آووکادو از مکزیک می‌خواهد در یکشنبه، 11 فوریه 2024، بازی را انجام دهد. Super Bowl بزرگترین من،ت سال برای آووکادو از مکزیک است، با فصل اوج حمل و نقل همزمان با رویداد پایان فصل NFL در ، وگاس، NV. در طول یک سال، شرکت‌های باربری ایالات متحده حدود 95000 کامیون آووکادو را جابه‌جا خواهند کرد که 97 درصد آنها از مرز ج،ی در تگزاس عبور می‌کنند. تقاطع منطقه تجاری در لاردو 55 درصد از حجم را تشکیل می دهد و پس از آن 42 درصد در فار، تگزاس.

طبق گزارش USDA، حجم واردات آووکادو حدود 8 درصد بیشتر از سال گذشته است. همانطور که معمولاً زم، که Super Bowl در غرب برگزار می‌شود، حجم کامیون‌ها از مکزیک به سمت غرب تغییر می‌کند و در نوگالس، AZ، ​​در بازار توسان به ایالات متحده می‌رود و یک روز با کامیون به ، وگاس می‌رود.

با داده‌های DAT iQ واضح‌ترین و دقیق‌ترین نمای بازار بار کامیون را دریافت کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=videoseries

با DAT iQ Live هماهنگ شوید، زنده در یوتیوب یا لینکدین، ساعت 10 صبح به وقت شرقی هر سه شنبه.

مطابق با آووکادو از مکزیک، این نام تجاری حجم آووکادوی مکزیکی وارداتی به ایالات متحده را در هفت سال برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد تقریباً دو برابر کرده است. امروزه، از هر 10 آووکادو در ایالات متحده، 8 عدد از مکزیک می آید، با رکورد جدید تقریبا 2.5 میلیارد پوند آووکادو مکزیکی که در سال 2023 به ایالات متحده وارد شده است. این معادل تقریبا 60000 کامیون یخچال دار است!

ناظر بازار

همه نرخ‌های ذکر شده در زیر، هزینه‌های اضافی سوخت را شامل نمی‌شوند، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

بازار شیکاگو هفته گذشته با 3 درصد سهم بازار، رتبه اول را برای حجم پست بارگیری (LP) به خود اختصاص داد، حتی اگر LP پس از چهار هفته افزایش ثابت 25 درصد کاهش یافت. ظرفیت موجود کم بود – نرخ حمل و نقل از خط کشتی ر، 0.07 دلار در هر مایل به 2.57 دلار در مایل برای بارهای ،وجی افزایش یافت. حجم بارهای جابجا شده حدود 2 درصد کمتر از سال گذشته است، در حالی که نرخ حمل و نقل خطی نزدیک به 3 درصد بیشتر است.

در کالیفرنیای غرق باران، مناطقی وجود داشت که و، کشاورزی ایالات متحده آمریکا کمبود کامیون را گزارش کرد و نرخ های ،وجی را در بازار سالیناس-واتسونویل با 0.14 دلار در هر مایل به 2.28 دلار در مایل در هفته گذشته افزایش داد. بارهای منطقه ای به لس آنجلس 2.94 دلار به ازای هر مایل به شرکت های حمل و نقل پرداخت می ،د که بالاترین میزان در 12 ماه گذشته است، در حالی که بارهای مسافت طول، از شمال به Seattlen با پرداخت 2.88 دلار در مایل، تقریباً 0.45 دلار در مایل بیشتر از ماه گذشته است.

نسبت بار به کامیون (LTR)

به دنبال افزایش حجم پست بار ریفر (LP) در هفته قبل به دلیل سرمای شدید، حجم این افزایش ها را پاک کرد و 20 درصد وزنی کاهش یافت. پست‌های تج،ات عمدتاً مسطح بودند و در نتیجه نسبت بار به کامیون (LTR) در هفته گذشته با 20 درصد وزنی بر وزن به 3.85 کاهش یافت.

نرخ های نقطه ای

اگرچه میانگین ملی نرخ نقطه ای داوران در هفته گذشته 0.03 دلار در هر مایل کاهش یافت و به 2.11 دلار در مایل رسید، اما جیب هایی در بازار رجوع وجود داشت که کامیون ها در آن تقاضا داشتند. بر اساس داده‌های و، کشاورزی ایالات متحده در مورد در دسترس بودن کامیون‌ها، در پی باران شدید هفته گذشته، در شمال غربی اقیانوس آرام کمبود کمی کامیون برای بارهای پیاز، سیب‌زمینی و سبزیجات زمست، در چهار منطقه از شش منطقه تولیدی در کالیفرنیا وجود داشت. نرخ های رفر اسپات 0.01 دلار در هر مایل کمتر از سال گذشته بود و در مقایسه با شروع سال 2020 که بازار بیش از حد عرضه بود، نرخ های حمل و نقل خطی در هفته گذشته 0.15 دلار در مایل بالاتر بود.

گزارش های هفتگی

منبع: https://www.dat.com/blog/،-report-mexican-،uce-imports-are-on-the-move-in-the-southwest