 2019 را دنبال می‌کنند. حجم ها نیز 51 درصد کمتر از سال قبل است، در حالی که پست های تج،ات حامل در بالاترین سطح خود در شش سال گذشته باقی مانده اند، ی،ی 23 درصد بیشتر از بازار مازاد عرضه در سال 2019. در نتیجه حجم کمتر و افزایش پست های تج،ات، بارگیری بار به کامیون (LTR) در هفته گذشته از 6.10 به 3.52 کاهش یافت.

نرخ های نقطه ای

متوسط ​​نرخ ملی حمل و نقل خطی ریفر در هفته گذشته، با 2.04 دلار در مایل، به دنبال کاهش 0.03 دلاری در مایل در هفته گذشته، بسیار نزدیک به سطوح 2017 و 2018 باقی مانده است. نرخ‌های ریفر لاین‌هال 0.91 دلار در هر مایل در سال کمتر است، که بیشتر آن از ژوئن رخ داده است. یکی از نقاط داده ای که به کاهش تقاضای داور کمک می کند، تولید است. طبق گزارش USDA، حجم سالانه 18 درصد کاهش یافته و مشابه سطح سال 2016 است. برای اولین بار پس از سال ها، آنها از مازاد کامیون در سراسر کالیفرنیا در آغاز دسامبر خبر می دهند.


منبع: https://www.dat.com/blog/،-report-truckload-volumes-of-citrus-return-to-normal-after-a-slow-s،