استراتژی های تدارکات ظرفیت سنتی به پایان رسیده است – آنها دیگر کافی نیستند. فرستنده‌ها رویکردی انعطاف‌پذیر را اتخاذ می‌کنند، رویکردی که “یک اندازه من، همه” نیست، اما سریع، سازگار است و نیازهای تجاری منحصر به فرد آنها را برآورده می‌کند. استراتژی های تدارکات چابک جدیدترین ابزار در جعبه ابزار حمل و نقل است.

با DAT iQ چابک و جلوتر از بازار باشید.

اکنون که این شیوه‌های تدارکات جدید با تجزیه و تحلیل داده‌های بی‌درنگ ادغام شده‌اند، فرستنده‌ها می‌توانند استراتژی‌هایی را ترسیم کنند که با اه، تجاری خاص آن‌ها هماهنگ است و از طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها بهره ببرند که امکان کارایی و سفارشی‌سازی در عملیات‌هایشان را فراهم می‌کند.

با این حال، قدرت این استراتژی‌ها به توانایی تولید و عمل بر روی بینش‌هایی که ارائه می‌کنند متکی است – یک ابزار فقط به اندازه کاربر مفید است. هوشمندی بازار حمل و نقل درهایی را به روی شرایط بازار باز می کند و عملکرد سازمان شما را شفاف می کند. این دریچه ای برای بینش های عملی است که به ارسال کنندگان کمک می کند تا تصمیمات آگاهانه بگیرند و از فرصت های بهینه سازی شبکه استفاده کنند.

با تصمیم‌گیری مبتنی بر داده‌ها در راس، حمل‌کنندگان می‌توانند چرخه‌های آشفته بازار را با موفقیت طی کنند. برای انعطاف‌پذیری در یک بازار پیچیده و در حال تحول، باید مدیریت زنجیره تامین چابک، استراتژی‌های بودجه‌بندی انعطاف‌پذیر و رویکرد پرتفوی متنوع را تقویت کنید.

DAT iQ ارسال کنندگان را از طریق چشم انداز پیچیده لجستیک راهنمایی می کند. کاربران سازگاری، شفافیت هزینه و انعطاف پذیری را به دست می آورند. DAT iQ با گزارش‌دهی واضح و ابزارهای محک، اعتماد و همسویی استراتژیک را در سطح C-suite حفظ کرده و رشد می‌دهد و به ارسال‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا با اطمینان در نوسانات بازار حرکت کنند.

همانطور که چشم‌انداز تدارکات به تکامل سریع خود ادامه می‌دهد، حمل‌کنندگان مسلح به تجزیه و تحلیل داده‌های هم‌زمان و استراتژی‌های چابک، آمادگی بهتری برای هدایت سفر پیدا می‌کنند. و با ابزارهایی مانند DAT iQ در کنار خود، می توانند با اطمینان از آینده حمل و نقل استقبال کنند.

آیا می خواهید به راحتی نوسانات را مدیریت کنید؟ اینجا کلیک کنید.

منبع: https://www.dat.com/blog/em،ce-agility-،w-real-time-،ytics-unlock-new-approaches-to-transportation