پژو 405: مشخصات فنی، جدول مقایسه GLX و SLX مجله بیمه-دیزل کاران

حالا که با ویژگی‌های پژو 405 ایران خودرو آشنا شدید، وقت آن است که کمی راجع به بیمه این خودرو صحبت کنیم. همانطور که می‌دانید بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه از واجبات خودرویی است که بیمه شخص ثالث اجباری و بیمه بدنه اختیاری است. برعکس طراحی ظاهری، در سال‌های مجله خبری خودرو اخیر تغییراتی روی طراحی داخلی پژو پارس انجام شد که می‌توان به طرح جدید داشبرد، غربیلک فرمان، کیلومترشمار و رودری‌ها اشاره کرد. طراحی داشبرد جدید پژو پارس نسبت به گذشته بهتر شده و غربیلک فرمان و کیلومترشمار نیز هماهنگ با داشبرد عوض شده‌اند.

  • با این حال، طراحی متفاوت سپرها و چراغ‌ها موجب شده تا پژو پارس در مقایسه ۴۰۵ جذاب‌تر و زیباتر دیده شود.
  • میان سال‌های ۱۹۰۵ تا ۱۹۱۵ عکس شیر و پیکان بر روی مدل پژو لیون که توسط برادران پژو تولید شده‌بود، ظاهر شد.
  • یکی از مهم‌ترین دلایل این امر، وجود بازار یدکی بسیار خوب این ماشین قدیمی است.
  • در ضمن، پنل کیلومتر شمار را هم از نو طراحی کرد و نمایی جالب‌تر برای این خودرو به وجود آورد.

خوشنامی شرکت پژو در کنار بازار لوازم یدکی خوب، از دلایل فروش پژو 405 بعد از گذشت سه دهه است. سری نخست آن در دو تیپ GL و GLX با پیشرانه‌های کاربراتوری 1.6 لیتری و 2.0 لیتری عرضه می‌شد اما در نهایت هر دو نسخه در سال 1381 جای خود را به پیشرانه 1.8 لیتری انژکتوری XU7 دادند. سال 1383 ایران‌ خودرو نمونه اقتصادی 405 را با نام GLI عرضه کرد که فاقد تجهیزات متداول بود و حتی سپر مشکی رنگ داشت. اما این محصول با استقبال چندانی در بازار مواجه نشد و حدود یکسال بعد نیز GLI از خط تولید کنار رفت. SLX که در 1388 به بازار آمد، دارای چراغ کریستالی، اضافه‌شدن مه‌شکن و اسپویلر درب صندوق بود و همچنین داشبورد، صفحه کیلومتر و سردنده آن هم مجددا طراحی شد.

پژو،405،SLX مدل 400

خودرو پژو 405 در حال حاضر در ایران در مدل‌های SLX و GLX ( در دو مدل دوگانه سوز و بنزینی) به بازار عرضه می‌شود. در سال‌های اولیه ورود 405 به ایران، این خودرو به یک پیشرانه 2 لیتری کاربراتوری مجهز شده بود اما ایران خودرو به دلیل آلایندگی این پیشرانه آن را تعویض کرد. این کارخانه یک پیشرانه 1.8 لیتری انژکتور با کد XU7JP/L3 را جایگزین نمونه کاربراتوری اولیه کرد. این پیشرانه از آلایندگی و مصرف کمتر و البته توان کمتری نیز نسبت به نمونه کاربراتوری برخوردار بود.

مشخصات فنی پژو 405

اما برخلاف آن ماه‌ها، با سقف‌شکنی تاریخی دلار این ثبات را شکست و این خودرو را با نوسان قیمت همراه کرد. تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است. خودروی صفر از بازار آزاد تهیه شده و با تسهیلات ویژه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. معیار ما قیمت روز بازار آزاد بوده و قیمت کارخانه ملاک محاسبه اقساط نیست.

بررسی مشخصات فنی پژو پارس

سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود. بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد. انتظار اینکه بعد از گذشت حدود 30 سال از ورود پژو 405 به ایران، کارخانه ایران خودرو کمی تغییرات جزئی برای نمای بیرونی این ماشین درنظر می‌گرفت، نابه‌جا نیست. با توجه به کیفیت و مقاومت خوب این خودرو در تصادفات، اندکی زیباسازی ظاهری کمک خوبی به فروش بیشتر پژو 405 می‌کرد تا قشر جوان نیز به این اتومبیل روی خوش نشان دهند. رنو تندر 90 یکی از خودرو های پر فروش بازار که موفقیت خود را به دلیل کیفیت و سواری خوب خود دارد رنو تندر 90 است که توسط ایران خودرو و پارس خودرو عرضه می شود.