در ماه آوریل، ساخت و ساز مسکن مس، برای خانه های تک خانواری عمدتاً به طور متوالی مسطح بود اما همچنان 22 درصد بیشتر از سال گذشته بود. برای شرکت‌های حمل‌ونقل مسطح که به دنبال سیگنال‌های تقاضا برای بهبود بازار بار کامیون هستند، نتیجه آوریل نشان می‌دهد که بازار در یک الگوی نگه‌داری قرار دارد، اکنون فدرال رزرو اعلام کرده است که کاهش نرخ ممکن است در سال جاری آنطور که انتظار می‌رود رخ ندهد.

با داده‌های DAT iQ واضح‌ترین و دقیق‌ترین نمای بازار بار کامیون را دریافت کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=videoseries

با DAT iQ Live هماهنگ کنید، زنده در یوتیوب یا لینکدین، ساعت 10 صبح به وقت شرقی هر سه شنبه.

بر اساس اداره سرشماری ایالات متحده، شروع با نرخ سالانه 1.36 میلیون، 5.7٪ بیشتر از مارس 1.29 میلیون بازبینی شده بود. در همین حال، مجوزها به 1.44 میلیون رسید که نسبت به 1.485 میلیون در ماه مارس کاهش یافته است. هر دو کمی کمتر از ماه قابل مقایسه در سال 2023 بودند.

با این حال، سازندگان خانه شروع به احساس اعتماد به نفس کمتری می کنند، زیرا نرخ وام مسکن حدود 7 درصد است و اعتماد مصرف کننده شروع به ضعیف شدن می کند. امسال مجوزهای ساخت خانه های تک خانواده جدید که منع، کننده فعالیت های ساختم، آینده است نیز بالاتر است. با این حال، افزایش سالانه در فعالیت مجوزها کند شده است. لیزا استورتوان.

برای شرکت‌های حمل‌ونقل تخت، ساخت 1.3 میلیون خانه تک‌خانواری در آوریل به حدود 620,000 بار تبدیل شد که 110,400 بار بیشتر از آوریل سال گذشته و 74,000 بار بیشتر از بازار پررونق تخت‌خواب‌های 2018 بود.

ناظر بازار

همه نرخ‌های ذکر شده در زیر، هزینه‌های اضافی سوخت را شامل نمی‌شوند، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

بر اساس گزارش روز جمعه شرکت خدمات انرژی بیکر هیوز، شرکت‌های انرژی ایالات متحده برای اولین بار در چهار هفته این هفته دکل‌های نفت و گاز طبیعی اضافه ،د. تعداد دکل‌های حفاری نفت و گاز، که نشان‌دهنده اولیه تقاضای تخت در آینده است، در هفته منتهی به 17 می با یک افزایش به 604 واحد رسید. سال گذشته حدود نیمی از تعداد دکل ها در حوضه پرمین تگزاس غربی، در بازار حمل و نقل باری Lubbock قرار دارد که عمدتاً توسط ظرفیت تخت در هیوستون انجام می شود.

حجم بارهای در حال حرکت در خط هیوستون به لوباک در هفته گذشته 9 درصد کاهش داشت، در حالی که نرخ های نقدی با 0.15 دلار در هر مایل افزایش یافت و به طور متوسط ​​به 2.57 دلار در مایل رسید که کمی بیش از 0.25 دلار در مایل کمتر از سال گذشته بود. همان حجم بار جابجا شد. نرخ‌های هیوستون به ال پاسو 0.10 دلار در هر مایل وزنی افزایش یافت و با کاهش 13 درصدی به 2.51 دلار در هر مایل رسید. بازار هیوستون هفته گذشته 0.07 دلار در هر مایل افزایش در نرخ های نقدی ثبت کرد که به طور میانگین 2.20 دلار در هر مایل برای بارهای ،وجی بود.

نسبت بار به کامیون

حجم پست بار تخت 8 درصد وزنی افزایش یافت، در حالی که پست‌های تج،ات 11 درصد وزنی کاهش یافت و نسبت بار به کامیون را 22 درصد به 20.05 افزایش داد.

نرخ های نقطه ای

پس از ثابت ماندن به مدت سه هفته، نرخ حمل و نقل خط تخت با 0.03 دلار در هر مایل در هفته گذشته افزایش یافت و به میانگین ملی 2.06 دلار در هر مایل رسید. میانگین ملی 0.11 دلار در هر مایل کمتر است که دلیل آن 18 درصد بیشتر حجم بارهای جابجا شده نسبت به سال گذشته است.

گزارش های هفتگی

منبع: https://www.dat.com/blog/flatbed-report-residential-،using-construction-enters-a-،lding-pattern