پژو 206: خودرویی پرفروش در ایران و جهان مجله بیمه-دیزل کاران

صندوق عقب کوچک ۲۰۶ علت اصلی رفتن به سمت تولید این خودرو بود حجم صندوق این خودرو ۳۸۵ لیتر است و از طریق ایران به ترکیه، روسیه و الجزایر صادر می‌شد. این خودرو یکی از محصولات شرکت ایران خودرو واقع در تهران است و در تیپ‌های مختلفی به بازار وارد شد و با توجه به تیپ و آپشن استفاده شده در خودرو در قیمت‌های مختلفی مورد خرید و فروش واقع می‌شد. تولید این خودرو در اکتبر ۲۰۰۸ در آمریکای جنوبی و با نام “Passion 207” آغاز گردید. همچنین در بازارهای چین و مالزی این خودرو با نام ۲۰۷ به فروش رسید. قیمت خودرو صفر همواره برای خریداران و فروشندگان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چه برای مشتریان خودروی صفر و چه برای خریداران و فروشندگان خودروی کارکرده.

  • این خودرو که بر نسخه 206 GT توسعه یافته است در مسابقات رالی بین سال‌های 1999 تا 2003 مورد استفاده قرار می‌گرفت.
  • افراد عادی و غیرمتخصص قادر به تشخیص تمام این موارد نیستند و نمی‌توانند قیمت خودرو پژو 206 را به‌درستی تعیین کنند، درنتیجه ممکن است دچار عواقب جبران‌ناپذیری شوند.
  • مدل XR با موتور 1.4 لیتری محبوب‌ترین مدل این ماشین به شمار می‌رود.
  • برای ارتباط با ما، نظرات و پیشنهاداتان را به آدرس ایمیل infocarbalad.com ارسال نمایید.
  • پژو 206 ثابت کرد که خودروی محبوبی است به طوری‌که در سال‌های بین 2001 و 2003 پرفروش‌ترین اتومبیل اروپا بود.

تنها تزئینات کابین پژو ۲۰۶ تیپ ۲ پارچه‌ای است که روی صندلی‌ها، رودری‌ها و در داشبرد به کار رفته و خبری از زرق و برق نیست. قطعات کابین از جنس پلاستیک سخت ساخته شده‌اند که این مورد می‌تواند کمی ناامیدکننده باشد. فرمان خودرو هم که در تیپ ۱ به صورت دو شاخه بود تبدیل به سه شاخه شده است. این مدل، تنها به صورت هاچ بک سه در به تولید رسید و وزنی معادل ۱٬۱۰۰ کیلوگرم داشت. درنهایت تولید این مدل، در سال ۲۰۰۶ و سه سال پس از آغاز تولید، خاتمه یافت.

مشخصات فنی پژو 206 تیپ 2 + آخرین قیمت

تولید این خودرو در سال ۱۹۹۸ آغاز و در سال ۲۰۱۰ در بیشتر کشورهای جهان متوقف شد. نمیدانم شما هم شنیده اید یا نه که می‌گویند عمر مفید پژو 206 پنج سال است! البته پیدا کردن خودرویی که از تمام بررسی ها و آزمون‌های بالا سربلند بیرون بیاید کار آسانی نیست ولی با هوشیاری و استفاده از تجربه کارشناسان خودروی مجرب، قبل از خرید پژو 206 ، حتما از خریدتان راضی خواهید بود. بررسی جلوبندی خودروی کارکرده، حتی در صورتی که اطلاعات خودرویی شما در حد مطلوبی قرار داشته باشد، بهتر است توسط متخصص و کارشناس خودرو صورت بپذیرد. دقت کنید که اجزای جلوبندی پژو 206 نباید در هنگام رانندگی در سطح‌های ناهموار و پستی و بلندی‌ها، صدا تولید کنند.

مشخصات و عملکرد فنی

دعوتنامه های با موعد تحویل آذر ماه خودروهای پژو 207دستی سقف شیشه ای، تارا دستی و تارا اتوماتیک ارسال شده و زمان ارسال دعوتنامه های بعدی هفته آخر آذر ماه خواهد بود. مشتری گرامی توجه داشته باشید با توجه به مجله خبری خودرو وضعیت تولید و تامین، امکان تغییر در زمان پیش بینی شده وجود دارد. این خودرو در ابعادی بسیار کوچک اما چالاک ساخته شده و به همین دلیل همیشه در شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو، جایگاهی ثابت داشته است.

پژو 206 تیپ 3 پانوراما مدل 1401 // صفر تحویل درجا

برای استعلام و خرید بیمه بدنه پژو 206 می‌توانید به سایت بیمه دات کام مراجعه کنید. ماشین 206 تیپ 5، دارای جعبه دنده AL4 است و دو حالت رانندگی اسپرت و برفی دارد. این مدل وزن سنگین‌تری دارد و جعبه دنده آن 4 سرعته است. اگر کلمه اسپرت 206 را شنیدید، بیشتر منظور این مدل است. به لحاظ فنی مشابه تیپ 2 و از نظر امکانات رفاهی مانند تیپ 5 است. موتور TU3 و جعبه دنده 5 سرعته از ویژگی‌های فنی این تیپ است.