چگونه صاحبان-اپراتورهای کامیون می توانند هزینه های عملیاتی را بهینه کنند – DAT Freight & Analytics


ماه های اخیر برای شرکت های حمل و نقل کوچک و صاحبان اپراتورها سخت بوده است. اثرات هزینه های بالای سوخت، تورم و موارد دیگر، پایین نگه داشتن هزینه های عملیاتی و حفظ همان سطوح سود را به ویژه چالش برانگیز کرده است.

تجزیه و تحلیل DAT نشان می دهد که هزینه های امروزی حدود 2.01 دلار در هر مایل است که از حدود 1.77 دلار در مایل یک سال پیش افزایش یافته است. این نشان دهنده افزایش 14 درصدی هزینه های عملیاتی است که در درجه اول به دلیل قیمت سوخت است. در مقایسه با سال گذشته، میانگین هزینه سوخت از 0.52 دلار در هر مایل به 0.76 دلار در مایل امروز رسیده است که 52 درصد افزایش یافته است. سوخت بالاترین هزینه را برای مالک-اپراتورها دارد و حدود 38 درصد از کل هزینه های عملیاتی را تشکیل می دهد.

با افزایش هزینه ها و رو به رو شدن مالک-اپراتورها با بازار نزولی، بهینه سازی عملیات شما و اداره کارآمد ،ب و کار حمل و نقل شما از همیشه مهمتر است.

مزایای بهینه سازی هزینه های عملیاتی شما

برنامه‌ریزی و استراتژی بخش‌های ضروری حامل بودن هستند. در اینجا چند دلیل کلیدی برای بهینه سازی هزینه های عملیاتی ضروری است:

با درک هزینه های روزانه، کارایی مالی را به حدا،ر برس،د. اگر مراقب نباشید، سوخت‌گیری، مایل‌های سرگردان و حتی پولی که برای وعده‌های غذایی ،ج می‌کنید می‌تواند به سود شما کمک کند. توجه به تمام زمینه هایی که در آن هزینه می کنید به شما کمک می کند دقیقاً بد،د کجا می تو،د هزینه ها را کاهش دهید و حاشیه سود خود را بهبود بخشید.

مطمئن شوید که واقعاً سود می کنید. حتی اگر باری به نظر می رسد که می تواند به خوبی پرداخت شود، حامل ها باید عوامل دیگری را در نظر بگیرند تا تعیین کنند آیا ارزش حمل آن را دارد یا خیر. هیچ راننده‌ای نمی‌خواهد بفهمد که آنها به سختی سودی به دست آورده‌اند یا فقط در یک حمل و نقل ش،ت خورده‌اند.

تصمیمات آگاهانه بگیرید که منجر به موفقیت طول، مدت می شود. صنعت حمل و نقل باری چرخشی است و حتی بدترین بازارها نیز در نهایت باز خواهند گشت. هزینه ها به حالت عادی بازخواهد گشت و نرخ ها رشد خواهند کرد. یادگیری اینکه چگونه از رکودهایی مانند آنچه که امسال با آن روبه‌رو هستیم دوام بیاورید، وقتی شرایط بهتر شد، شما را برای موفقیت بیشتر آماده می‌کند.

راه حل هایی برای مدیریت هزینه های عملیاتی شما

اجازه دهید نکاتی را برای بهینه‌سازی هزینه‌های عملیاتی و ابزارها و منابعی که می‌توانند در این راه به شما کمک کنند، مرور کنیم.

اه، هفتگی کامیون خود را تعیین کنید. تعیین هدف برای آنچه می خواهید برای کامیون خود در یک هفته کاری 6 روزه به دست آورید، بهترین مکان برای شروع است. برای شروع، اه، شما باید شامل موارد زیر باشد:

  • کدام نوع تج،ات را می خواهید حمل کنید
  • مقدار مایل در هفته
  • درآمد مورد نظر کامیون در هفته

با دادن معیارهایی برای رسیدن به خود، قادر خواهید بود میزان هزینه های خود را به طور مؤثر مدیریت کنید. همچنین ممکن است لازم باشد اه، و انتظارات خود را متن، با بازار تنظیم کنید. به ،وان مثال، اگر هزینه سوخت بالا باشد، ممکن است بخواهید مایل های طی شده در هفته را کاهش دهید، به این م،ی که باید بارها را به خانه نزدیک کنید یا راه های دیگری پیدا کنید. برای به حدا،ر رساندن راندمان سوخت.

هزینه های ثابت ماهانه خود را درک کنید. بسیاری از هزینه‌های عملیاتی اصلی که شرکت‌های مخابراتی باید پیگیری کنند، معمولاً در طول زمان ثابت می‌مانند. این هزینه ها عبارتند از:

پرداخت تج،ات: بسیاری از شرکت های حمل و نقل مستقل یا صاحبان ناوگان کوچک برای تج،ات خود اجاره، تأمین مالی یا وام می گیرند.

بیمه: اطمینان از محافظت از شما و تج،اتتان در هنگام حرکت ضروری است. بیمه خودرو، محموله و سلامت همه هزینه‌های ضروری برای ردیابی حامل‌ها هستند.

که ارائه می دهد بیمه باربری به شرکت‌های حمل‌ونقل از طریق شریک Loadsure ما، تا بتو،د با خیالی آسوده بارها را حمل کنید و با پرداخت به ازای هر بار به‌جای نرخ ماهانه یا سالانه، در هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

مجوزها: مجوزهایی که باید دریافت کنید به نوع تج،ات، مکان و موارد دیگر بستگی دارد.

هزینه های متغیر ماهانه خود را درک کنید. در حالی که هزینه های ثابت شما بخشی قابل پیش بینی از هزینه های عملیاتی شما هستند، هزینه های متغیر شما جایی است که همه چیز پیچیده تر می شود. آنها بسته به بازار می توانند به شدت تغییر کنند و شامل عواملی مانند:

هزینه های سوخت: اوایل سال 2022 شاهد یکی از بزرگترین جهش ها در هزینه سوخت بود که صنعت در سال های اخیر شاهد آن بوده است. در حالی که قیمت‌ها در نیمه دوم سال اندکی کاهش یافته است، هزینه سوخت همچنان نزدیک به 50 درصد بیشتر از سال گذشته در همان زمان است. خطوط روند DAT.

از آنجایی که سوخت سهم قابل توجهی در هزینه های عملیاتی حامل ها دارد (امروزه سوخت 38 درصد از کل هزینه ها را تشکیل می دهد)، برنامه ریزی برای سوخت گیری قبل از حمل بار باید در اولویت قرار گیرد. هر بار که به راه می افتید، باید به وضوح بد،د که چقدر باید برای سوخت گیری هزینه کنید.

عوارض: بسته به مقصد شما، فرکانس و هزینه عوارض می تواند کمی متفاوت باشد. حتی اگر بار به خوبی پرداخت می کند، مهم است که عوارضی را که در طول مسیر با آن مواجه می شوید در نظر بگیرید، زیرا سفر در مسیری با عوارض گران قیمت می تواند به سرعت حاشیه سود شما را کاهش دهد.

یکی از راه‌حل‌های بالقوه استفاده از ویژگی «پر، از عوارض جاده‌ها» است که بسیاری از برنامه‌های GPS دارند. البته، برخی از جاده‌های عوارضی ممکن است اجتناب‌ناپذیر باشند، یا انحراف بیش از حد زمان‌بر است و سوخت بیشتری مصرف می‌کند. در این صورت، ممکن است نشان دهد که باید باری را پیدا کنید که با نیازهای شما سازگارتر باشد.

جریمه ها: مقررات برای ایمن ماندن مهم هستند، اما جریمه هایی که به دلیل رعایت ن، قو،ن حمل و نقل دریافت می کنید هزینه ای غیرضروری و به راحتی قابل اجتناب است. جریمه های متداول مربوط به تخلفات جابجایی، تخلف از ساعت خدمات (HOS)، بارگیری نامن، و موارد دیگر می تواند باعث ایجاد دردسرهای مالی برای اپراتورها شود.

ما از همان ابتدا به اپراتورهای مستقل با رعایت مقررات کمک می کنیم اداره DAT. با کمک به شما در رسیدگی به امور اداری، مجوزها و سایر نیازهای قانونی، حاملان می توانند هنگام حرکت آرامش خاطر بیشتری داشته باشند.

هزینه های مقیاس: در حالی که هزینه استفاده از ترازو ممکن است دردسرساز به نظر برسد، وزن کامیون تضمین می کند که کامیون در جاده ها یا بزرگراه های خاص از حد مجاز وزن تجاوز نمی کند. یک کامیون اضافه وزن می تواند باعث آسیب شود یا احتمال تصادف را افزایش دهد و حتی منجر به هزینه های مالی بیشتر شود.

برنامه موبایل DAT One به شرکت‌های حمل‌ونقل اجازه می‌دهد نزدیک‌ترین ایستگاه‌های توزین را مشاهده کنند و قیمت آن را پیگیری کنند، و این امر آن را به بخشی منظم از آماده‌سازی برای حمل بار تبدیل می‌کند.

مالیات: در حالی که رانندگان شرکت ها معمولاً مالیات خود را از چک حقوقشان ،ر می کنند، مالک-اپراتورهای مستقل این کار را نمی کنند و م،م به پرداخت مالیات در هر سه ماهه هستند.

طبیعتاً میزان بدهی شما به درآمد شما بستگی دارد. با این حال، به طور کلی، این یک قانون سرانگشتی برای مالک-اپراتورها است که تقریباً 25٪ تا 30٪ از درآمد هفتگی خود را پس انداز کنند تا برای این هزینه خاص آماده شوند.

،ب و کار حمل و نقل خود را با DAT به یک ماشین روغن کاری شده تبدیل کنید.

برای مالک-اپراتورها، کاهش هزینه های عملیاتی نام بازی است. هنگامی که متوجه شدید که تمام هزینه‌های شما از کجا تامین می‌شود، مدیریت و بهینه‌سازی آن هزینه‌های عملیاتی می‌تواند به یک فرآیند معمول و ساده تبدیل شود و موفقیت بلندمدت در دسترس خواهد بود.

وارسی بورس DAT، مرکز منابع حامل جدید ما، برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی بهبود تجارت حمل و نقل و افزایش نرخ های خود.


منبع: https://www.dat.com/blog/،w-trucking-owner-operators-can-optimize-operating-costs