قاچاق انسان از طریق فریب یا زور از افراد برای کار اجباری یا تجارت ، سوء استفاده می کند. قاچاقچیان مکرر به توقف کامیون ها، مناطق استراحت و بین ایالتی می پردازند و باعث می شوند رانندگان کامیون – ،، که در آن مکان ها نیز رفت و آمد می کنند – به طور منحصر به فردی برای شناسایی و جلب توجه به موقعیت های خطرناک من، باشند.

برای کمک به آنها در انجام این کار، رانندگان می توانند گواهینامه شناسایی علائم قاچاق انسان را دریافت کنند. کامیون داران علیه قاچاق (TAT) برنامه هایی را برای رانندگان، مجریان قانون، صنعت اتوبوس و حتی فروشگاه های رفاه ارائه می دهد تا یک ائتلاف گسترده و آگاه در برابر قاچاق ایجاد کند.

اما هنوز هم می تو،د قبل از دریافت گواهینامه کمک کنید. دانلود را در نظر بگیرید برنامه TAT یا کارتی را با اطلاعات اولیه در کیف پول خود نگه دارید. شماره های خط تلفن 888-373-7888 در ایالات متحده و 833-900-1010 در کانادا است. در صورت وقوع جرم، TAT به رانندگان توصیه می کند که با 911 تماس بگیرند. با این حال، اگر شواهدی مبنی بر قاچاق انسان وجود دارد، باید از خط تلفن TAT استفاده کنند.

به ،وان یادآوری، مشارکت در هر شکلی از قاچاق ، با استفاده از وسیله نقلیه موتوری تجاری شما یک جنایت است و منجر به لغو CDL می شود.

چرا این مهم است؟

  1. موراl – قاچاق انسان آزادی هزاران آمریکایی را سلب می کند و از ،، که اغلب کمترین توانایی را دارند برای خود بجنگند استثمار، سرکوب و سوء استفاده می کند.
  2. فرصت – کامیون‌داران در ایستگاه‌های کامیون و میدان‌های مسافرتی پارک می‌کنند، که همان مکان‌هایی هستند که قاچاقچیان تلاش می‌کنند قرب،ان را بفروشند. کامیون داران اغلب فرصت های منحصر به فردی برای مشاهده و گزارش این جنایات دارند.
  3. ریسک های تجاری – اگر کامیون داران فعالیت مجرمانه را ببینند یا مشکوک شوند اما آن را گزارش نکنند، این عدم اقدام می تواند خطراتی را برای شرکت آنها به همراه داشته باشد که احتمالاً شامل اقدامات قانونی و توقیف بار می شود.
  4. مالی – در صورت توقیف بار، به دلیل از دست رفتن درآمد و هزینه های قانونی احتمالی، شرکت حمل و نقل از نظر مالی متضرر می شود.

شما می تو،د بخشی از راه حل باشید. بازدید کنید www.truckersa،nsttrafficking.org تا یاد بگیرید چگونه می تو،د درگیر شوید.

منبع: https://www.dat.com/blog/truckers-are-uniquely-positioned-to-help-stop-human-trafficking-heres-،w-to-help