پژو ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد-دیزل کاران

متاسفانه با همه تلاش‌های این کارخانه، پژو 405 در نمای داخلی نیز خودرویی زمخت است که متهم به قدیمی بودن خواهد شد. رنگ بندی خودرو اصلا باب میل قشر جوان نیست و همان مشکل یکدستی و عدم خلاقیت در ایجاد فضای مدرن کاملا مشهود است. سلام دوست عزیز، هزینه بیمه بدنه و شخص ثالث براساس موارد مختلفی از خودرو از جمله مدل، میزان تصادف و خسارت دریافتی از قبل بستگی دارد. در سایت بهتر است که مشخصات را وارد کنید تا قیمت شرکت های مختلف برای شما نمایش داده شود. سال 1383 ایران خودرو یک تیپ اقتصادی از 405 با نام GLI، به بازار عرضه کرد که به دلیل استقبال کم، یک سال بعد از خط تولید حذف شد.

  • در ابتدا در دو تیپ GL و GLX عرضه می‌شد و دارای موتور کاربراتوری 1.6 لیتری و 2 لیتری بود.
  • پژو در سال‌های ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۰ به‌طور مداوم در رالی معروف پاریس داکار قهرمان شد.
  • صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید.
  • شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است معتبرترین و موفق ترین شرکت در حوزه فروش خودرو در ایران می باشد.
  • لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد.
  • پژو 405، یکی دیگر از محصولات فرانسوی و با سابقه بازار خودرو ایران است.

Peugeot 405 نمای بسیار ساده‌ای دارد و در آن اثری از خطوط منحنی و خطوط روی کاپوت و بدنه نیست. چراغ‌های چهار ضلعی جلو و عقب ساده، جلوپنجره با نوارهای افقی ساده و حداقل تزئینات، نمای ساده و کلاسیکی به این خودرو داده‌اند. البته پژو 405 SLX فیس‌لیفتی از این اتومبیل است که ظاهر مدرن‌تری دارد. طراحی سپر و گرافیک داخلی چراغ‌ها تغییر کرده و مه‌شکن به سپر جلو اضافه شده است. اما نشان‌واره اصلی این شرکت، با طرح شیر، در سال ۱۹۳۳ به‌عنوان نشان‌واره جهانی پژو طراحی شد و این لوگو، نخستین بار، بر روی مدل پژو ۲۰۳ ظاهر شد. شیری که بر روی ۲ پای عقب خود بلند شده‌بود و یادآور نشان نظامیِ «فرانش کنته» (Franche-Comté)، زادگاه اصلی پژو بود.

آقای خواننده معروف با خانم بازیگر معروف ازدواج کرد!

پراید ۱۳۱ نیز امروز مجددا سه میلیون تومان گران شد و به نرخ 220 میلیون تومان عرضه می‌شود. پژو 405 از بدنه مستحکم و قدرتمندی برخوردار است که در کنار ترمز‌های ضد قفل ABS و EBD در کنار کیسه هوای سرنشینان جلو، امنیت خوبی را به وجود می‌آورد. ترمز‌ها در همه مدل‌های پژو 405 در قسمت جلو دیسکی خنک شونده و در قسمت عقب کاسه‌ای هستند. هر چند این مدل ترمزها برای یک خودرو با ساختار و طراحی قدیمی تقریبا مناسب خواهند بود. پژو 405 مجهز به سیستم ضد سرقت ایموبلایزر بوده و قفل مرکزی آن با ریموت رادیویی طراحی شده است. قیمت کارشناسی شده طبق گزارش کامل وضعیت سلامت فنی، بدنه و آپشن‌های خودرو تعیین می‌شود و منجر به خرید خودرو با قیمت منصفانه خواهد شد.

پژو در نام‌گذاری مدل‌هایش، سبک خاصی دارد و از فرمول X0Y استفاده می‌کند. X برای نشان دادن اندازه خودرو و Y برای سال تولید خودرو، بکار می‌رود؛ یعنی هرچه رقم، بالاتر باشد، مدل خودرو، جدیدتر است. در نتیجه بر پایه این فرمول، پژو ۵۰۸، بزرگتر و جدیدتر از پژو ۲۰۸ می‌باشد. نمونه دیگر پژو ۲۰۶ اس‌دبلیو است، که اندازه‌ای در حدود یک پژو ۴۰وای دارد.

سایر شرکت ها

از سال 81 این دو موتور حذف شدند و موتور XU7 1.8 لیتری انژکتوری به جای آن‌ها قرار گرفت. میان سال‌های ۱۹۰۵ تا ۱۹۱۵ عکس شیر و پیکان بر روی مدل پژو لیون که توسط برادران پژو تولید شده‌بود، ظاهر شد. نخستین خودروی پژو، پژو تیپ ۱ بود که خودرویی سه‌چرخ بود، در سال ۱۸۸۹ توسط آرمان پژو و با همکاری گوتلیب دایملر تولید گردید. پژو ۲۰۷ اتومات پس از روزها افزایش قیمت، امروز با کاهش 10 میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، از محدوده 700 میلیون تومان خارج شد و به 690 میلیون تومان رسید. لطفا برای مشاهده قیمت روز خودرو برای سایر برندها روی لوگوی برند مربوطه در بالای صفحه کلیک کنید.

یارانه بگیران حساب خود را چک کنند

سپس در واپسین تغییر، نشان پژو در اوایل سال ۲۰۲۱ دوباره تغییر یافت و به‌صورت شیر نیم‌رخ درآمد. پژو از هدف خود که فروش چهار میلیون خودرو در سال بود، فاصله بسیار بسیاری داشت. در سال ۲۰۰۸ فروش شرکت کمتر از ۲ میلیون دستگاه در سال بود و در اوایل ۲۰۰۹ به دلیل بحران مالی ۲۰۱۲–۲۰۰۷، فروش باز هم کاهش پیدا کرد. در این زمان بسیاری از طرفداران سیتروئن اعتراض کردند، که با این مجله خبری خودرو کار ابداعات و پیشرفت‌های افسانه‌ای شرکت سیتروئن افول می‌کند. در نتیجه دو شرکت با یکدیگر ادغام شدند و شرکت جدید نیز پژو سیتروئن نام‌گذاری شد، که برندهای هر شرکت حفظ شود؛ اما از لحاظ منابع فنی و فناوری از تحقیقات یکدیگر بهره‌مند شوند. در آن زمان سیتروئن دچار مشکلات مالی بسیاری بود، اما در عین حال، مدل‌های بسیاری از خودرو را برای تولید نهایی طراحی نموده بود.