پراید صبا ماشین پراید صبا : مشخصات پراید صبا

سمند، پژو پارس و دنا بودو امروزه یکی از سمبل‌هاي صنعت خودرو کشور بـه حساب می آید. این خودرو کـه اولین بار سال ۱۳۶۸ بـه خط تولید ایران خودرو آمد، در طول دوره حیات در ایران با اقسامی از موتور‌هاي ۱۶۰۰، ۱۸۰۰ و ۲۰۰۰ سی سی تولید شد. لذا درسال 1386 تنظیم ارتفاع کمربند ایمنی از روی ستون B بـه پراید «صبا» اضافه شد. همچنین بدلیل سرقت زیاد این خودرو سیستم ایموبلایزر یا سوییچ ضد سرقت بـه همه ی ي مدلهای پراید اضافه شد. اضافه شدن راهنمای روی گلگیرهای جلو و سیستم صوتی با پشتیبانی CD/Mp3 از دیگر تغییرات درسال 1386 بود. همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد.

  • خیلی‌ها هستند که به‌جای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی پراید ۱۳۱، خرید نقدی خودرو کارکرده را ترجیح می‌دهند.
  • ‏‏تجربه رانندگی و ماشین سواری با پراید 132، هاچ بک، سایپا 141، پراید وانت 151، سایپا 111 و…
  • نسخه های بازار داخلی کره شامل نسخه ۱.۶ لیتری نمی شود، زیرا سیستم مالیات کره جنوبی خودروهای بیش از ۱۵۰۰ سی سی را به شدت جریمه می کند.
  • یکی از بهترین مجموعه هایی که می توانید برای خرید اقساطی پراید ۱۳۱ انتخاب کنید سایا خودرو است.

فضای داخلی خودرو دارای ابعاد کوچکی است و فضای سرنشین محدودی را در اختیار افراد قرار می دهد. داشبورد و کنسول میانی پراید طراحی ساده و مطابق با انواع دیگر را دارد. فضای داخلی پرایدهای ۱۳۱ که اخیرا تولید می شوند تغییر یافته است.

جدید ترین مطالب

همانطور که بیان شد تخفیف عدم خسارت یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار بر قیمت بیمه پراید است. بنابراین هزینه بیمه در صورتی که خودرو بدون تخفیف باشد بالاتر از زمانی است که بیمه‌نامه خودرو دارای تخفیف عدم خسارت است. و بـه موتور چهار سیلندر، هشت سوپاپ و ۷۵ اسبی جنرال موتورز مجهز بود کـه درکنار یک جعبه دنده دستی، سواری عادی و بی دردسری را عاید سرنشینان می کرد.

عکس های عاشقانه و رمانتیک

جعبه دنده این خودرو ۵ سرعته دستی است و حداکثر سرعت آن ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت برآورد شده است. با اضافه شدن فرمان هیدرولیک کمی به سهولت رانندگی با این خودرو افزوده شده است و البته وزن پایین این خودرو نیز می‌تواند در سرعت و شتاب آن تاثیر‌گذار باشد که مجموعه این عوامل شاید بتواند مشتری را راضی به خرید این خودرو کند. اونایی که ناراضی هستن مطمئنم که موتور سیکلت هم ندارن و از نداریشون بدی میگن… بعدش سمند ef7 خریدم به محض اتمام گارانتی فقط دم تعمیر گاه بودم الآنم دارمش تعمیر اساس حدود پنج میلیون انجام دادم ،درکل پراید ماشین داخل شهری عالی هست کم دردسر و کم مصرف. من یه پراید 92 دست دوم خریدم فقط قطعات مصرفیشو عوض کردم.کم خرجه خوبه تو جاده هم اگه 100تا بری خوبه که جاده های طرف ما بیشترم نمیشه رفت.مصرفشم تو شهر صدی 7 تو جاده صدی 6 حداکثرش. من خودم با یه پراید مدل 89 تا سرعت 145 کیلومتر رفتم و کاملا در اختیارم بود ولی بعدش که بلبرینگهاش داغون شد فهمیدم چه اشتباهی کردم.ولی درکل ماشین بدی نیست.

حداکثر تخفیف ۷۰ درصد خواهد بود که در یک دوره ۱۴ ساله حداکثر تخفیف اعمال می‌شود. قیمت پراید برای طرفداران خودروهای آن، فاکتور مهمی برای انتخاب مدل‌های مختلف این شرکت است. قیمت محصولات پراید موجود در بازار ایران، مانند بسیاری از محصولات خودروسازی دیگر، همواره در افت‌وخیز است. در این بازار پرتلاطم، افرادی که تمایل به استفاده از خودروهای پراید را دارند، باید در لحظه از قیمت پراید باخبر باشند؛ چراکه ممکن است از زمان تصمیم‌گیری تا انجام معامله، این بازه قیمتی تغییر کند.