پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مشخصات فنی، قیمت و تست شتاب خودرو

سایز فابریک لاستیک در پژو ۲۰۶ و برای تمام تیپ‌ها 185/65R 14 است. اما اگر قصد تعویض و استفاده از لاستیک‌های پهن‌تر برای خود را دارید می‌توانید از سایزهای 195/60R 14 و 205/60R 14 استفاده کنید. سایز لاستیک‌های مختلف روی بدنه‌ی آن‌ها درج می‌شود و عددهای موجود در استاندارد، هرکدام نشان‌دهنده‌ی یکی از ابعاد لاستیک هستند.

خطوط سیال و روان روی بدنه این خودرو که در نهایت موجب حجیم ‌تر شدن درها و گلگیرها شده است، از نکاتی به شمار می رود که در جذابیت ظاهر آن نقش به سزایی ایفا کرده و همچنین چراغ ‌های بزرگ و کشیده در قسمت جلوی خودرو، ظاهری تهاجمی و اسپرت به آن بخشیده است. البته طی سال‌ های گذشته تغییرات بسیار جزئی در ظاهر این خودرو ایجاد شده است که می ‌توان به تغییر گرافیک داخلی چراغ ‌های عقب، طرح کریستالی چراغ‌ های جلو و طراحی سپر عقب این خودرو اشاره کرد. البته در سال‌های اخیر، ایران‌خودرو تا حد زیادی به بهانه کاهش هزینه تولید از کیفیت قطعات داخلی و مواد اولیه آن‌ها کاسته است.

  • در حالی که این قطعه در مدل‌های فرانسوی از «بوش» آلمان تأمین می شد.
  • بخصوص من از مدل ۸۴ که تمام قطعات موتوری و بدنه و حتی شیشه هاش فرانسویست.
  • بله ، برای تهیه هر نوع باتری خودرو با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید.
  • 206 مدل 80 که معمولا بدون تیپ بوده و با عنوان تیپ 1 شناخته می‌شود، معمولا این ایراد را پس از چند سال خواهد داشت.

مدل صندوقدار یا همان پژو آریان در سال 85 با همکاری پژو و ایران خودرو تولید شد و همانند مدل هاچ بک استقبال بسیار خوبی از آن شد. تیپ 2 دارای موتور 1360 سی سی با قدرت 75 اسب بخار و مصرف سوخت 6 و نیم لیتر در هر صد کیلومتر می باشد. پژو 206 تیپ 5 دارای موتور 1600 سی سی میباد و میتواند 110 اسب بخار قدرت تولید کند. مصرف سوخت تیپ 5 نیز 6 و نیم لیتر در هر صد کیلومتر می باشد. من یه 206 تیپ دو مدل 85 یه چند ماهی میشه که خریدم قبلش سمند و قبله اونم 405 داشتم. البته باید به این نکته هم توجه کرد نسل اتومبیلهای نیمه اول دهه هشتاد خیلی از نظر کیفیت وشتاب بالاتر از صفر کیلومترهای امروزی هستند.

جعبه دنده AL4 نصب شده بر روی این خودرو، از قابلیت تیپ ترونیک برخوردار است و دو حالت رانندگی اسپرت و برفی را نیز ارائه می دهد. چنانچه نتوانستید قیمت خودرو پژو 206 صفر یا کارکرده مورد نظرتان را پیداکنید به قسمت قیمت گذاری خودرو بروید.در بخش قیمت گذاری خودرو ،قیمت امروز خودروهای رنگ شده-دور رنگ-تمام رنگ-داری قطعات تعویضی رنگ دار و استوک و شاسی خوردگی و جوشکاری موجود است . از قیمت حداقل تا حداکثر براساس افزایش قیمت یا کاهش قیمت خودرو و در مدل های مختلف صفر و کارکرده قیمت گذاری می شود 14 آذر 401 .

یپ2 مدل 89 ترمز ای بی اس

پژو 206 – Peugeot 206 را شاید بتوان جوان پسندانه ترین خودروی اقتصادی کشور دانست. پژو ۲۰۶ از سال 1380 توسط ایرانخودرو در 6 مدل تیپ مختلف عرضه شده است. با اینکه بیش از ۲ دهه از طراحی و تولید این خودرو در بازار های جهانی می گذرد، ۲۰۶ هنوز هم خودروی زیباییست و طراحی آن کهنه نشده است. پژو 206 تیپ 2 در کلاس های مختلف بدنه در بازار های جهانی عرضه شد ولی تا کنون فقط مدل هاچبک و صندوقدار در بازار کشور ما حضور داشته اند. همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید.

اطلاعی از کیفیت تیپ 2 مدل 92 ندارم و شنیدم که مشکلاتی داشتن .. دیسپلی زیبا ضبط خوب با کیفیت قابل قبول با بلوتوث و کار کیت …. هیچ مشکلی هم نداشته تا حالا ..شتابش هم قابل قبوله …

مدل 86 تصادفی

بااین‌حال با خرید ماشین پژو ۲۰۶ صندوق‌دار، هزینه سوخت بیشتری باید بپردازید. برای اجاره پژو 206 با راننده نیاز به ارائه مدرک و ضمانت نامه خاص نیست و مسئولیت های خودرو بر عهده ی راننده است؛ پس خودروی موردنظرتان را با یک تماس تلفنی یا رزرو آنلاین رنت کنید؛ در تاریخ مقرر راننده خودرو منتظر شما خواهد بود. به منظور اجاره ماشین با راننده، بهتر خواهد بود که از 1 هفته قبل اقدام نمایید؛ ولی در شرایط اضطراری نیز این امکان فراهم است که از 1 روز قبل تر خودرو مورد نظر خود را رزرو نمایید.

بنابراین اطلاع از قیمت لحظه ای خودرو بسیار مهم است. در جداول بالا قیمت آنلاین خودرو برای مهمترین خودروهای وارداتی و داخلی ارائه شدند. لطفا برای مشاهده آخرین قیمت خودرو برای سایر برندها روی لوگوی برند مربوطه در بالای صفحه کلیک کنید.