گزارش داوری: شرکت‌های کشتی‌رانی برای زمستان به جنوب می‌روند – DAT Freight & Analytics


هفته گذشته، مزارع برادران کلیسا در سالیناس، کالیفرنیا، مهاجرت سالانه خود را به ج، به Yuma، AZ انجام دادند، جایی که در زمستان سبزیجات سالاد تولید می کنند. از نوامبر تا مارس هر سال، Yuma، AZ، ​​تبدیل به کاسه سالاد زمست، می شود، جایی که 90٪ سبزیجات برگدار برای مصرف داخلی تولید می شود. برادران کلیسا تیم مزرعه و کل گیاه سالاد خود را دو بار در سال ریشه کن کنند، و آنها را قادر می سازد سالاد را در منبع تولید کنند. این حرکت هفته گذشته شامل بیش از 200 نفر و 60 کامیون بود و از زم، که کارخانه سالیناس ،اب شد، روی تخت‌های مسطح بارگیری شد و 500 مایل حمل شد، کارخانه سالاد تنها در 58 ساعت به بهره‌برداری رسید.

آکاردئون تام کارست در بسته بندیبا بسته شدن فصل، قیمت کاهو به رکورد 110 دلار در هر کارتن در دره سالیناس افزایش یافت. به گفته انجمن حمل و نقل پرورش دهنده از کالیفرنیای مرکزی، قیمت های بالا و عملکرد کمتر عمدتاً به دلیل آسیب به محصول مرتبط با مجموعه آفات و بیماری های تهاجمی ویروس لکه نکروتیک Impatiens (INSV) و بیماری های منتقله از خاک بوده است. طبق گزارش سالیناس، گزارش محصول تازه مار، مستقر در کالیفرنیا برای 20 نوامبر، «بسیاری از تامین کنندگان محصولات کاهو و برگ مناقص در حال برداشت در دره سالیناس هستند و تولید پاییز و زمستان را در منطقه صحرای آریزونا آغاز کرده اند، جایی که محصولات سالم هستند، و هیچ گونه بیماری خاک و فشار ویروس که فصل دره سالیناس را زود به پایان رسانده، وجود ندارد.

بر اساس گزارش USDA، حجم بار هفتگی کاهو در کالیفرنیا در آغاز نوامبر 29 درصد سالانه کاهش یافته است. در آریزونا، حجم بارهای باربری هفتگی 16 درصد جلوتر از این زمان در سال گذشته کار می‌کند، با حدا،ر حجم حمل‌ونقل در هفته‌های اول و دوم دسامبر.

ناظر بازار

همه نرخ‌های ذکر شده در زیر، هزینه‌های اضافی سوخت را شامل نمی‌شوند، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

به گزارش USDA، هفته گذشته کمبود کامیون در شرق کارولینای شمالی وجود داشت که بزرگترین منطقه تولید سیب زمینی شیرین در این کشور است. کارولینای شمالی همچنین دومین تولید کننده بوقلمون و درخت کریسمس است. نرخ‌های حمل‌ونقل خطی در سطح ایالتی هفته گذشته با 0.13 دلار در مایل افزایش یافت و به 2.68 دلار در مایل رسید، مشابه سطوح 2017 و 2018 و 1.14 دلار در هر مایل کمتر در سال. بارهای حمل و نقل کوتاه از رالی، NC، به ریچموند، ویرجینیا، هفته گذشته به 949 دلار در هر بار افزایش یافت و یک لغزش سه ماهه را مع، کرد.

در ساحل غربی در بازار سانفرانسیزو، که شامل دره سالیناس تولید کاهو می‌شود، نرخ حمل‌ونقل خطی هفته گذشته با 0.14 دلار در هر مایل افزایش یافت و به 2.05 دلار در هر مایل رسید. بارهای 1400 مایلی شمال به کلگری، AB، هفته گذشته به 2.17 دلار در هر مایل افزایش یافت و یک اسلاید چهار ماهه در آن خطوط را مع، کرد. در فرزنو نزدیک، نرخ حمل و نقل خطی با 0.04 دلار در هر مایل در هفته قبل به 1.86 دلار در هر مایل برای بارهای ،وجی افزایش یافت. در آتلانتا، مناطق ج، شرقی؛ بزرگترین بازار توزیع، نرخ حمل و نقل خط ،وجی با 0.08 دلار در هر مایل افزایش یافت و به 1.94 دلار در مایل رسید در حالی که بارهای ج، به لیکلند به 3.03 دلار در مایل کاهش یافت که دومین کمترین میانگین هفتگی در 12 ماه گذشته است. در غرب میانه در ویسکانسین، میانگین نرخ‌های ماهیگیری در هفته گذشته 0.07 دلار در هر مایل افزایش یافت و به 2.97 دلار در هر مایل رسید که مشابه سطوح سال 2018 است.

نسبت بار به کامیون (LTR)

پست‌های بارگیری داور در هفته گذشته تا حدودی بی‌صدا شدند و در مقایسه با روز شکرگزاری گذشته، حدود نصف بودند. این با تقاضای کمتر در برخی از بخش‌ها، از جمله تولید، مطابقت دارد، جایی که حجم بار کامیون‌های هفتگی 13 درصد کمتر در سال یا نزدیک به 4000 بار در هفته میوه و سبزیجات کاهش می‌یابد. حجم هفته گذشته 57 درصد کمتر از سال قبل بود، در حالی که پست های تج،ات حامل 15 درصد بیشتر در بازه زم، مشابه و در بالاترین سطح در شش سال گذشته بود. در نتیجه کاهش حجم و افزایش پست های تج،ات، بارگیری بار به کامیون (LTR) در هفته گذشته 33 درصد از 5.26 به 3.51 کاهش یافت.

نرخ های نقطه ای

همانطور که همیشه در آستانه روز شکرگزاری انجام می‌دهند، نرخ‌های حمل‌ونقل خط کشتی‌ر، به دنبال افزایش 0.04 دلاری در مایل در هفته گذشته به 2.12 دلار در هر مایل افزایش یافت. در مقایسه با اوج نرخ داوری در روز شکرگزاری در غیرهمه‌گیری قبلی که به سال 2016 بازمی‌گردد، میانگین ملی هفته گذشته همچنان 0.11 دلار در مایل بالاتر بود. اعداد در مقایسه با دو سال قبل کمی بدتر به نظر می رسند. با 2.12 دلار در هر مایل، نرخ حمل و نقل خطی در هفته گذشته دقیقاً 1.00 دلار به ازای هر مایل کمتر در سال، 0.37 دلار در مایل کمتر از میانگین دو سال قبل و فقط 0.11 دلار در مایل بالاتر از بازار ماهیگیری 2019 است که بیش از حد عرضه شده بود.


منبع: https://www.dat.com/blog/،-report-،-carriers-head-south-for-the-winter