چالش های راه اندازی ناوگان دوستدار محیط زیست (و نحوه غلبه بر آنها)


مانند تغییرات آب و هوایی در دستور کار جه، قرار گرفته است، شرکت های ناوگان در حال بررسی دقیق انتشار CO2 خود هستند. بسیاری از ،ب و کارها در این مورد فعال هستند و رویه های خود را تغییر می دهند یک حرکت هوشمندانه به دلایل متعدد بیایید نگاهی دقیق تر به مزایا، چالش ها و موانع راه اندازی ناوگان دوستدار محیط زیست بیندازیم.

چرا کاهش انتشار CO2 باید برای هر ناوگان اولویت باشد؟

با تبدیل شدن تغییرات آب و هوایی به موضوع داغ، ناوگان باید توجه داشته باشند. حمل و نقل، از جمله لجستیک، بیش از یک چهارم کل انتشارات صنعتی را در ایالات متحده و اتحادیه اروپا تشکیل می دهد. این امر باعث می‌شود که ،ت‌ها برای مق، با گرمایش جه،، از جمله توافق‌نامه پاریس، تمرکز کلیدی داشته باشند. بیایید بیشتر توضیح دهیم که آن توافق به چه م،است.

نمودار دایره ای که درصدهای کل انتشار گازهای گلخانه ای ایالات متحده را بر اساس بخش اقتصادی در سال 2018 نشان می دهد.

مجموع انتشار گازهای گلخانه ای ایالات متحده بر اساس بخش اقتصادی در سال 2018. (منبع تصویر)

توافق پاریس چیست؟

توافق پاریس یک چارچوب جه، برای جلوگیری از تغییرات خطرناک آب و هوا با محدود ، گرمایش زمین به زیر 2 درجه سانتیگراد تعیین می کند. همچنین هدف آن تقویت توانایی کشورها برای مق، با اثرات تغییرات آب و هوا و حمایت از آنها در تلاش‌هایشان است.

این توافقنامه تصریح می کند که بخش حمل و نقل باید به سمت تولید گازهای گلخانه ای صفر حرکت کند، زیرا در حال حاضر یکی از بزرگترین مشارکت کنندگان در تولید گازهای گلخانه ای است. هر کشور کشور خود را دارد اه، توافق پاریس، که باید با یک سری تاریخ های تعیین شده به آن برسد. به زودی، مقرراتی وضع خواهد شد که بر نحوه تجارت شرکت های حمل و نقل تأثیر می گذارد.

انجام اقدامات پیشگیرانه برای آماده سازی شما را در وضعیت خوبی حفظ می کند. شرکت هایی که آمادگی لازم را ندارند باید برای تطبیق و یا خطر جریمه برای نرسیدن به موقع به اه، تلاش کنند.

اینفوگرافیک نشان می دهد که کدام کشورها تعهدات آب و هوایی را به توافقنامه آب و هوای پاریس ارائه کرده اند.

تنها احزاب سازمان ملل در مجموع انتشار گنجانده شده اند. گرینلند و تایوان احزاب سازمان ملل نیستند. (منبع تصویر)

مزایای راه اندازی ناوگان دوستدار محیط زیست

در کنار پیروی از دستورالعمل ها و ایفای نقش خود در حفاظت از محیط زیست، اداره یک ناوگان دوستدار محیط زیست برای تجارت خوب است.

مصرف سوخت بهتر

تمرکز بر صرفه جویی در سوخت نه تنها به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای که به محیط زیست آسیب می زند کمک می کند، بلکه به ،ب و کار شما در صرفه جویی در هزینه های سوخت نیز کمک می کند. برای انجام این امر، تله ماتیک و نرم افزار مدیریت ناوگان می تواند به شما کمک کند تا رفتارهای هدر رفت سوخت مانند بیکاری، شتاب گیری شدید و سفرهای برنامه ریزی نشده را شناسایی کنید. این یک نمای دقیق و بی‌درنگ از این داده‌ها ارائه می‌کند و به مدیران ناوگان کمک می‌کند تا تصمیمات محتاطانه‌ای برای کمک به کاهش مصرف سوخت بگیرند.

مشتریان خوشحال تر

تعداد فزاینده ای از مشتریان می خواهند بدانند که آیا شرکتی که از آن ،ید می کنند تغییرات آب و هوایی را جدی می گیرد یا خیر. آ مطالعه اخیر IBM دریافت که تقریباً 70 درصد از مصرف کنندگان در ایالات متحده و کانادا فکر می کنند که پایداری یک برند مهم است. در همین حال، Ethical Consumer گزارش می دهد که نگر، های اخلاقی در بین افراد سال به سال در حال افزایش است.

اگر بتو،د مشتریان را خوشحال کنید، آنها به احتمال زیاد به شرکت شما وفاداری می کنند و دیگران را به ،ب و کار شما ارجاع می دهند و به بهبود فروش و شهرت شما کمک می کنند.

نموداری که افزایش سالانه ،ید اخلاقی در بریت،ا را از سال 1999 تا 2018 نشان می‌دهد.

روند صعودی در ،ید اخلاقی. (منبع تصویر)

3 چالش برتر برای دوستدار محیط زیست شدن

شستشوی سبز

،ب و کارها از بسیاری جهات سبز می شوند. برخی در حال سرمایه گذاری در وسایل نقلیه هیب، یا کاشت درخت برای جبران انتشار کربن هستند، در حالی که برخی دیگر انرژی را از تامین کنندگان انرژی های تجدید پذیر تامین می کنند. اینها همه تلاش های خوبی هستند، اما مراقب باشید از آن اجتناب کنید سبز شوییزم، که یک شرکت بیشتر بر بازاریابی خود به ،وان دوستدار محیط زیست تمرکز می کند تا کمک واقعی به محیط زیست.

بهترین راه برای جلوگیری از شستشوی سبز این است که مطمئن شوید اقدامات شما واقعاً بهتر از جایگزین است. به این ترتیب، شما در موقعیتی مانند مک دونالد قرار نخواهید گرفت: زم، که این برند نی های پ،تیکی خود را با یک کاغذ جایگزین جایگزین کرد، تبلیغات خوب به سرعت با افشای آن کاهش یافت. نی های کاغذی واقعا قابل بازیافت نبودند.

دانستن از کجا شروع کنید

رم به قول معروف یک روزه ساخته نشد. همین امر در مورد تبدیل ناوگان خود به چراغی از پایداری نیز صدق می کند. آیا باید کل ناوگان خود را با خودروهای برقی جایگزین کنید؟ و چگونه می تو،د بقیه اعضای تیم را پشت سر بگذارید؟

مانند تمام پروژه های بزرگ، با گام های کوچک شروع کنید. این می تواند شامل ،ید فقط چند مورد باشد وسایل نقلیه الکتریکی برای اینکه ناوگان شما با وسایل نقلیه هیب، شروع کند یا قبل از حرکت به سمت خودروهای برقی کامل، وسایل نقلیه هیب، را اضافه کند.

،ید من، من،

وقتی ،ت به ،ید وسایل نقلیه سبزتر می رسد، مدیران باید همه گزینه های موجود را در نظر بگیرند تا تصمیم بگیرند که کدام یک برای ،ب و کارشان من، است.

در حین ،ید، به دنبال وسایل نقلیه با مشخصات ثابت برای مسافت پیموده شده، دوام و کارایی باشید – و دارای سابقه قابل اعتماد بودن.

اگرچه یافتن نمایندگی‌ها و وسایل نقلیه جدید برای مطابقت با مشخصات ناوگان سبز در ابتدا به تلاش بیشتری نیاز دارد، اما یافتن من، برای آینده بلندمدت ،ب‌وکارتان سودمند است.

چگونه نرم افزار مدیریت ناوگان می تواند کمک کند

چه ناوگان عظیمی از کامیون های قدیمی دیزلی داشته باشید و چه در نیمه راه به سمت برق کامل قرار دارید، نرم افزار مدیریت ناوگان می تواند به شما در کاهش انتشار گازهای گلخانه ای کمک کند. ردیابی سنجه‌های بی‌درنگ به این م،ی است که مدیران ناوگان می‌توانند داده‌ها را هنگام ورود جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل کنند و دیدی کلی از ناوگان خود داشته باشند تا ببینند در کجا می‌توان بهبودهایی برای کاهش مصرف سوخت و بهره‌برداری از ناوگان سازگارتر با محیط زیست انجام داد.

در کنار مزایای مستقیم زیست محیطی، نرم افزار مدیریت ناوگان نیز می تواند به شرکت ها کمک کند کاهش هزینه های ناوگان برای جبران هزینه های اولیه که اغلب با سبز شدن همراه است. این می تواند در جایگزینی خودروهای قدیمی، بزرگتر و ناکارآمد با خودروهای کوچکتر و کارآمدتر که به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای کمک می کنند، کمک کند.

اگر می‌خواهید درباره اینکه چگونه BigRoad می‌تواند ناوگان شما را برای سازگاری بیشتر با محیط زیست توانمند کند، اطلاعات بیشتری ،ب کنید، از ما درخواست کنید. نسخه ی نمایشی BigRoad امروز.




منبع: https://blog.bigroad.com/blog/challenges-of-running-an-eco-friendly-fleet-and-،w-to-overcome-them