چه کسی درخت کریسمس کنگره آمریکا را حمل کرد؟ – مدیریت ناوگان



یک تیم راننده کامیون زن و شوهر برای برادران هاردی درخت کریسمس کنگره آمریکا را از کارولینای شمالی به واشنگتن دی سی تحویل دادند - ع،: جیمز ادوارد می،

یک تیم راننده کامیون زن و شوهر برای برادران هاردی درخت کریسمس کنگره ایالات متحده را از کارولینای شمالی به واشنگتن دی سی تحویل دادند.

ع،: جیمز ادوارد می،


برای سومین بار، درخت کریسمس که در چمن ساختمان کنگره ایالات متحده به نمایش گذاشته خواهد شد، از جنگل های ملی در کارولینای شمالی خواهد آمد. و درست مانند بسیاری از چیزهای خوب، آن را با کامیون حمل می کنند.

هر سال یک حامل برای انتقال یک درخت از برش تا نصب انتخاب می شود. این بار، این افتخار به Siloam، حامل مستقر در کارولینای شمالی می رسد باربری برادران هاردی.

تیم راننده زن و شوهر از هارولد “اد” کینگدون جونیور و دبورا کینگدون ص،ر قرمز 78 فوتی برداشت شده از جنگل ملی پیسگاه در کارولینای شمالی را به چمن غربی ساختمان کنگره ایالات متحده در واشنگتن دی سی بردند.


اد کینگدون جونیور و دبورا کینگدون ص،ر قرمز 78 فوتی را حمل ،د.  - ع،: جیمز ادوارد می،

اد کینگدون جونیور و دبورا کینگدون ص،ر قرمز 78 فوتی را حمل ،د.

ع،: جیمز ادوارد می،


برای رسیدن به آنجا، Kingdons با یک Kenworth T680 Next Gen مجهز به تخت خواب 76 اینچی سقف می، و پیشرانه Paccar رانده شد. کینگدون معمولاً یک T680 مدل 2022 رانده می‌شود، اما این نسل بعدی T680 با جدیدترین ویژگی‌ها و امکانات Kenworth، از جمله نمایشگر دیجیتال 15 اینچی و سیستم‌های کمک راننده پیشرفته، تزیین شده است.

در حالی که درخت باید تا 18 نوامبر تحویل داده می شد تا در 30 نوامبر برای مراسم رسمی روشنایی درخت در محل قرار می گرفت، تیم راننده باید روزانه در مسیر کارولینای شمالی توقف می کرد. درخت در تور رسانه ای دو هفته ای خود بود.

چیزی که معمولاً برای تیم یک روز طول می کشید، به 14 روز کشیده شد.

اد کینگدون در حالی که تیم در حال آماده شدن برای دویدن بود به HDT گفت: “این یک تفاوت ذهنی کامل خواهد بود.” ما به رانندگی تیمی عادت داریم: رانندگی، خواب، سوئیچ، رانندگی، خواب، سوئیچ. این بسیار کندتر خواهد بود و به دلیل توقف ها و شب ها، مدیریت کاملا متفاوت ساعت های 14 ساعته ما خواهد بود. این سرعت بسیار کندتر خواهد بود.”

در مسیر واشنگتن دی سی، کینگدون ها در مکان هایی مانند مراکز بازدیدکنندگان، باغ وحش کارولینای شمالی، یک دبیرستان و غیره توقف ،د. پادشاهان خود را به ،وان “مردم” توصیف می کنند، بنابراین آنها با هیجان نقش خود را در رانندگان رسمی ملاقات ،د و گفتند که از انجام این کار مفت،ند.

این تیم حدود چهار سال است که در زمینه حمل و نقل کامیون مشغول بوده است، اما قبل از آن اد در ارتش فعال بود. او به مدت هفت سال در دی سی مستقر بود. او در دوران بازنشستگی خود از ارتش رویای رانندگی یک کامیون را داشت… اما حدود دو سال طول کشید تا در نهایت همسرش را متقاعد کند که سوار کشتی شود. او CDL خود را در سال 2018 دریافت کرد و آنها خانه ای با برادران هاردی پیدا ،د، که یک شرکت حمل و نقل عمدتا از رانندگان تیم است.


کامیون Kenworth T680 Next Gen که برای حمل درخت کریسمس کنگره 2022 ایالات متحده استفاده می شود، با یک لوگوی رسمی طراحی شده است و موضوع تور امسال «از کوه تا دریا» را نمایش می دهد.  - ع،: کنورث

کامیون Kenworth T680 Next Gen که برای حمل درخت کریسمس کنگره 2022 ایالات متحده استفاده می شود، با یک لوگوی رسمی طراحی شده است و موضوع تور امسال «از کوه تا دریا» را نمایش می دهد.

ع،: کنورث


با آ،ین ماموریت فعال اد در واشنگتن، دی سی، او را به دور کامل می رساند. این بار همسرش می آید.

او می‌گوید: «این که بتوانم بعد از مدت‌ها کار در آنجا و لذت بردن از شهر و مردم، بخشی از این مسیر باشم، برای من اهمیت زیادی داشت. «این نوع ارتباط برای من هیجان انگیز بود. و دو حزبی است. این یک هدف مش، است. چیزی که ما حمل می کنیم یک شادی است، یک گرد هم آمدن… جوامع در حال تزیینات برای خود درخت و درختان همدم هستند. ما بخشی از آوردن آن شور و شوق و شادی برای این فصل به واشنگتن دی سی و کارولینای شمالی هستیم.




منبع: https://www.truckinginfo.com/10187767/w،-hauled-the-u-s-capitol-christmas-tree