پژو ۴۰۵ ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

فضای کابین پژو 405 از نکات مثبت آن است و فضای کافی را در اختیار سرنشینان جلو و عقب می‌گذارد. متاسفانه مواد سازنده ادوات داخل کابین از کیفیت چندان مطلوبی برخوردار نیست که این امر در اکثر خودروها تولید داخل مشاهده می‌شود. مجله بیمه دات کام، راهنمای کامل به‌روزترین اطلاعات و اخبار بیمه و اینشورتک در کشور است.

  • با تصمیم گروه پی‌اس‌ای، از سال ۲۰۰۵ خودروهای سیتروئن جایگزین پژو در مسابقات WRC شد و توانست ۸ قهرمانی دیگر نیز به نام مجموعهٔ پژو-سیتروئن در مسابقات رالی قهرمانی جهان به ثبت برساند.
  • با اینکه از نظر طراحی و امکانات پژو 405 خودرویی مدرن و امروزی نیست ولی افراد بسیاری به دنبال فروش اقساطی پژو 405 تحویل فوری هستند.
  • پژو آردی هم خودرویی شبیه به مدل‌های قبل از فیس لیفت ۴۰۵ بود که با موتور پیکان و محور محرک عقب عرضه می‌شد.

از جدیدترین تغییرات قوانین و اخبار صنعت بیمه اطلاع یابید و با آگاهی کامل، بیمه مورد نیازتان را خریداری نمایید. سلام دوست عزیز، هزینه بیمه بدنه و شخص ثالث براساس موارد مختلفی از خودرو از جمله مدل، میزان تصادف و خسارت دریافتی از قبل بستگی دارد. در سایت بهتر است که مشخصات را وارد کنید تا قیمت شرکت های مختلف برای شما نمایش داده شود. سال 1383 ایران خودرو یک تیپ اقتصادی از 405 با نام GLI، به بازار عرضه کرد که به دلیل استقبال کم، یک سال بعد از خط تولید حذف شد. ایران خودرو در سال 1388 تیپ SLX را هم به بازار خودرو عرضه کرد و در آن چراغ کریستالی، مه‌شکن و اسپویلر در صندوق قرار داد و در طراحی داشبورد و کیلومترشمار و سردنده هم تفاوت‌هایی ایجاد کرد.

از ۷۹۰,۰۰۰ تومان تا ۹۵۰,۰۰۰ تومان

برای ۴۰۵ رالی پژو ۴۰۵ توربو ۱۶ پژو ۴۰۵ (ابهام‌زدایی) را ببینید. اما نشان‌واره اصلی این شرکت، با طرح شیر، در سال ۱۹۳۳ به‌عنوان نشان‌واره جهانی پژو طراحی شد و این لوگو، نخستین بار، بر روی مدل پژو ۲۰۳ ظاهر شد. شیری که بر روی ۲ پای عقب خود بلند شده‌بود و یادآور نشان نظامیِ «فرانش کنته» (Franche-Comté)، زادگاه اصلی پژو بود.

پارس مدل 83عنابی

این خودرو از یک موتور ۴ سیلندر با قابلیت توربو شارژ و سیستم فور ویل درایو (محرک چهار چرخ) و البته توان ۶۰۰ اسب بخاری در دهه ۸۰ میلادی ساخته شد و در نمایشگاه اتومبیل شهر پاریس معرفی گشت. ایران باتری نماینده رسمی برندهای صبا باتری، سپاهان باتری، برنا باتری، آذر باطری، پاسارگاد صنعت، نیروگستران، دورنا باتری و ویستا الکتریک می‌باشد. با همه این تغییرات و به‌روزرسانی‌های کابین پژو پارس همچنان قدیمی به نظر می‌رسد و قابل مقایسه با رقبای چینی و حتی محصولات جدید ایرانی نیست. سطح آپشن‌های پژو پرشیا در سال‌های اخیر بهتر شده و مدل‌های جدید آن به کروز کنترل، دوربین عقب و نمایشگر لمسی مجهز شده‌اند. خیر ، رسالت ما خرید و فروش خودرو صفر می‌باشد و در زمینه خودرو کار کرده خدماتی ارائه نمی‌دهیم.

مقایسه مشخصات محصولات پژو با رقبا، گالری عکس و مشاهده دیدگاه‌های کاربران در مورد خودرو های پژو در بخش محصولات زومیت امکان‌پذیر است. همچنین شما می‌توانید سوالات خود در مورد هر یک از خودروهای این شرکت را از طریق بخش پرسش و پاسخ در میان گذاشته تا کارشناسان زومیت و کاربران به آن‌ها پاسخ دهند. پژو 405 در انواع مدل‌های جی ال.جی ال ای و جی ال ایکس از اوایل دهه هفتاد تا اواخر دهه نود شمسی با موتور های مختلف و در حجم و قدرت مختلف توسط ایران‌خودرو تولید میشد. پژو با این مدل قصد داشت ظرفیت‌های خود را برای نمایش تنوع اتومبیل‌سازی‌اش به رخ رقبا بکشاند. در زیر ساختار خودرو یک ۲۰۶ نشسته و ساختار شیشه آن نیز متحول شده است.

برخی از خودروهای پژو مثل مدل 405 و 206 با اینکه سال‌ها پیش در فرانسه از خط تولید خارج شده‌اند، اما هنوز هم در ایران عرضه می‌شوند. براساس معامله‌ی ایران خودرو و پژو، پلتفرم این مدل‌ها در ایران لایسنس شده است؛ بنابراین تا زمانی که تولیدکننده‌ی ایرانی برنامه داشته باشد، خودروهای قدیمی پژو عرضه می‌شوند. وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم.