ما از کاروان چه آموختیم؟

در فلوریدا در I-75، دیدم که در جلوی هر ایستگاه کنار جاده ای علائمی وجود دارد که راه حلی برای مشکل حمل و نقل خودکار به کار می برد. تابلویی تعداد مکان های موجود برای پارک کامیون را در پیش رو اعلام می کرد. این فناوری نه جدید است و نه محدود به فلوریدا است (اگرچه ما ممکن است در شمال شرقی اوهایو را ببینیم)، اما باعث شد به کاروان، فناوری کامیون و رکود حمل و نقل فکر کنم.

مثل بقیه، فروپاشی کاروان ما را شوکه کرد. چگونه یک ،ب و کار با 3.8 دلار می تواند میلیارد پول سرمایه گذاران بسته می شود و ،ب و کارها، کامیون داران و باربری ها را بالا و پایین می برد؟

ICYMI، ما این مقاله را از Overdriveonline.com به وضوح مشکلات اساسی و پیامدهای بسته شدن را توضیح داد. خط مورد علاقه من بود

یکی از معروف‌ترین شعارهای شرکت‌های بزرگ فناوری در دهه گذشته، شعار قدیمی فیس‌بوک «سریع حرکت کن و چیزها را بشکن» بود. این تشویقی بود برای برنامه نویسان که هنگام طراحی برنامه های جدید و ابزارهای رسانه های اجتماعی، خارج از چارچوب فکر کنند و جسورانه عمل کنند. برای فیس بوک که اکنون متا است، این استراتژی در مواقعی که لازم بود کار می کرد. در حمل‌ونقل، نمی‌تو،د سریع حرکت کنید یا چیزهایی را بشکنید.

  • ال، لاکی، OverdriveOnline.com

فناوری کامیون

هیچ راه دوری از فشار برای استفاده از فناوری در همه جا وجود ندارد. و مشاهده آن در امتداد بزرگراه همانطور که نیاز واقعی در پارکینگ کامیون را برطرف می کند، کاربرد خوبی است.

از بسیاری جهات، کاروان و تلاش برای استفاده از فناوری برای بهبود کارگزاری در انتظار وقوع بود. با این حال، در عین حال، با صنعتی روبرو هستیم که مبتنی بر فناوری نیست: این صنعت مبتنی بر انسان است. داده ها همه چیز ما نیست، بلکه نتیجه کار واقعی انسان هاست.

اگر فکر می کنید که سایه انداختن بر فناوری حمل و نقل برای ما مفید است – اصلاً این کاری نیست که ما انجام می دهیم. اساساً، ما فکر می‌کنیم که استفاده از رایانه‌ها، تلفن‌های هوشمند و همه ابزارهای بلوتوث صنعت حمل و نقل را بهبود بخشیده است.

اما چیزی که صنعت فناوری فراموش کرد این بود که حمل‌ونقل بر این اساس است که انسان بر مسافت‌های بزرگ در هر شرایط آب و هوایی غلبه می‌کند تا اشیایی را تحویل دهد که برای جابه‌جایی آنها تلاش و سوخت لازم است. در حالی که نویسنده OverdriveOnline.com آن را طوفان کامل می نامد، این استعاره عالی برای قایق های ماهیگیری است. فکر می‌کنم شاید بهتر باشد که آن را «تصادف چند خودرویی در بزرگراه» بنامیم. (خوب، پس این مقدار کمی است.)

اما نباید بچه را با آب حمام بیرون بیندازیم. فن آوری حمل و نقل، تفاوت در ایجاد یک تجارت باربری موفق چه به ،وان اپراتور مالک یا به ،وان مدیر ناوگان است. اما فناوری کامیون ابزار است، نه نتیجه نهایی.

رکود کامیون

TruckingOffice هم مثل بقیه رکود کامیون را احساس کرده است. اعداد از شرکت های کامیون بسته شدن در سال 2023 توسط Freightwaves.com حدود 35000 ،ن زده شد.. هیچ، در این صنعت تحت تاثیر رکود کامیون ها قرار نگرفته است. کاروان شاید بزرگترین نمونه از تاثیر این رکود بوده باشد، اما این تنها نمونه نیست. شرکت‌های بزرگ حمل‌ونقل مانند زرد فقط سازماندهی مجدد ن،د – آنها درهای خود را برای همیشه بستند و این کار را انجام دادند اموال خود را فروختند.

پس چگونه بچه های کوچک زنده می مانند وقتی بزرگ ترین نام ها در صنعت حمل و نقل نمی توانند؟

ما یک پیشنهاد داریم.

آمار کامیونداران ™ برای انسان ها

اول اینکه همه ما انسان هستیم و در مواقع پر استرس به لطف و همچنین انگیزه نیاز داریم. رفتار خوب با مردم کار درستی است و در مواقع استرس از اهمیت بیشتری برخوردار است.

در انتهای آن جمله “اما” وجود ندارد.

در دوران رکود حمل و نقل، استفاده از داده هایی که ،ب و کار حمل و نقل شما هنگام حمل و نقل و تحویل بار تولید می کند هوشمندانه است. وجود دارد و آماده استفاده است. اما آیا می د،د آنچه باید بد،د؟ آیا می د،د چگونه این اعداد را بدست آورید؟ آیا می د،د چگونه آماری را مح،ه کنید که به شما نشان می دهد از کجا پول در می آورید و کجا آن را از دست می دهید؟

Trucker Stats™ به ،وان نتایج تجزیه و تحلیل داده هایی که شما نیاز دارید. اما به جای اینکه داده های خام را در اختیار شما قرار دهد، TruckingOffice PRO Trucker Stats™ آنها را برای شما مح،ه می کند. بنابراین چه 3,800,000,000 دلار سرمایه گذاری کرده باشید و چه 38,000 دلار در تجارت حمل و نقل خود سرمایه گذاری کنید، تجزیه و تحلیل ،ب و کار خود را در دستان خود دارید.

TruckingOffice PRO نه تنها تجارت حمل و نقل شما را از ارسال تا پرداخت فاکتور مدیریت می کند و نگهداری شما را پیگیری می کند، TruckingOffice PRO ابزارهایی برای ایجاد شرکت حمل و نقل شما و ادامه آن در طول رکود حمل و نقل در اختیار دارد.



منبع: https://www.truckingoffice.com/blog/convoy-truck-technology-and-the-freight-recession/