پژو ؛ لیست انواع ماشین پژو با عکس فیلم و قیمت خودرو

با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود. تا زمان تحویل خودرو هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید. سلام دوست عزیز، هر دو خیلی قدیمی هستند و دیگر پشتیبانی نمی شوند. + بزرگترین نقطه ضعف فنی پژو 405 چیست؟ پژو 206 دارای مشکلاتی مانند پایین بودن سرعت و شتاب، عدم استفاده از بست استاندارد در قسمت سوخت‌رسانی و سوزاندن واشر سرسیلندر است.

  • وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است.
  • نخستین نشان‌واره پژو که در آن از طرح شیر استفاده شده بود، برای تیغه اره‌ها و وسایل فولادی این شرکت، طراحی شد.
  • یعنی به جای خطوط تیز و شکسته از لبه های منحنی و نرم در بدنه ۲ رنگ خودروها استفاده می شود که قبلا آنرا به وضوح در مفهومی Onyx که سال ۲۰۱۲ رونمایی شد، دیده بودیم.
  • پژو موفقیت‌های بسیاری در مسابقات رالی بین‌المللی کسب کرده‌است.
  • در نمایشگاه خودرویی ژنو ۲۰۰۰ به نمایش درآمد و به یک موتور ۳ لیتری V6 بنزینی با خروجی ۲۱۰ اسب بخار مجهز شد.

یکی از مهم‌ترین دلایل این امر، وجود بازار یدکی بسیار خوب این ماشین قدیمی است. بدنه مستحکم و سفت و سخت آن نیز دلیل دیگری است تا متقاضیان خرید اقساطی محصولات ایران خودرو همچنان به پژو 405 به‌عنوان یکی از گزینه‌های خریدشان فکر کنند. یکی از اتومبیل‌های پرفروش در ایران، پژو 405 است که توسط شرکت خودروسازی ایران خودرو در بازار داخلی عرضه می‌شود. این محصول که متعلق به شرکت فرانسوی پژو است سال 1987 در اروپا تولید شد. در پی قرارداد همکاری پژو و ایران خودرو، پژو 405 تقریباً با توقف تولید در اروپا به ایران راه یافت.

ماکت ماشین فلزی سمند

اما با گذشت زمان بدلیل ظاهر زمخت و بیش از حد یکدست پژو 405، جوانان تمایل کمتری برای خرید آن داشتند و استقبال از این پیرمرد فرانسوی کمتر شد. کابین 405 هم بسیار ساده طراحی شده و نکته قابل توجهی در آن وجود ندارد. در طراحی داشبورد همچنان دریچه‌های تهویه به شکل مستطیلی و ساده است و نمای قدیمی دارد.

اطلاعات بیشتر درباره باتری پژو ۴۰۵

روی هم رفته پژو 405 به دلیل مزایایی همچون هزینه پایین تعمیر و نگهداری و در دسترس بودن قطعات و خدمات پس از فروش خوب همواره مورد توجه مشتریان بوده است. ELX، با ۲ موتور ۱٫۹ لیتری ۸ سوپاپ و ۱٫۸ لیتری ۱۶ سوپاپ عرضه می‌شد. به تازگی نسخه جدید این خودرو با امکانات بیشتر معرفی شده که موتورهای ۱٫۸ لیتری ۸ سوپاپ و ۱٫۶ لیتری ۱۶ سوپاپ برروی آن قرار می‌گیرند. سمند؛ که به عنوان اولین خودروی ملی ایران شناخته می‌شود نیز خودرویی بر مبنای پلت فرم پژو ۴۰۵ است و در ابتدا قرار بود جانشین پیکان شود. پس از اینکه در مسابقات پاریس، مقام نوزدهم را بدست آورد، تصمیم گرفت از مسابقات کناره‌گیری نماید.

بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند. یه دونه خودرو جمع وجور و ایمن و ارزان و قدرتمند برای ملت تولید کنید و از تولید ده ها برند و اتلاف میلیاردها تومان پول و ارز خودداری کنید ، تمام شرکت ها رو باهم ادغام کنید ، یک وسیله ی با کیفیت بهتر از هزار وسیله ی بی کیفیت است . کابین پژو پارس برای ۵ سرنشین بزرگسال جادار و راحت است، البته ممکن است افراد قدبلند با محدودیت‌هایی در فضای پا و فضای سر مواجه شوند. الزامی برای خرید بیمه بدنه وجود ندارد ولی در صورت تمایل می توانید از تخفیف ۷۰ درصدی بیمه بدنه با معرفی‌نامه سپندخودرو استفاده نمایید.

پژو پارس سال، مدل ۱۳۹۹

در بدنه این خودرو از حجم بالای فیبرکربن و پنل‌های لانه‌زنبوری با پوشش سخت استیل استفاده شد. قیمت پژو پارس LX TU5 LX TU5 امروز 14 آذر 1401 با 5,500,000 تومان افزایش نسبت به تاریخ 9 آذر 1401، 433,000,000 تومان قیمت خورد. باتری فابریک پراید چقدر است؟ در انتخاب باطری مناسب و خرید باتری ماشین پژو ۴۰۵ سوال دارید؟ از ما بپرسید. اگر بگوییم که پژو پارس متنوع‌ترین خودرو تولید داخل است، اغراق نکرده‌ایم، به دلیل اینکه از سال ۱۳۷۹ تا کنون، ۱۱ مدل از این خودرو با پیشرانه‌ها، آپشن‌ها و گیربکس‌های مختلف روانه بازار کشور شده است.

همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید. پژو ۴۰۵ GL/GLX ابتدا با موتور ۱٫۶ لیتری و پس از آن ۱٫۹ لیتری ۸ سوپاپ کاربراتوری که تولید آن در سال ۲۰۰۲ متوقف شد. مدل‌های 308، 3008 و 208 از بهترین خودرو های جدید پژو هستند؛ معروف‌ترین خودروهای پژو در ایران، مدل‌های پژو 206، پژو 405، پژو 207، 504 و پژو 508 هستند که به‌صورت برنامه‌ای مشترک با ایران خودرو یا به‌صورت وارداتی فروخته شده‌اند.

این ماشین در سال‌های ابتدایی دهه هفتاد وارد ایران شد و تولید آن تا سال 99 ادامه یافت. در ابتدا در دو تیپ GL و GLX عرضه می‌شد و دارای موتور کاربراتوری 1.6 لیتری و 2 لیتری بود. از سال 81 این دو موتور حذف شدند و موتور XU7 1.8 لیتری انژکتوری به جای آن‌ها قرار گرفت. پژو در سال‌های ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۰ به‌طور مداوم در رالی معروف پاریس داکار قهرمان شد. فروش این شرکت در ایالات متحده با مدل‌های پژو ۴۰۵ و پژو ۵۰۵ به ۴٫۲۶۱ دستگاه در سال ۱۹۹۰ میلادی رسید و فروش ۲٫۲۴۰ دستگاه، در ژوئیه ۱۹۹۱ شرکت را پس از ۳۳ سال، به نقطه اوج خود رساند.

البته پژو 405 در آخرین زمان عرضه مشکلات زیادی را به همراه داشت. آتش گرفتن خودرو، کم کردن روغن، مشکلات سرسیلندر و ایراداتی در سیستم ترمز و ایمنی باعث شد تا این خودرو از گردونه ساخت خارج شود. با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت. در بازارهای جهانی ۴۰۵ با ۵ موتور بنزینی و دو موتور دیزل، که همگی چهار سیلندر بودند به فروش می‌رسید. همه این سرمایه‌گذاری‌ها باعث شد شرکت پول بسیاری را خرج نماید و دچار مشکلات مالی شود. در سال ۱۹۸۳ مدل موفق پژو ۲۰۵ ارائه شد و بسیاری از هزینه‌های شرکت را پوشش داد.