پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مشخصات فنی، قیمت و تست شتاب خودرو

تیپ۲ را باید نسخه ارتقا یافته تیپ۱ دانست.مدلی که همچنان در مدار تولید قرار دارد و گزینه مناسبی برای کسانی است که بودجه آنها به خرید تیپ ۵ کفاف نمی‌دهد. اگر بخواهیم به دنبال خودرویی ایمن باشیم می توان در بین خودرو های تولیدی ایرانخودرو نام سمند را به عنوان ایمن ترین خودروی تولیدی این شرکت صدا زد . البته از نظر مکانیک ها پژو 206 سختی فنی بسیار کمی نسبت به دیگر خودرو های ایران دارد . قیمت پژو 206 در بازار ایران برای سال‌های 1380 تا 1401 در این صفحه قابل مشاهده است. با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت.

  • این خودرو هم‌اکنون در بازار با خودروهایی همچون تیبا 2 و کوییک به رقابت می‌پردازد.
  • تولید این خودرو در سال ۱۹۹۸ آغاز و در سال ۲۰۱۰ در بیشتر کشورهای جهان متوقف شد.
  • با فراگیر شدن خریدهای اینترنتی، امکان خرید لاستیک خودرو هم از طریق فروشگاه‌های اینترنتی فراهم است.
  • آقا من یه ۲۰۶ تیپ۲ مدل ۸۴ گرفتم، خدا شاهده از ماشین داری زده شدم، انقدر خرج و خورده خرج داره که آدم رو به گدایی میندازه.
  • از جمله آن‌ها می توان نمایش‌گر بزرگ‌تر با قابلیت نمایش گرافیکی وضعیت درها، کامپیوتر سفری، سنسورهای فاصله سنج عقب و قابلیت مکالمه و پخش موسیقی از طریق بلوتوث را برشمرد.

صدای استارت پژو 206 تغییر پیدا کرده است و خودرو اصطلاحا به زور روشن میشود. اخطار های مربوط به وجود نقص فنی در خودرو اشاره کرد. برای ارتباط با ما، نظرات و پیشنهاداتان را به آدرس ایمیل infocarbalad.com ارسال نمایید. من ۳ ساله دارم تا حالا هیچ مشکلی نداشتم و باهاش خیلی سفر رفتم.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵

مصرف سوخت پایین، چهره هماهنگ و زیبا و فراوانی قطعات یدکی، از جمله مزایا پژو 206 تیپ 2 هستند. در سوی مقابل افت کیفیت ساخت، عایق بندی ضعیف و فضای کم صندلی‌های عقب را باید از جمله معایب پژو 206 تیپ 2 برشمرد. پژو 206 تیپ 2 طی دو دهه حضور خود در بازار با تغییرات مختلفی به دست مشتریان رسیده است. در بازه‌ای این خودرو به واسطه الزامات قانونی مجهز به کیسه هوا، سیستم ترمز ضد قفل و سیستم توزیع نیروی ترمز شد و حتی ایران خودرو برای پژو 206 تیپ 2 سنسورهای دنده عقب نیز در نظر گرفت.

ام جی 360 اتوماتیک توربو

بدترین ماشین خودشه.چه دلیلی داره اینقدر قطعاتش گرونه؟مگه ازطلا ساختن؟سازندش. خوب ساخته ما نمیتونیم قیمت قطعات متعادل نگه داریم.بعدشم چرا ما تو ایران متخصص ۲۰۶نداریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟….. 206 حتی اگر به مدت چند سال گوشه پارکینگ بوده و استفاده هم نشده باشد، بازهم از استهلاک برخوردار است که مهم‌ترین آن‌ها شامل جلوبندی، اکسل و جعبه فرمان و سیستم هیدرولیک است که اساسی‌ترین معضل همان سیستم هیدرولیک به شمار می‌آید. سیستم هیدرولیک پژو 206 بسیار حساس و استهلاک‌پذیر است که این موضوع در مدل‌های پایین بسیار شایع‌تر است. با توجه به اینکه 206 در بازار طرفداران زیادی دارد، سعی داریم تا کمی از این خودرو و شرایط خاصش برای شما بگوییم. این ماشین از لحاظ جمع و جور بودن و شتاب نسبتا خوبش نسبت به پراید و ماشین‌های هم سطح طرفدار پیدا کرده و البته ظاهر زیبای آن هم یکی از پارامترهای این خودرو است.

ازنظر طراحی داخلی نیز هر سه خودرو، طراحی ساده اما حساب‌شده‌ای دارند. برخلاف بسیاری از خودروهای هاچبک، فضای کافی برای سرنشینان جلو وجود دارد و ستون وسط، مانع دید راننده نمی‌شود. در این مقاله به مقایسه مهم‌ترین تیپ‌های پژو ۲۰۶ یعنی تیپ‌های دو، پنج و صندوق‌دار پرداخته و سپس به مقایسه قیمت آن‌ها می‌پردازیم. این سه تیپ ازآن‌جهت اهمیت دارند که یا هنوز در حال تولید هستند یا به‌تازگی از خط تولید خارج‌شده‌اند. چهار تیپ یک، سه، چهار و شش، حداقل ده سال است که دیگر تولید نمی‌شوند. در سایت کافه رنت اجاره پژو 206 برای متقاضیان باقیمت بسیار مناسب ارائه شده و شما عزیزان می توانید قیمت این خودرو را به صورت ماهانه، هفتگی و روزانه بر روی سایت مشاهده فرمایید.