چه کسی درخت کریسمس غول پیکر را به تورنتو برد؟


یک درخت کریسمس غول‌پیکر مرکز جذابیت میدان ناتان فیلیپس است که با Cavalcade of Lights برای فصل تعطیلات شعله‌ور شده است و هر عصر جمعیتی را به قلب تورنتو جذب می‌کند.

و بله، یک کامیون اخیرا درخت ص،ر 16.75 متری (55 فوت) را از بالدوین، اونت، به شهر بزرگ آورده است. Weller Tree Service، که این حرکت را انجام داد، به TruckNews.com گفت که راننده د،ل بوثبی، که از سال 2014 در این شرکت بوده، بار را روی یک سکوی پله‌ای که به یک تراکتور ماک قلاب شده بود، تحویل داده است.

درخت کریسمس در میدان ناتان فیلیپس، تورنتو تحویل داده شد
(ع،: شهر تورنتو)

د،ل راننده تمام نصب درخت کریسمس ما است زیرا در این نوع حمل بار و نصب آموزش دیده و متخصص است. [،ion of the tree] یکی از مقامات خدمات درختی Weller گفت.

شهرداری تورنتو در بی،ه‌ای اعلام کرد که درخت کریسمس با بیش از 300000 چراغ کم مصرف و 500 زیورآلات تزئین شده است. در طول فصل تعطیلات به نمایش گذاشته می شود و سپس برای کاشت درخت در بهار به صورت مالچ بازیافت می شود.

درخت کریسمس در میدان ناتان فیلیپس تورنتو روشن شد
(ع،: شهر تورنتو)

“رسیدن درخت کریسمس رسمی شهر به میدان ناتان فیلیپس همیشه یک رویداد مهم برای شروع فصل تعطیلات بوده است. جان توری، شهردار تورنتو در این بی،ه گفت: امیدوارم مردم تورنتونی از جشن‌ها در میدان ناتان فیلیپس در سراسر دسامبر و تا سال جدید لذت ببرند.

Cavalcade of Lights، با الهام از جشنواره های بین المللی فانوس، آتش و نور، تالار شهر و اطراف آن را هر شب تا ساعت 10 شب به یک سرزمین عجایب خیره کننده تبدیل می کند. این رویداد تا شنبه 7 ژانویه ادامه خواهد داشت.




منبع: https://www.trucknews.com/transportation/w،-hauled-the-giant-christmas-tree-to-toronto/1003170990/