پژو 405: مشخصات فنی، جدول مقایسه GLX و SLX مجله بیمه

در سال ۱۹۰۳ پژو اقدام به تولید موتورسیکلت نمود و از آن پس، موتورسیکلت‌های پژو، به‌سرعت جای خود را در بازار باز کردند. در سال ۱۹۰۳ پژو حدود نیمی از خودروهای بازار فرانسه را تولید می‌کرد. پژو پارس، فیس‌لیفت 405 ساخت ایران خودرو با قطعات مشابه و تفاوت‌های جزئی در قوای محرکه است.

  • اولین بار در سال 1987 کمپانی فرانسوی پژو از خودرو مدل 405 رونمایی کرد که این خودرو در سال بعد از عرضه، لقب بهترین خودرو سال اروپا را بدست آورد.
  • در سایت بهتر است که مشخصات را وارد کنید تا قیمت شرکت های مختلف برای شما نمایش داده شود.
  • به گونه‌ای طراحی شد که سامانه‌های کمک راننده و رایانه‌ای در آن جای بگیرد.
  • در سال ۲۰۰۸ فروش شرکت کمتر از ۲ میلیون دستگاه در سال بود و در اوایل ۲۰۰۹ به دلیل بحران مالی ۲۰۱۲–۲۰۰۷، فروش باز هم کاهش پیدا کرد.
  • آرمان به زودی به صنعت خودروسازی علاقه‌مند شد و با مباحثه با افرادی نظیر گوتلیب دایملر به امکان انجام آن اطمینان پیدا کرد و نخستین خودرو پژو در سال ۱۸۸۹ تنها با چهار نمونه ساخته شد.

در سال ۱۸۹۶ نخستین موتور درون‌سوز توسط شرکت پژو ساخته شد و دیگر نیازی به خرید موتور از دایملر نبود. نخستین مدل موتور ۶ کیلووات قدرت داشت، به‌صورت افقی در عقب قرار می‌گرفت و در پژو تیپ ۱۵ نصب شد. پیشرفت‌های بعدی به این صورت بود که موتور به بخش جلوی خودرو منتقل شد و رینگ‌ها به ماشین اضافه شدند و خودروها به خودروهای مدرن شباهت پیدا کردند. پژو 405 -خودرویی است که در سال 1988 عنوان بهترین خودرو را در اروپا داشته است و به دلیل مصرف سوخت پایین و قیمت مناسب از خودروهای محبوب ایرانیان بوده و هست. تجهیزاتی ماننند موتور انژکتوری، شیشه های برقی، کولر، فرمان هیدورلیک و آینه های برقی از جمله دلایل محبوبیت این خودرو در دهه 1370 است ادامه مطلب…

تشک بادی داخل ماشین ضخیم پژو 405

در صورت وجود ماشین صفر مورد نظر شما در بازار و امکان تامین خودرو مورد تقاضا ، بلی. خودروهایی که توقف تولید شده یا به صورت صفر در بازار موجود نیستند قابل ارائه نخواهند بود. خودروی صفر از بازار آزاد تهیه شده و با تسهیلات ویژه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. معیار ما قیمت روز بازار آزاد بوده و قیمت کارخانه ملاک محاسبه اقساط نیست.

مشخصات چادر خودرو پژو 405 و سمند و پارس و رانا و 206 پارچه ای ا Body and decorations

برای نمونه در مدل ۲۰۶،عدد 6 نسل خودرو و عدد ۲ اندازهٔ خودرو را نشان می‌دهد. یعنی به جای خطوط تیز و شکسته از لبه های منحنی و نرم در بدنه ۲ رنگ خودروها استفاده می شود که قبلا آنرا به وضوح در مفهومی Onyx که سال ۲۰۱۲ رونمایی شد، دیده بودیم. سند خودرو به نام خریدار است ولی برای واگذاری به غیر ابتدا باید از رهن شرکت خارج شود در نتیجه در صورت تسویه تسهیلات دریافتی با سپندخودرو امکان فروش آن را خواهید داشت. سلام دوست عزیز، یعنی هر صد کیلومتری، 11 لیتر مصرف بنزین دارد.

پژو،405،SLX مدل 90

پژو پارس یا پژو پرشیا که در زمان عرضه یک خودروی بسیار لوکس قلمداد می‌شد، فیس لیفتی از پژو ۴۰۵ بود که در آن در بخش‌های سپر جلو و عقب، جلوپنجره، در کاپوت، چراغ‌های جلو و عقب و در صندوق عقب نسبت به ۴۰۵ تغییر بافته‌است. پژو آردی هم خودرویی شبیه به مدل‌های قبل از فیس لیفت ۴۰۵ بود که با موتور پیکان و محور محرک عقب عرضه می‌شد. مدل ارتقا یافته آن نیز پژو روآ نام دارد که در سال ۸۵ و در ابتدا با نام آردی‌ایکس عرضه می‌شد. پژو پارس یا پژو پرشیا فیس لیفتی از پژو ۴۰۵ است که در آن در بخش‌های سپر جلو و عقب، جلوپنجره، در کاپوت، چراغ‌های جلو و عقب و در صندوق عقب نسبت به ۴۰۵ تغییر بافته‌است. پژو آردی هم خودرویی شبیه به مدل‌های پیش از فیس لیفت ۴۰۵ بود که با موتور پیکان و محور محرک عقب عرضه می‌شد. اما پژو 405 که در حال حاضر تحت عنوان GLX به فروش می‌رسد، یک پیشرانه 4 سیلندر 1761 سی سی دارد که قادر است 100 اسب بخار قدرت در 6000 دور در دقیقه و 153 نیوتن متر در 3000 دور دقیقه تولید نماید.

این خودروی آفرودی الکتریکی ساخته شد و به همین دلیل هیچ ارتباطی با موتورهای دیزلی فولکس‌واگن در آن زمان نداشت. تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است. فروشگاه اینترنتی ایران باتری ارائه دهنده خدمات اینترنتی فروش باتری ماشین با ارسال و تعویض رایگان در تهران می‌باشد. مشخصات فنی چری تیپ 2 بنزینی Viana نام خودرو چری تیپ 2 بنزینی Viana کشور…

هر چند این مدل ترمزها برای یک خودرو با ساختار و طراحی قدیمی تقریبا مناسب خواهند بود. پژو 405 مجهز به سیستم ضد سرقت ایموبلایزر بوده و قفل مرکزی آن با ریموت رادیویی طراحی شده است. ایران خودرو برخلاف طراحی داخلی، چندین بار تلاش کرده تا کابین پژو 405 را به روز کند، تا طراحی دلپسندتری داشته باشد. متاسفانه با همه تلاش‌های این کارخانه، پژو 405 در نمای داخلی نیز خودرویی زمخت است که متهم به قدیمی بودن خواهد شد.