پژو ؛ لیست انواع ماشین پژو با عکس فیلم و قیمت خودرو-دیزل کاران

سپس در واپسین تغییر، نشان پژو در اوایل سال ۲۰۲۱ دوباره تغییر یافت و به‌صورت شیر نیم‌رخ درآمد. پژو از هدف خود که فروش چهار میلیون خودرو در سال بود، فاصله بسیار بسیاری داشت. در سال ۲۰۰۸ فروش شرکت کمتر از ۲ میلیون دستگاه در سال بود و در اوایل ۲۰۰۹ به دلیل بحران مالی ۲۰۱۲–۲۰۰۷، فروش باز هم کاهش پیدا کرد. در این زمان بسیاری از طرفداران سیتروئن اعتراض کردند، که با این کار ابداعات و پیشرفت‌های افسانه‌ای شرکت سیتروئن افول می‌کند. در نتیجه دو شرکت با یکدیگر ادغام شدند و شرکت جدید نیز پژو سیتروئن نام‌گذاری شد، که برندهای هر شرکت حفظ شود؛ اما از لحاظ منابع فنی و فناوری از تحقیقات یکدیگر بهره‌مند شوند. در آن زمان سیتروئن دچار مشکلات مالی بسیاری بود، اما در عین حال، مدل‌های بسیاری از خودرو را برای تولید نهایی طراحی نموده بود.

  • اما کیفیت ساخت کابین جدید جالب نبوده و در مقایسه با مدل‌های قدیمی‌تر که از مواد نرم ساخته می‌شد، کم‌کیفیت‌تر شده است.
  • قیمت پژو پارس LX TU5 LX TU5 امروز 26 آذر 1401 با 7,000,000 تومان افزایش نسبت به تاریخ 24 آذر 1401، 492,000,000 تومان قیمت خورد.
  • مشخصات فنی سیتروئن زانتیا SX2000 نام خودرو سیتروئن زانتیا SX2000 کشور سازنده فرانسه سال (طراحی)…
  • از ورود پژو 405 به ایران تا کنون نزدیک به 30 سال می‌گذرد، که این خودرو همچنان به حیات خود در بازار خودرو ایران ادامه داده است.
  • در این مدل از موتور XU7 پژو 405 GLX استفاده شده بود ولی از آنجایی که خانواده های ایرانی به دنبال خودرویی ایمن با مصرف سوخت پایین هستند ادامه مطلب…

از سال 81 این دو موتور حذف شدند و موتور XU7 1.8 لیتری انژکتوری به جای آن‌ها قرار گرفت. میان سال‌های ۱۹۰۵ تا ۱۹۱۵ عکس شیر و پیکان بر روی مدل پژو لیون که توسط برادران پژو تولید شده‌بود، ظاهر شد. نخستین خودروی پژو، پژو تیپ ۱ بود که خودرویی سه‌چرخ بود، در سال ۱۸۸۹ توسط آرمان پژو و با همکاری مجله خبری خودرو گوتلیب دایملر تولید گردید. پژو ۲۰۷ اتومات پس از روزها افزایش قیمت، امروز با کاهش 10 میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، از محدوده 700 میلیون تومان خارج شد و به 690 میلیون تومان رسید. لطفا برای مشاهده قیمت روز خودرو برای سایر برندها روی لوگوی برند مربوطه در بالای صفحه کلیک کنید.

طراحی پژو 405

پراید ۱۳۱ نیز امروز مجددا سه میلیون تومان گران شد و به نرخ 220 میلیون تومان عرضه می‌شود. پژو 405 از بدنه مستحکم و قدرتمندی برخوردار است که در کنار ترمز‌های ضد قفل ABS و EBD در کنار کیسه هوای سرنشینان جلو، امنیت خوبی را به وجود می‌آورد. ترمز‌ها در همه مدل‌های پژو 405 در قسمت جلو دیسکی خنک شونده و در قسمت عقب کاسه‌ای هستند. هر چند این مدل ترمزها برای یک خودرو با ساختار و طراحی قدیمی تقریبا مناسب خواهند بود. پژو 405 مجهز به سیستم ضد سرقت ایموبلایزر بوده و قفل مرکزی آن با ریموت رادیویی طراحی شده است. قیمت کارشناسی شده طبق گزارش کامل وضعیت سلامت فنی، بدنه و آپشن‌های خودرو تعیین می‌شود و منجر به خرید خودرو با قیمت منصفانه خواهد شد.

وضعیت در بازار ایران

متاسفانه با همه تلاش‌های این کارخانه، پژو 405 در نمای داخلی نیز خودرویی زمخت است که متهم به قدیمی بودن خواهد شد. رنگ بندی خودرو اصلا باب میل قشر جوان نیست و همان مشکل یکدستی و عدم خلاقیت در ایجاد فضای مدرن کاملا مشهود است. سلام دوست عزیز، هزینه بیمه بدنه و شخص ثالث براساس موارد مختلفی از خودرو از جمله مدل، میزان تصادف و خسارت دریافتی از قبل بستگی دارد. در سایت بهتر است که مشخصات را وارد کنید تا قیمت شرکت های مختلف برای شما نمایش داده شود. سال 1383 ایران خودرو یک تیپ اقتصادی از 405 با نام GLI، به بازار عرضه کرد که به دلیل استقبال کم، یک سال بعد از خط تولید حذف شد.

پژو 405، یکی دیگر از محصولات فرانسوی و با سابقه بازار خودرو ایران است. اولین بار در سال 1987 کمپانی فرانسوی پژو از خودرو مدل 405 رونمایی کرد که این خودرو در سال بعد از عرضه، لقب بهترین خودرو سال اروپا را بدست آورد. از ورود پژو 405 به ایران تا کنون نزدیک به 30 سال می‌گذرد، که این خودرو همچنان به حیات خود در بازار خودرو ایران ادامه داده است.