بازار حمل و نقل فیلادلفیا بزرگترین پایانه کشتی‌ر، شخص ثالث در ایالات متحده است. ترمینال دریایی Packer Avenue. این ترمینال با ارائه بیش از چهار میلیون فوت مکعب فضای محموله یخچال دار و 2200 فیش ریفر، 200000 فوت مربع فضای ذخیره سازی در ،ه برای محموله های خودرو، فولاد و پروژه ارائه می دهد. این ترمینال که درست زیر 76 بین ایالتی قرار دارد، دسترسی مستقیم به دو خط آهن ک، یک، CSX و NS دارد.

فیلادلفیا دومین بازار بزرگ ریفر نقطه ای در شبکه حمل و نقل DAT است که 3 درصد از حجم هفتگی را به خود اختصاص می دهد، در نزدیکی ویلمینگتون، دلاور، در بازار بالتیمور 2 درصد دیگر از حجم هفتگی را به خود اختصاص می دهد. بازارها و بنادر هر دو در رودخانه دلاور واقع شده اند و ایده آل برای واردات یخچال از آمریکای ج،ی است. در سال 2022، 44 درصد از واردات محصولات یخچالی از آمریکای ج،ی به بنادر فیلادلفیا-کامدن (27 درصد) و ویلمینگتون (17 درصد)، موز (48 درصد)، آناناس (13 درصد)، انگور (9 درصد)، طالبی (4 درصد) وارد شد. ٪، و سایر میوه های استوایی (4٪) سه چهارم حجم را تشکیل می دهند.

با داده‌های DAT iQ واضح‌ترین و دقیق‌ترین نمای بازار بار کامیون را دریافت کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=videoseries

با DAT iQ Live هماهنگ شوید، زنده در یوتیوب یا لینکدین، ساعت 10 صبح به وقت شرقی هر سه شنبه.

برای شرکت‌های کشتی‌ر، بازار نقطه‌ای، مقاصد برتر عبارتند از بوستون، تورنتو و دیترویت، جایی که حجم بار جابجا شده 19 درصد (سال به سال) سالانه افزایش یافته و نرخ‌ها سالانه 10 درصد کاهش یافته است. با 2.79 دلار در هر مایل، نرخ حمل و نقل خطی ریفر در تمام سال 2023 در مقایسه با بازار حمل و نقل نرم 2019 به طور مداوم پایین‌تر بوده است. این به شدت با میانگین نرخ 5.25 دلار در هر مایل در این مقاصد ثبت شده در 4 مارس 2022 در تضاد است.

ناظر بازار

همه نرخ‌های ذکر شده در زیر، هزینه‌های اضافی سوخت را شامل نمی‌شوند، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

USDA از عرضه کافی کامیون های یخچال دار در بیشتر بازارها در آغاز هفته گذشته خبر داد. با این حال، کمبود جزئی کامیون در شمال غربی اقیانوس آرام (PNW) در آیداهو، واشنگتن و اورگان گزارش شد، جایی که تجمع یخ قابل توجه بود. نرخ نقطه ای ریفر ،وجی PNW هفته گذشته 0.22 دلار در هر مایل جهش کرد، به طور متوسط ​​2.49 دلار در هر مایل و مشابه با این زمان در سال 2021 بود. در ایالت واشنگتن، حجم بارهای ریفر جابجا شده 6 درصد وزنی کاهش یافت، در حالی که نرخ های نقطه ای 11 درصد افزایش یافت. .

پس از کاهش 0.40 دلاری در هر مایل در ماه دسامبر، نرخ حمل و نقل خط برای بارهای کشتی از Spokane به لس آنجلس با 0.35 دلار در هر مایل در هفته گذشته افزایش یافت و به طور میانگین به 2.34 دلار در هر مایل رسید. بارها به دا، 2.51 دلار به ازای هر مایل به حامل ها پرداخت ،د که بالاترین میزان در 12 ماه گذشته بود، در حالی که بارگیری های آتلانتا با همان نرخ در هر مایل بالاترین میزان در 12 ماه گذشته بود.

در نبراسکا، نرخ‌های حمل‌ونقل خط ریفر با 0.37 دلار در هر مایل به میانگین ایالت ،وجی 2.98 دلار در مایل افزایش یافت، در حالی که در بازار اوماها، حجم 31 درصد کاهش یافت و نرخ‌ها در هفته گذشته 15 درصد افزایش یافت. بارها از اوماها به شیکاگو 3.09 دلار به ازای هر مایل به حامل‌ها پرداخت می‌،د که تقریباً 1.00 دلار در مایل کمتر از افزایش نرخ‌ها در طول گرداب قطبی 2021 بود.

نسبت بار به کامیون (LTR)

هفته گذشته، دمای پایین در سراسر ایالات متحده، کشتی‌گیران را به دنبال تج،ات یخچالی برای جلوگیری از یخ زدن بارها در حین حمل و نقل کرد. افزودن «محافظت در برابر یخ زدگی» به بارنامه ها به بارهایی که معمولاً در ون های خشک حرکت می کنند، حق بیمه اضافه می کند. حجم پست بارگیری ریفر (LP) هفته گذشته افزایش یافت و 25 درصد افزایش یافت، در حالی که هوای سرد سرعت کامیون داران را کاهش داد و در نتیجه 12 درصد پست های تج،ات کمتری داشت. نتیجه خالص این بود که نسبت بار ریفر به کامیون (LTR) با 41 درصد وزنی بر وزن به 4.92 افزایش یافت.

نرخ های نقطه ای

ظرفیت کشتی‌های دریایی در هفته گذشته تقاضای زیادی داشت زیرا فرستنده‌ها به دنبال تج،اتی بودند تا از یخ زدگی حمل‌ونقل سنتی وانت خشک جلوگیری کنند. پس از کاهش 0.10 دلاری به ازای هر مایل در دو هفته اول سال، نرخ های نقدی خط ریفر در هفته گذشته 0.06 دلار در هر مایل افزایش یافت و به میانگین ملی 2.14 دلار در هر مایل رسید. نرخ های رفر اسپات 0.04 دلار در هر مایل کمتر از سال گذشته است و در مقایسه با شروع سال 2020، زم، که بازار بیش از حد عرضه می شد، نرخ های حمل و نقل خطی در هفته گذشته 0.20 دلار در مایل بالاتر بود.

گزارش های هفتگی

منبع: https://www.dat.com/blog/،-report-philadelphia-،-carriers-see-higher-،uce-volumes-but-lower-rates