چگونه بهترین رانندگان را برای ناوگان خود جذب، استخدام و حفظ کنید


ناوگان شما فقط به خوبی رانندگ، است که استخدام می کنید. شما می‌تو،د روی جدیدترین و بهترین وسایل نقلیه و فناوری‌های حمل و نقل سرمایه‌گذاری کنید، اما اگر نتو،د سوار هواپیما شوید و رانندگان شایسته را حفظ کنید، هیچ م،ایی نخواهد داشت.

این امر به ویژه با توجه به فضای رقابتی استخدامی فعلی و کمبود رانندگان بسیار مهم است. در آن جدیدترین گزارشانجمن حمل و نقل آمریکا ،ن می زند که در صورت ادامه روند فعلی، تا سال 2028 کمبود 160000 راننده در صنعت حمل و نقل ایالات متحده وجود خواهد داشت.

آمار کمبود راننده کامیون

شرکت های حمل و نقل بر سر تعداد محدودی از رانندگان در حال دعوا هستند (منبع تصویر).

اگر قرار است شرکت‌های ناوگان رقابتی باقی بمانند، باید به رشد خود ادامه دهند. به ،وان بخش کلیدی حفظ این رشد، ناوگان باید اطمینان حاصل کنند که به اندازه کافی رانندگان با عملکرد بالا را جذب و به کار می گیرند.

یابنده نگهبانان؟ هزینه نرخ بالای گردش راننده

استخدام رانندگان شایسته یک چیز است. حفظ آنها مجموعه جدیدی از چالش ها را به همراه دارد.

را شورای ملی کامیون های خصوصی گزارش می دهد که نرخ فرسایش در میان ناوگان خصوصی (داخلی) سالانه 10٪ است، در حالی که این میزان در میان شرکت های حمل و نقل اجاره ای 90٪ است.

این نرخ‌های گردش مالی بالا می‌تواند سودآوری هر ناوگ، را سوراخ کند. به گفته شرکت حمل و نقل تخت PGT Trucking Inc ضرر مالی مربوط به استعفای راننده تقریباً 9500 دلار برای هر راننده است.

این مبلغ شوخی نیست

به ،وان یک مدیر یا مالک ناوگان، وقت آن رسیده است که کلاه منابع انس، خود را بر سر بگذارید و بهترین استراتژی ها را برای جذب، استخدام و کشف کنید. حفظ بهترین رانندگان

هر ناوگ، شیوه‌ها و فرهنگ مدیریت سرمایه انس، خود را دارد، اما در اینجا مجموعه‌ای از نکات آزمایش‌شده در دنیای واقعی برای شروع سریع شیوه‌های ،ب استعداد و حفظ آنها آورده شده است.

1. شیوه های استخدام خود را برای جذب رانندگان هزاره تطبیق دهید

بسیاری از کامیون داران در نیروی کار فعلی در حال نزدیک شدن هستند سن بازنشستگی، که مست،م گسترش تلاش های استخدامی شما و ایجاد شبکه گسترده تر برای جذب رانندگان جوان است.

به طور خلاصه، شما باید با صدایی صحبت کنید که این رانندگان هزاره درک کنند و بر آنچه برای این نسل جوان اهمیت دارد تمرکز کنند.

در اینجا چند پیشنهاد هستند:

  • از رسانه های اجتماعی استفاده کنید. رسانه های اجتماعی جدا از اینکه یک ابزار بازاریابی قدرتمند هستند، می توانند به طور تصاعدی دامنه تبلیغات شغلی شما را افزایش دهند. به ،وان نسلی که با اینترنت بزرگ شده‌اند، هزاره‌ها فقط از رسانه‌های اجتماعی برای ارتباط و سرگرمی استفاده نمی‌کنند. آنها همچنین از آن برای جستجوی فرصت های شغلی جدید استفاده می کنند.
  • فرآیند استخدام خود را ساده کنید. هزاره ها ناامید می شوند با زمان لازم برای طی ، فرآیند استخدام سنتی. فرآیند استخدام خود را حسابرسی کنید، مراحل غیر ضروری را شناسایی کنید و آنها را از سیستم خود حذف کنید.
  • امتیازاتی را که برای نسل هزاره مهم است برجسته کنید. درست مانند همتایان خود که در صنایع دیگر کار می کنند، رانندگان کامیون هزاره برای تعادل کار و زندگی، سلامتی و تندرستی، از جمله چیزهای دیگر ارزش قائل هستند. این مزایا را در آگهی های کاری خود برجسته کنید. اگر هنوز آنها را ارائه نکرده اید، وقت آن است که در مورد بازنگری بسته مزایای خود تجدید نظر کنید.

2. فرهنگ خود را در جلو و مرکز قرار دهید

حقوق و دستمزد و سایر مزایای ملموسی که ناوگان شما ارائه می دهد هنوز مهم هستند، اما همه چیز نیستند. با همه مساوی، رانندگان هر بار ناوگ، را انتخاب می کنند که جذاب ترین فرهنگ شرکت را داشته باشد.

برای مثال، یک نظرسنجی نشان داد که 70 درصد از رانندگان احساس می کنند که محل کارشان فاقد احترام است. آنها همچنین وقتی در جاده هستند احساس می کنند که ارتباطشان با بقیه شرکت قطع شده است. به همین ترتیب، بسیاری از رانندگان ناوگان بر این باورند که از حمایت کافی برای کمک به آنها برای غلبه بر شرایط چالش برانگیز در محل کار هنگام برخورد با اجرای قانون و مشتریان دشوار برخوردار نیستند.

وقت آن رسیده است که ناوگان شما به آینه نگاه کنید و از خود بپرسید که آیا فرهنگ شرکت شما محیط کاری مساعدی را ایجاد می کند که رانندگان را وادار می کند تا در صف قرار بگیرند و برای مشاغل خالی شما درخواست دهند. فرهنگ خود را در آگهی های شغلی خود و در طول مصاحبه با نامزدها برجسته کنید.

3. بهترین فناوری مدیریت ناوگان ممکن را ایمن کنید

رانندگی در یک ناوگان مست،م فراتر از رسیدن از نقطه A به نقطه B است. رانندگان باید از مقررات خارجی و ا،امات گزارش داخلی پیروی کنند. ملاحظات ایمنی و نگهداری از سلامت خودرو نیز نگر، بزرگی هستند.

فن آوری قدیمی می تواند کار رانندگان ناوگان را به طور فزاینده ای دشوار کند. مثلا نداشتن تله ماتیک Onboard درایورهای شما را کوتاه می کند و مزایای اثبات شده آن را برای کارایی و ایمنی کاهش می دهد. مثال دیگر دستگاه های ثبت الکترونیکی (ELD) است. نداشتن فناوری ELD من، برای راننده در وسایل نقلیه ناوگان شما، احتمال مشکلات عدم انطباق و برخورد با مجریان قانون را افزایش می دهد.

فناوری مدیریت ناوگ، که انتخاب می‌کنید بر تجربه کلی رانندگان شما تأثیر زیادی می‌گذارد. خوشبختانه، BigRoad فناوری‌هایی را ارائه می‌کند که می‌توانند با ساختار تجاری منحصر به فرد و نیازهای عملیاتی ناوگان شما سفارشی شوند.

پدال را روی ف، قرار دهید تا بهترین درایورها را بیابید

ناوگان نمونه کاملی از کار انسان و ماشین به ،وان یک واحد است. شما ممکن است بهترین ناوگان را داشته باشید، اما اگر رانندگ، با توانایی بالا نداشته باشید، می تواند آسیب واقعی به ،ب و کار شما وارد کند.

برای حفظ بهترین رانندگان، شرکت‌های ناوگان باید خود را وفق دهند. این شامل سرمایه گذاری زمان و منابع در اختراع مجدد شیوه های استخدام برای جذب نیروی کار گسترده تر، تمرکز بر ایجاد یک فرهنگ شرکتی است که برای رانندگان به ،وان بخشی از یک تیم ارزش قائل است و استفاده از آ،ین فناوری برای آسان تر و ایمن تر ، زندگی رانندگانشان.

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه راه حل BigRoad می تواند به برنامه های حفظ راننده شما کمک کند، از ما درخواست کنید نسخه ی نمایشی BigRoad. اگر سؤالات بیشتری در مورد اینکه BigRoad چگونه می تواند به ایمن تر و کارآمدتر ، ناوگان شما کمک کند، دارید اینجا با ما تماس بگیرید.




منبع: https://blog.bigroad.com/blog/،w-to-attract-hire-and-retain-the-best-drivers-for-your-fleet